Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluaatto on noin kuukauden päästä. Onko jollain vielä epäselvää missä joulua vietätte?

Vierailija
22.11.2021 |

Minulla ja aikuisilla lapsillani on. Joko menemme sukulaisille jos kutsuvat tai muutoin vietetään tyttären luona.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä olla yhtään vielä mietitty joulun pyhiä. Onneksi kaikki mahdolliset "käyntipaikat" ovat 35 km säteellä, tai ne, mitkä mua koskevat, niin alle 10 km etäisyydellä. Yleensäkin ollaan sovittu vasta vähän ennen joulua, missä ollaan minäkin päivänä.

Vierailija
2/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäselvää. Sukujoulua tuskin tänäkään vuonna vietetään, mutta arvon nyt kotijoulun ja risteilyn välillä. En vaan uskalla varata, kun ei tiedä sen hetken rajoituksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Todennäköisesti töissä.

Vierailija
4/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa äidilleni syömään. Joulurauhan julistuksen jälkeen lähdemme matkaan ja kotiinpaluu illalla.  

Vierailija
5/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin niin kuin jo yli kymmenen vuotta. Lapsuuden perhettä ei kiinnosta ottaa mua mukaan joulun viettoon ja omia lapsia/perhettä ei ole, joten...

Toisaalta säästää ruokakulungeissa, kun ei tartte laittaa mitään. Puuro ja kahvi on ok. Jos innostun, saatan hankkia pienen pullon lämmikettä kahvin sekaan.

Pakolliset lahjat käyn yleensä toimittamassa etukäteen.

Vierailija
6/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksista päätellen perinteinen valkoihoisen heteroperheen joulu on menneen talven lumia,  joten joulun suurin juhla on, kun kaikki valkoihoiset heteromiehet ristiinnaulitaan joko kuvaannollisesti tai konkreettisesti.

Vierailija
7/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tänään enkä kuukauden päästäkään, missä olen jouluna. Toivon saavani olla kotonani, mutta jos muistisairaalla äidilläni on taas jokin akuutti hätätapaus, joudun lähtemään hänen luokseen 240 km päähän. Toivottavasti en.

Vierailija
8/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Töissä rullataan sunnuntaitunteja kaks päivää.

Vierailija
9/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ensimmäinen joulu lasten syntymän jälkeen, kun emme vietä joulua omassa kodissamme. Tarkoitus on mennä tyttären kotiin joulunviettoon. 

Vierailija
10/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Jonkun pitää lapsia joulunakin suojella.

Vierailija
11/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin niin kuin jo yli kymmenen vuotta. Lapsuuden perhettä ei kiinnosta ottaa mua mukaan joulun viettoon ja omia lapsia/perhettä ei ole, joten...

Toisaalta säästää ruokakulungeissa, kun ei tartte laittaa mitään. Puuro ja kahvi on ok. Jos innostun, saatan hankkia pienen pullon lämmikettä kahvin sekaan.

Pakolliset lahjat käyn yleensä toimittamassa etukäteen.

Pakolliset lahjat? Mitä sellaiset on? En ole koskaan kuullutkaan. Minä olen ostanut aina lahjat vain omasta halustani ja vain niille joille haluan.

Vierailija
12/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksista päätellen perinteinen valkoihoisen heteroperheen joulu on menneen talven lumia,  joten joulun suurin juhla on, kun kaikki valkoihoiset heteromiehet ristiinnaulitaan joko kuvaannollisesti tai konkreettisesti.

Eikö maailmassa ole tarpeeksi rikollisuutta.  Oletko kyllästynyt elämääsi? Hae apua. 

Vierailija
13/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäselvää. Luultavasti olen kotona, mutta jos tulee kyläilykutsu tai -kutsuja, lähden kyllä. Ja niitä voi tulla hyvinkin lyhyellä varoistusajalla.

Vierailija
14/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin as always.

Vierailija
15/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en tiedä vielä työvuoroja.

Sitten toivoisin myös, että mulla lämpiäisi juttu tapailuksi miehen kanssa jonka kanssa kävin treffeillä ja silloin viettäisin miehen kanssa jouluakin. Mutta sellainen on ihan auki tässä vaiheessa.

Vierailija
16/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Ja paljon olutta ostettuna pyhien ajaksi.

Siinähän se menee.

Ehkä riisipuuron keitän.

Vierailija
17/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä jouluna juhlijat oli jotain lähi-itäläisiä, ja se heterouskin oli vähän niin ja näin, kun juhlakalu ei ollut ainakaan isänsä siittämä. Loppiaisena kuulemma tuli jotain tummempaakin väkeä sitten kylään.

Vierailija
18/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kotona vietetään ilman sukua.

Vierailija
19/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään epäselvää. Vietämme koko joulun aina kotona.

Vierailija
20/22 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti menen vanhempieni luo joulua viettämään. Haluaisin sopia miesystävän kanssa jotain yhdessä mutta hän todennäköisesti taas päättää että menee omille vanhemmilleen kuten joka vuosi. Ei tule kuuloonkaan mikään vuorottelu tai oma joulu kotona. Miehen vanhemmilla on vaan eineksiä ja kaupan pipareita ja torttuja tarjolla, ei joulukuusta tai joulusaunaa, kun taas mun vanhemmat laittaa leivonnaiset ja ruuat itse (autetaan sisarusten kanssa tietenkin kun kerran heidän luo mennään), koristaa oikean kuusen ja lämmittää puusaunan, niin joulun tunnelma on ihan eri. Voisin kestää tuota einesjoulua joka toinen vuosi, jos joka toinen mentäisi mun toiveiden mukaan, mutta ei mies suostu siihen.