Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Lippupalvelusta mahdollista saada uusi lippu kadonneen tilalle?

Vierailija
13.02.2015 |

Ostin ystävälleni ystävänpäivälahjaksi lipun tapahtumaan. Lähetin sen postitse hyvissä ajoin, yli viikko ennen ystävänpäivää. Kirje ei ole kuitenkaan tullut perille :( Osaako kukaan sanoa, onko Lippupalvelusta mahdollista saada uusi lippu kadonneen tilalle? Harmittaa aivan vietävästi. Ei olisi pitänyt taaskaan luottaa postiin :(

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti palvelee. Not!

Vierailija
2/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi saada :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:26"]

Ei voi saada :(

[/quote]

Olen kyllä nyt tosi surullinen :( Ostin vielä itsekin lipun kys. tapahtumaan ja ajattelin, että voisimme mennä yhdessä viettämään hauskaa iltaa. Hyvää ystävänpäivää todellakin :(

Vierailija
4/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tiedänpä itse sitten olla laskematta mitään tällaisia yllätyksiä Postin varaan... Enemmän varoja suunnataan näemmä firman nimen kanssa venkoiluun kuin varsinaiseen palveluun.

Voitko ottaa yhteyttä postiin ja ilmoittaa kadonneesta lähetyksestä? Voiko siitä saada esimerkiksi korvauksen?

Vierailija
5/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti pahoillani puolestasi. Itsekin joskus kadottanut lipun.
Ens kerralla osta netistä printtilippu, niin säilyy tiedot sähköpostissa.

Vierailija
6/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:38"]

Olen oikeasti pahoillani puolestasi. Itsekin joskus kadottanut lipun. Ens kerralla osta netistä printtilippu, niin säilyy tiedot sähköpostissa.

[/quote]

Juu, olisi varmaan pitänyt tehdä näin. Ystävälläni ei kuitenkaan ole tulostinta, joten ajattelin, että tämä olisi ollut parempi vaihtoehto.

:(

Vierailija
8/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:15"]

Ostin ystävälleni ystävänpäivälahjaksi lipun tapahtumaan. Lähetin sen postitse hyvissä ajoin, yli viikko ennen ystävänpäivää. Kirje ei ole kuitenkaan tullut perille :( Osaako kukaan sanoa, onko Lippupalvelusta mahdollista saada uusi lippu kadonneen tilalle? Harmittaa aivan vietävästi. Ei olisi pitänyt taaskaan luottaa postiin :(

[/quote]

Ap, yritä kysyä asiaa asiakaspalvelusta. Jos olisivat kuitenkin ymmärtäväisiä.

Vierailija
9/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:44"]

Käytä järkeä idiootti.

[/quote]

Puhutko itsestäsi?

Vierailija
10/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti saa :( lipuissakin lukee että kadonnutta lippua ei korvata...

Vierailija
11/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan mainosti, että 12.2. viimeinen päivä lähettää ystävänpäiväkortteja, jotta ehtivät ajoissa perille. Lähetin minäkin ennen tuota, mutta eivät tulleet perille. Luokatonta toimintaa postilta.

Vierailija
12/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:37"]

Huhhuh, tiedänpä itse sitten olla laskematta mitään tällaisia yllätyksiä Postin varaan... Enemmän varoja suunnataan näemmä firman nimen kanssa venkoiluun kuin varsinaiseen palveluun.

Voitko ottaa yhteyttä postiin ja ilmoittaa kadonneesta lähetyksestä? Voiko siitä saada esimerkiksi korvauksen?

[/quote]

Eihän posti ota vastuuta mistään eikä korvaa juuri mitään. Eikä mitään korvaus muuttaisi tilannetta ja AP:lle koitunutta mielipahaa.

Vierailija
13/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä nyt tekisin asian suhteen :( Voihan asiasta valittaa, mutta todennäköisesti Postissa vain pahoitellaan, mikä ei auta.

:(

Vierailija
14/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt, että miksei uutta lippua voisi saada (tai tarkemmin: päästä omalle paikalleen) jos  kyseessä on teatteri/konsertti jossa määrtyt paikat ja muistaa sen paikan. Esim. jos AP:n paikka on Rvillä 8 paikka 123 ja se kadonnut lippu oli rivillä 8 paikka 124 niin aika helppoahan se on nähdä että se on tyhjä --> päästää kaveri siihen. Eri juttu on tietenkin festarit ym. joissa kyseessä on alueelle pääseminen --> ei irtumapaikkoja.

Vierailija
15/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaan asiasta hirveää meteliä, etkä luovuta perkeleelläkään. Uhkaat kuluttaja-asiamiehellä, jos muuten ei onnistu. Henkilöllisyyden todistamalla pystyt todistamaan, että olet ostanut lipun.

Jos eivät silti suostu niin jatkat vaan ahdistelua. Näin markkinataloudessa aina tehdään.

Vierailija
16/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:07"]

Olen aina miettinyt, että miksei uutta lippua voisi saada (tai tarkemmin: päästä omalle paikalleen) jos  kyseessä on teatteri/konsertti jossa määrtyt paikat ja muistaa sen paikan. Esim. jos AP:n paikka on Rvillä 8 paikka 123 ja se kadonnut lippu oli rivillä 8 paikka 124 niin aika helppoahan se on nähdä että se on tyhjä --> päästää kaveri siihen. Eri juttu on tietenkin festarit ym. joissa kyseessä on alueelle pääseminen --> ei irtumapaikkoja.

[/quote]

Kys. tapahtumassa ei ole istumapaikkoja. Sekin hankaluus vielä :(

Vierailija
17/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Ootko tosissas? :D

Vierailija
18/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ostitko lipun suoraostona (eli siis kortilla/rahalla) suoraan tiskiltä vai varauksen kautta. Jos ostit varauksen kautta --> Lippupalvelu voi jäljittää ja todentaa ostoksesi (ei siis edellytä että muistaisit enää varausnumeron, mutta lipun ostotapahtuma löytyy järjestelmästä nimelläsi) ja saat uuden lipun. Soita heti huomenaamulla Lippupalvelun päivytysnumeroon 0600 10 800 (muistaakseni auki 8-21) ja kerro tilanne. Tämmöiset tapahtumat ovat heille arkipäivää ja auttavat kyllä erittäin jouhevasti, jos asia on järjestelmän kautta todennettavissa, että sinä olet aivan oikeasti ostanut sen lipun. Jos kerta sinulla on itsellesikin lippu - kaverisi paikka lienee viereinen tai hankit ne ainakin samalla kertaa.

Jos on niin onnettomasti, että olet maksanut suoraan käteisellä/kortilla lipun tiskille, niin sitten tilanne on kokolailla toivoton.

Tämä tämä oli ihan faktaa, olen itse ollut vastaavassa tilanteessa ja sain erittäin ystävällistä palvelua panikoidessani.

Vierailija
19/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä posti mainostaa, että lähetä ystävänpäivätervehdyksesi viimeistään 12.2, jotta ehtivät perille, jos tämä ei kerran pidä paikkansa? Lähetin saman kaupungin sisällä ystävänpäivätervehdyksiä, yksikään niistä ei tullut perille. Kiitti vain kovasti palvelusta, posti!

Vierailija
20/93 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:47"]

Postihan mainosti, että 12.2. viimeinen päivä lähettää ystävänpäiväkortteja, jotta ehtivät ajoissa perille. Lähetin minäkin ennen tuota, mutta eivät tulleet perille. Luokatonta toimintaa postilta.

[/quote]

Se oli viimeistään 11.2. ja posti itse kyllä neuvoo, ettei rahaa tai mitään arvokasta tulisi lähettää kirjekuoressa normipostissa. Aivan normikäytäntö ja käy järkeen, kun vähän edes ajattelee.