Mun amerikkalainen mies rakastaa Muumeja.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onhan se kaikella mahdollisella tavalla epäamerikkalainen joten hänelle ihan uusi maailma?
Se sanoi että ne jaksot saa hänet itketmään. Kyllä mäki itken kun katson muumeja...
Mun kanadalainen mies rakastaa myos! Ja kaikkea muumi kraasaa muumimukeista t-paitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onhan se kaikella mahdollisella tavalla epäamerikkalainen joten hänelle ihan uusi maailma?
Se sanoi että ne jaksot saa hänet itketmään. Kyllä mäki itken kun katson muumeja...
Itse en ole kyllä koskaan itkenyt muumeja katsellessani. Muumit ovat aikuisten satuja, vaikka lapsi näkee niissä vain tietyn lasten tason.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mikä on suosikkihahmo!
Muumimamma :)
t. ap
Mun amerikkalainen mies rakastaa muumimukeja, sukulakuja ja graavilohta. :)
minua pidetään aina nuuskamuikkusena.. vaeltelija tarinoilla ja häivyn pitkiksi ajoiksi
Minun kenialais-afrikkalainen mieheni myös tykkää muumeista! Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missa han naita jaksoja nakee?
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka tykkää muumeista, ei voi olla paha.
Tykkäsi kuitenkin levittää koronaa. Ajatteli sitä vain omasta näkökulmastaan kun on parikymppinen niin eihän siitä hänelle mitään oireita tule. Jättimäisillä lösseillä kokoontuivat pienessä tilassa.
Tottakai se rakastaa muumeja, kaikki amerikkalaiset ovat älyllisesti eurooppalaisen lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mikä on suosikkihahmo!
Muumimamma vieressä sohvalla
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se rakastaa muumeja, kaikki amerikkalaiset ovat älyllisesti eurooppalaisen lapsen tasolla.
Ja kaikki suomalaiset uskoo vaikka mita. Ei ole Muumeja Amerikassa nahty.