Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö lievässä flunssassa oleva 8-v. kaksi tuntia yksin kotona?

Vierailija
11.09.2006 |

Lapsi on siis poissa koulusta tänään. Itsekin olen opiskelija ja olisi pakko mennä kouluun pariksi tunniksi tärkeille tunneille. Mitä teen?

Lapsi on ihan pirteän oloinen, aamusta oli lämoöä 37,2. Nyt ei yhtään. Leikkii.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös tokaluokkalainen oli kipeänä ja jouduin käymään kaupungilla asioilla juuri sinä päivänä. Aikaa kului noin pari tuntia ja hyvin pärjäsi. Lopulta soitti, että koska tulen, mutta olin jo lähellä kotia. Yhtenä päivänä hänellä oli kova korvasärky ja jouduin jättämään hänet hetkeksi kotiin, kun vein nuorimmaisen päiväkotiin. Silloin tuntui pahalta jättää, koska hän todella kärsi kivusta, mutta pienempi oli vietävä, koska olimme menossa tytön kanssa lääkäriin, enkä voinut viedä samalla matkalla, koska meillä oli kyyti lääkäriin, eikä siihen mahtunut muita.

Vierailija
2/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että lapsella on lämmintä juotavaa ja jotain mitä voi syödä. Itse olin tuon ikäisenä jo koko päivänkin kipeänä kotona yksin (olin silloin kolmasluokkalainen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei ole kovin paljon ollut aiemmin kotona yksin, mutta on nyt ihan hyvillä mielin jäämässä kotiin itsekseen. Ei ole kipuja, eikä enää kuumettakaan.

Vierailija
4/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kestää suunnilleen ton pari tuntia,niin hyvin menee, eikä intoudu rasittaan itseään. Ja soita vaikka välillä.

Vierailija
5/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistänsä myös. Lupasin jo että saa pelata tietsikalla osan ajasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi