Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokki esti instassa

Vierailija
14.02.2015 |

En tiedä itkeäkö vai nauraa :D

Katselin miehekkeen instagram profiilia tylsyyksissäni ja huomasin että tämä on alkanut seurata MARIKA FINGERROOSIA siellä. Huvittavan asiasta tekee se, että mieheni aina kovaan ääneen haukkuu kaikki kohujulkkikset ja sanoo vihaavansa sellaisia huomiohuoria. Näin ollen laitoin mieheni yhteen kuvaan kommentin "miksi ihmeessä seuraat Marika Fingerroosia (+ pari hassua silmiään pyörittelevää hymiötä)?" Sen sijaan että hän olisi selittänyt minulle miksi hän tätä seuraa periaatteistaan huolimatta, hän SUUTTUI minulle ja esti minut instagrammissa sekä sain vielä haukut päälleni. Olen kuulemma päävikainen :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siltä kyllä vaikutat

Vierailija
2/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:27"]No siltä kyllä vaikutat
[/quote]
Millä perusteella?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut kysyä sitä ihan suoraan eikä ilkkua instassa?

Vierailija
4/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, luulisi että olisi vastannut, että "saa niin hyvät naurut. Käy tsekkaan itsekin"

Vierailija
5/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata, kun nimi ei sanonut yhtään mitään :D Joku mitäänsanomaton, olevinaan niin tyrkky feikkitisseillä, ketä kiinnostaa? :D

t. teini

Vierailija
6/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:31"]Etkö voinut kysyä sitä ihan suoraan eikä ilkkua instassa?
[/quote]
Mulla on ennenkin ollut sellanen tapana et kommentoin hälle siellä noin muka-hauskaan tyyliin asioista. Vähän sellasta mustaa huumoria sisältäen silti sen asian eli ei hälle ollut uusi juttu tuo mun tyylini kommentoida asiaa siellä :)
Ap

Vierailija
7/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:34"]Piti ihan googlata, kun nimi ei sanonut yhtään mitään :D Joku mitäänsanomaton, olevinaan niin tyrkky feikkitisseillä, ketä kiinnostaa? :D

t. teini
[/quote]
Jep! Siksi ihmettelinkin kun just tuollasia se mies aina haukkuukin :D
Ap

Vierailija
8/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:31"]Etkö voinut kysyä sitä ihan suoraan eikä ilkkua instassa? [/quote] Mulla on ennenkin ollut sellanen tapana et kommentoin hälle siellä noin muka-hauskaan tyyliin asioista. Vähän sellasta mustaa huumoria sisältäen silti sen asian eli ei hälle ollut uusi juttu tuo mun tyylini kommentoida asiaa siellä :) Ap

[/quote]

En ihmettele että esti sinut. Tuollaiset mukahauskat kommentit ovat vain merkki siitä ettet luota mieheen ja haluat tuoda hänen instassaan esille sen että olette pari.

Rasittavaa. Opettele keskustelemaan kasvokkain.

Vierailija
9/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:34"]Piti ihan googlata, kun nimi ei sanonut yhtään mitään :D Joku mitäänsanomaton, olevinaan niin tyrkky feikkitisseillä, ketä kiinnostaa? :D

t. teini
[/quote]
Jep! Siksi ihmettelinkin kun just tuollasia se mies aina haukkuukin :D
Ap
[/quote]

teini ja ap ilmiselvästi sama kirjoittaja.

enpä ihmettele miehesi reaktioita.

Vierailija
10/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:31"]Etkö voinut kysyä sitä ihan suoraan eikä ilkkua instassa? [/quote] Mulla on ennenkin ollut sellanen tapana et kommentoin hälle siellä noin muka-hauskaan tyyliin asioista. Vähän sellasta mustaa huumoria sisältäen silti sen asian eli ei hälle ollut uusi juttu tuo mun tyylini kommentoida asiaa siellä :) Ap

[/quote]

En ihmettele että esti sinut. Tuollaiset mukahauskat kommentit ovat vain merkki siitä ettet luota mieheen ja haluat tuoda hänen instassaan esille sen että olette pari.

Rasittavaa. Opettele keskustelemaan kasvokkain.
[/quote]

Opettele luetunymmärtämistä?
Kaikilla ei ole samanlainen huumorintaju ja ihmettelin asiaa koska hän aina kovaan ääneen haukkuu moisia naikkosia.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme