Seksin jälkeen kaveri kieltää kaiken
Viime viikonloppuna päädyin samaan petiin humalassa kaverini kanssa (olemme molemmat miehiä, minä homo ja kaveri ainakin ennen hetero). En tiedä miten siinä niin kävi, kaveri taisi itse hämmentyä tapahtuneesta, kun luikki tiehensä nopeasti tapahtuneen jälkeen. Koitin seuraavana päivänä soittaa hänelle useasti, ei vastannut. Hän selvästi vältteli minua. Kai siinä hämmentyy mutta hän nautti kyllä joka hetkestä. Tällä viikolla olemme törmänneet. Hän käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtanut ja, kun kysyin mitä mieltä hän oli viikonlopusta, sain vastauksesi: en tiedä mistä puhut, turha kertoa kenellekkään, ei kukaan uskoisi. Sanoin etten ole kertomassakaan kenellekkään mutta pitäähän tämä nyt selvittää mutta hän "ei tiedä" mistä puhun. Molemmat humalassa muttei niin vahvasti etteikö muistaisi. Käytöksestä huomaa, että muistaa vaikka toisin sanoo. Mitäs nyt? Menikö kaveruus nyt tähän.
Kommentit (10)
Tarinasi muistuttaa pelottavan paljon omaani. Rakastuin parhaaseen ystävääni, joka oli hetero ja seurusteli. Päädyimme sänkyyn, selvinpäin kylläkin. Alku kieltämisen jälkeen alkoi kuukausien salasuhde, kunnes kärähdimme ja hänen tyttöystävänsä veti hänet väkisin kaapista ulos. He erosivat ja meidän tarina alkoi. Edelleen samalla tiellä vuosien jälkeen. Rumasti alkoi suhde mutta ilman sitä, en olisi elämäni miehen kanssa. Anna hänelle aikaa. Ei ole helppoa hetero miehelle, kun huomaa, että miehet kiinnostaa myös.
You're his dirty little secret. Been there.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:13"]ottiko kaveri kakkoseen
[/quote]
Ei kun minä
Ei mennyt kaveruus, jos sanot, että unohdetaan koko juttu. Kaverisi ei ole valmis puhumaan asiasta. Ainakaan vielä.
Ei kerta homoa tee, toinen kerta on uteliaisuutta ja kolmannesta nollaantuu
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:26"]Onko kaveri varattu?
[/quote]
Ei
Ole itsekin niknkuin mitään ei olisi tapahtunut?
Meni kaveruus. Ois kannattanu miettiä ennenkuin alkaa hässimään.