Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiano.. :) isi letittää tyttöjänsä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiano??? Koetas uudestaan...

Vierailija
2/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiano... tarkoituksellinen puheenomainen sana 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:46"]

[/quote]

Hiano on länsimurteita. Ihan oikein se meni länsisuomalaisittain.

Vierailija
4/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:47"]hiano... tarkoituksellinen puheenomainen sana 
[/quote]
Tarkoittaen mitä?

Vierailija
5/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:46"]

[/quote]

Hiano on länsimurteita. Ihan oikein se meni länsisuomalaisittain.
[/quote]
Kukaan mun länsisuomalainen sukulainen ei sano hiano. Ihan normaalisti he puhuvat.

Vierailija
6/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jo idiootti jos ei ymmärrä, että hiano tuossa tarkoittaa hienoa. Ei kuulu omaan murteeseenikaan, mutta käsitin kyllä mitä se tarkoittaa. Kunhan pitää joidenkin avmammojen päästä pätemään.

Vierailija
7/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

What! Tahtoo tuollaisen!

Siis miehen.

Vierailija
8/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taidan itsekkin sanoa "hiano" mutta kirjoitan "hieno". Olen kaakois-suomesta kotoisin. Ärsyttää tollaset tahallaan väärin ymmärtävät, tai jotka ei ole ymmärtävinään suomen kieltä laisinkaan jos on yksi kirjain "väärin".

Mutta itse aiheeseen: Aikoinaan tuli joukkuelajia harrastaessa harjoiteltu noita lettejä joukkuekavereiden päihin vaikka millä mitalla, ja pidänkin itseäni taitavana letittäjänä. Tollasiin en kuitenkaan todellakaan pystyisi! Onko isä tosiaan vaan itse näperrellyt pellien youtube videoiden avustuksella? Toisaalta (nyt jos vähän yleistetään niin) miehillä on usein tosi hyvä looginen ajattelukyky ja hahmotuskyky. En yhtään ihmettele vaikka oma isänikin osaisi vähän funtsittuaan vääntää tollasia samanlaisia vaikka minun tyttäreni päähän jahka sinne vähän pidemmmät hiukset saadaan. Eriasia on sitten että montaako isää kiinnostaa? Montaako äitiäkään kiinnostaa? Omaani ei ainakaan kiinnostanut ja olin aina todella kateellinen yhdelle luokkani tytölle jolla oli aina koulussa erilaisia lettikampauksia. Ohimennen sanottuna, hänen äitinsä oli yksinhuoltaja ja letitti aina kaikkien kolmen tyttäreni hiukset, joka aamu.. huhhuh :D

Vierailija
9/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hianosti saatiin taas jankkaus aikaan ihan eri aiheesta. Hianoa mammat!

Vierailija
10/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau... 8 vastausta ja niistä yksi liittyi aloituksen aiheeseen. Av ei petä koskaan :)

Vierailija
11/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että perhe pääsi fiidiin asti, jokin aika sitten heistä oli juttu paikallislehdessä!

Vierailija
12/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:00"]

Kyllä taidan itsekkin sanoa "hiano" mutta kirjoitan "hieno". Olen kaakois-suomesta kotoisin. Ärsyttää tollaset tahallaan väärin ymmärtävät, tai jotka ei ole ymmärtävinään suomen kieltä laisinkaan jos on yksi kirjain "väärin".

Mutta itse aiheeseen: Aikoinaan tuli joukkuelajia harrastaessa harjoiteltu noita lettejä joukkuekavereiden päihin vaikka millä mitalla, ja pidänkin itseäni taitavana letittäjänä. Tollasiin en kuitenkaan todellakaan pystyisi! Onko isä tosiaan vaan itse näperrellyt pellien youtube videoiden avustuksella? Toisaalta (nyt jos vähän yleistetään niin) miehillä on usein tosi hyvä looginen ajattelukyky ja hahmotuskyky. En yhtään ihmettele vaikka oma isänikin osaisi vähän funtsittuaan vääntää tollasia samanlaisia vaikka minun tyttäreni päähän jahka sinne vähän pidemmmät hiukset saadaan. Eriasia on sitten että montaako isää kiinnostaa? Montaako äitiäkään kiinnostaa? Omaani ei ainakaan kiinnostanut ja olin aina todella kateellinen yhdelle luokkani tytölle jolla oli aina koulussa erilaisia lettikampauksia. Ohimennen sanottuna, hänen äitinsä oli yksinhuoltaja ja letitti aina kaikkien kolmen tyttäreni hiukset, joka aamu.. huhhuh :D

[/quote]

*Pelkkien...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi