Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien nesteiden maistelu.

Vierailija
14.02.2015 |

Olen 21v. likka ja katselen välillä ifeelmyself.com -sivuston videoita joissa toiset tytöt runkkaa.
Videot ovat amatöörien tekemiä ja täysin aidon oloisia, ja siksi kiihottavia.

Aika usein orgasmin jälkeen moni tyttö oikein nuolee ja maistelee sormiaan.
Itse en ole koittanut. Miltä maistuu ja onko se normaalia/yleistä? Voisin ehkä koittaa, jos kehtaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:41"]

Olen 21v. likka ja katselen välillä ifeelmyself.com -sivuston videoita joissa toiset tytöt runkkaa.
Videot ovat amatöörien tekemiä ja täysin aidon oloisia, ja siksi kiihottavia.

Aika usein orgasmin jälkeen moni tyttö oikein nuolee ja maistelee sormiaan.
Itse en ole koittanut. Miltä maistuu ja onko se normaalia/yleistä? Voisin ehkä koittaa, jos kehtaan.

[/quote]

tuskinpa tuohon kuolee jos maistattaa itseäsi varovasti

Vierailija
2/16 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä maistelen usein spermaani. Kun sormetan naistani, niin imetän pimppimehuisia sormiani hänen suussaan ja imeskelen myös itse. Aika neutraalin makuisia nuo nesteet. Kiihottaa lähinnä homman "irstaus". Sisältävät myös proteiinia joten senkin takia kannattaa nesteitä imeskellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan kaikkia ensin yksin. Sen jälkeen voit maistaa muidenkin. Olen lopettanut kaikkien omien nesteiden maistelun. Omia makuja ja tuoksuja ei huomaa, huomaat heti kun kokeilet jonkun toisen. Löysin naisten eritteet kiihottavimmiksi. Nyt kaikki omat hajut oksettaa. Nuorien ja terveiden tyttöjen eritteet maistuvat ihanalta. Löysin maailman kiihottavimman maun nuoren naisen kakasta. Hänen kaikki maut ja tuoksut ovat äärimmäisen kiihottavia. Olen ollut aina terve. Hänet oli hyvin vaikea löytää, sain kokeilla useita ihmisiä ja meinasin jo luovuttaa.

Vierailija
4/16 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistakaapa omaa "kaviaarianne"...ensin pikku nuolaisu sormipyllystä. Ette uskokaan miten eri makuisia ne voivatkaan olla...okei on siinä se perusmaku jokasortissa.

Vierailija
5/16 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:56"]

Maistakaapa omaa "kaviaarianne"...ensin pikku nuolaisu sormipyllystä. Ette uskokaan miten eri makuisia ne voivatkaan olla...okei on siinä se perusmaku jokasortissa.

[/quote]

Ensimmäinen kerta on aika tärkeä, jos siihen pettyy ei halua enää kokeilla uudestaan. Ikävin seksikokemus oli oman kakan maistaminen. Seksikkäin kokemus oli toisen kakan maistaminen. Pissa maistuu useimmilla hyvältä. Siihen on helpompi kynnys. -4

Vierailija
6/16 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öää. Ei kyllä kakan syönti kiihota. Vaikka olisi kuinka upea nainen. Omat spermani kyllä nuolen aina vaimon sisältä.

Vierailija
7/16 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki eilen

Vierailija
8/16 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kokeilemaan kaikkia ensin yksin. Sen jälkeen voit maistaa muidenkin. Olen lopettanut kaikkien omien nesteiden maistelun. Omia makuja ja tuoksuja ei huomaa, huomaat heti kun kokeilet jonkun toisen. Löysin naisten eritteet kiihottavimmiksi. Nyt kaikki omat hajut oksettaa. Nuorien ja terveiden tyttöjen eritteet maistuvat ihanalta. Löysin maailman kiihottavimman maun nuoren naisen kakasta. Hänen kaikki maut ja tuoksut ovat äärimmäisen kiihottavia. Olen ollut aina terve. Hänet oli hyvin vaikea löytää, sain kokeilla useita ihmisiä ja meinasin jo luovuttaa.

Käytät "löysin" -sanaa kuin olisit englanninkielinen. Onko myös löysin kakka hyvää?

Vierailija
9/16 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää, miltä sun mehut maistuu. Varmaan joku voi tulla maistamaan, jos pyydät. Kaikki maistuu vähän erilaisilta. Ei se nyt niin iso juttu ole, jos dippaat sormea vähän ja nuolaiset. Eikä ole vaarallista.

Vierailija
10/16 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni imee kullia, joka juuri vedetty pillusta, joten ei se nyt niin tavatonta ole. Aika paljon harvempi imee anaaliseksin jälkeen.

Vierailija
11/16 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pistä sormiasi suuhun välillä, kun onanoit? Siinähän sen oman maun tuntee, kun on peseytynyt hyvin ensin. Kannattaa opetella, jotta voi sitten ottaa ilman paineita miehen kalun suuhunsa yhdynnän välissä ja tuntea omien nesteidensä maun. Miehet tykkää siitä paljon kun sen tekee.

Toki sen maun tuntee sitenkin, että mies nuolee ensin sinua ja sitten suutelee sinua suulle. Eihän kaikki miehet pidä vahvaa Mynthonia suussaan suuseksiä antaessaan, vaikka se tekeekin kivaa naiselle. Kokeilkaapa tätäkin joskus.

Vierailija
12/16 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tyttö anaalissa olleen kullin nuolee,harva sen tunnustaa.

Vierailija
13/16 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:56"]

Ensimmäinen kerta on aika tärkeä, jos siihen pettyy ei halua enää kokeilla uudestaan. Ikävin seksikokemus oli oman kakan maistaminen. Seksikkäin kokemus oli toisen kakan maistaminen. Pissa maistuu useimmilla hyvältä. Siihen on helpompi kynnys. -4

Kakan maistamisella saa tiedon maksan ja haiman toiminnasta suolibakteerien lisäksi. Pissa kertoo munuaisten toiminnasta ja onko esim. sokeritautia. Tärkeitä infokohteita kumpikin erite.

Vierailija
14/16 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runkkaan spermat lautaselle josta nuolaisen ne suuhun , maistuu hyvältä. Juon myös omat kuset lasista heti lämpimänä , ihan hyvän makuista. Pidän niiden mausta ja lisäksi tämä kiihottaa minua.

M 64 CD 💃

Vierailija
15/16 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks panokumppani, nainen 23 v, joskus kun pantiin venevajassa teki niin että meni veteen seisomaan ja kusi. Samalla laittoi omat sormensa kusisuihkuun ja maistoi.

Vierailija
16/16 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni on lauennut pilluuni hän nuolee lopuksi sen ja sitten suutelee minua. Kieltämättä aika kiihottavaa kun mieheni naama haisee ja maistuu spermalle ja pillulleni. En pidä mitenkään ihmeellisenä jos vakipari maistelee toistensa nesteitä. Suihinkin otan aina loppuun asti ja nielen kaiken ja nuolen vielä kullin puhtaaksi. Miisa 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän