Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullu baarista kotiin- kävin hakemassa jatkoilta. Nyt riita!

Vierailija
14.02.2015 |

Aivan änkyrä kännissä. Ei tietoa onko yö vai päivä. Ei ole ollut yhteydessä minuun koko iltana (lähti klo 18). Loppuillasta ei senkään takia ku on niin kännissä. Nyt sitten kertoo vakavissaan että haluaa erota. Että meistä ei ikinä enää tule mitään ja haluaa elää vapaasti. Olemme siis eläneet vaikeita aikoja, mutta onko kännissä sanotut asiat niitä, joita oikeasti tarkoittaa.
Pitäiskö aamulla olla asiasta vain hiljaa vai kysyä? Luulen ettei hän muista, ainakaan kaikkea. Samoin tuosta yhteydenpidosta, pitäiskö sanoa jotain vai olla vaan hiljaa. Olen niin paljon lähiaikoina joutunut "nalkuttamaan", kun mies on nykyään niin kusipää. Mutta tuntuu että se ei auta. Mutta jos en sano, niin asiat eivät ikinä muutu..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit hakemassa jatkoilta, olet siis urpo. Ja miksi ihmeessä pitäisi olla sinuun yhteydessä illan aikana? Mitä sinä siitä hyötyisit? Olet kontrolloiva pirttihirmu, ei voi muuta sanoa. Toivottavasti mies pitää päänsä ja eroaa. En minä jaksaisi moista kyttäystä, määräilyä ja holhoamista.

Vierailija
2/3 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia suurin osa naisista on, kyllä vituttaa t. eksyin googlella tänne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipuheet on yleensä hyvä jättää omaan arvoonsa, kuten varmaan omistakin kännikokemuksistasi tiedät. Mies saattoi viinan "rohkaisemana" reagoida sitä vastaan, että hänellä on sinuun joku yhteydenpitovelvollisuus kun on tapaamassa ystäviään ja sinä käyt hinaamassa hänet kotiin jatkoilta, vaikka hänen saattaisi olla parempi nukkua päänsä selväksi kaverin luona. Jostakin syystä katsoit asiaksesi nöyryyttää häntä kaveriensa edessä. 

Kuinka monta tuntia mies saa olla sinusta erossa ennenkuin hönen pitää ilmottautua? Riittääkö lyhyt tekstari? 

Parinkymmenen vuoden avioliittokokemuksella väitän, että nalkuttaminen ei ole keino muuttaa asioita, ainakaan paremmioksi. Jos teillä on nyt hankala vaihe, ota se itse puheeksi kun tilanne on rauhoittunut, te olette levänneitä ja selvin päin. Kerro miltä sinusta tuntuu, minkä koet sihteessanne vaikeaksi. Kysy, onko miehellä tykönään samansuuntaisia tuntemuksia. Kerro mitä haluat tapahtuvan. Kysy mieheltä mitä hän haluaa tapahtuvan. 

Lopeta nalkuttaminen ja stalkkaaminen. Vanhemmat voivat hakea lapsensa pois bileistä, puolisot eivät tee moista toisilleen (paitsi pyynnöstä). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi