Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen ja kivesten välissä patti

Vierailija
21.11.2021 |

Peniksen ja kivespussien välissä on ihon alla oleva hieman hernettä kookkaampi patti ja se on ollut siinä jo ainakin neljä vuotta kasvaen todella hitaasti. Nyt minulla on tyttöystävä ja hän painostaa minua hakeutumaan lääkärille mutta en uskalla. Pelkään sitä mitä saan ehkä kuulla. Olen koko tämän ajan voinut ajatella sen olevan pelkkä ihon alle kasvanut erittäin sitkeä finni ja sen avulla turvata yöuneni. Mitä tää voisi olla? Olen jostain talirauhasista lukenut, mutta netistä joskus löytämäni kuvat eivät muistuta tätä lainkaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa "kivespussin suonikohjut" tai jos Lontoon murre taittuu niin "varicocele"

Vierailija
2/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kivessyöpä, levinnyt 4 vuoden aikana ympäri kehoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla vaaraton kysta, jonka voi leikata pois

Vierailija
4/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisien värkkejä tuunataan ja puunataan harva sen päivä kutsuilla ja seulonnoilla, sun kivespussi kiinnostaa lääkäriä vasta kun se on amputointikunnossa.

Vierailija
5/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä lääkärissä pelottaa? Saisit mielenrauhan kun tutkisivat asian.

Vierailija
6/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pähkäily, arpominen ja itsesi kiusaaminen. Lääkärillä käynti antaa vastauksia.

Vierailija
7/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisien värkkejä tuunataan ja puunataan harva sen päivä kutsuilla ja seulonnoilla, sun kivespussi kiinnostaa lääkäriä vasta kun se on amputointikunnossa.

Kyllä se varmaan kiinnostaisi lääkäriä, jos asian hoito kiinnostaisi myös potilasta ajoissa.

Vierailija
8/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottele nyt ihan rauhassa. Jospa se siitä vuonna '25 lasehtii.

Vierailija
9/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohju se on. Yleensä aika harmiton, mutta pitemmän päälle voi alkaa olemaan ihan oikea riesa. On hoidettavissa. Mene lääkäriin.

Vierailija
10/10 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaisi enemmän mitä saan kuulla jos EN mene lääkärille sitä näyttämään.

Huomasin itse joskus alle 30v kiveksessä sellaisen nuppineulan kokoisen patin joka oli ilmestynyt siihen ihan hetkessä (joo, hiplaan toki niitä koko ajan).

Lusikka jäi kahvikuppiin pyörimään kun lähdin lääkärille. Onneksi se oli vain joku nesterakkula joka katosi parissa viikossa itsestään mutta jos se olisi ollut kivessyöpä niin enpä enää kirjoittelisi tännekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä