Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsy kanssa seksiä

Vierailija
13.02.2015 |

Nainen mitä tapailen on 24v neitsyt. Tuleeko sitä verta niin paljon, että menee herkästi sängylle ja sänky pilalla? Onko vinkkejä tähän hommaan?

Ei olla vielä sängylle asti päästy, vaikka olen ehdotellu tapaamisen aikana.

Itse olen 25v poika ja naurakaa vaan, olen myös neitsyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen sormettaa ensin niin tulee pahimmat veret.

2. Pyyhe peffan alle kun alatte duunailemaan.

Porvoosta kajahtaa.

Vierailija
2/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule paljon. Pyyhe perseen alla riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut verta lainkaan ekalla kerralla...

Vierailija
4/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hoitaa toimitus esim vessassa tai suihkussa, sen verran voi verta tulla

Vierailija
5/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sieltä verta tule. Ihme legendaa että neitsyyden vieminen aiheuttaisi jonkun tulvan naisen alapäästä. Ihan maksimissaan joku pikkurillin kynnen kokonen nokare voi tulla, suurimmalla osalla ei sitäkään.

Vierailija
6/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:27"]

No eipä sieltä verta tule. Ihme legendaa että neitsyyden vieminen aiheuttaisi jonkun tulvan naisen alapäästä. Ihan maksimissaan joku pikkurillin kynnen kokonen nokare voi tulla, suurimmalla osalla ei sitäkään.

[/quote]

No, mulla sitä tuli aika paljon, koska immenkalvo oli niin paksu ja tiukka. Ei nyt ihan tulvimalla, mutta kyllä semmoinen kämmenen kokoinen läntti levisi lakanaan. Verta tuli tihuttamalla vielä muutaman tunnin päästäkin, ja teki kipeää seuravana päivänäkin. Eli on ihan yksilöllistä, jokainen nainen on erilainen.
(Sen jälkeen muuten tajusin, miksi tamponien laittaminen oli ollut aiemmin todella hankalaa, vaikka ohjeissa sanottiin että pitäisi olla helppoa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme