Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalaisilla on niin huonoja ystävyyssuhteita?

Vierailija
13.02.2015 |

Tätä palstaa lukiessa herää todellakin kysymys, miten onneton maku ystävissä joillakin voi olla. Yksi sanoo, että on mieluummin yksin kuin sietää "ihmissuhdepelejä". Toisen mielestä kaikki ihmiset ovat pahantahtoisia ja petollisia. Kolmas valittaa, miten kaverit ovat kateellisia ja katkeria.

Olenko täällä ainoa, jolle ystävät ovat valtava voimavara? Minulle on aina ollut itsestäänselvää, että vältän aktiivisesti ikävien tyyppien seuraa ja ystävystyn aktiivisesti mielenkiintoisten, hyväsydämisten ja minun arvoni jakavien ihmisten kanssa. Ystävät ovat minulle tärkeämpiä kuin sukulaiset. Heihin voin luottaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ihmissuhdetaidot johtavat ihmissuhteiden puutumiseen, mikä johtaa siihen, etteivät taidot kehity. Tämä johtaa siihen, että ajautuu huonoihin ihmissuhteisiin, mikä johtaa pettymyksiin, mikä johtaa taas ihmissuhteiden puuttumiseen. Ja kehä alkaa uudelleen vielä huonommasta tilanteesta kuin ennen. Tällainen syvenevä yksinäisyyden, huonojen sosiaalisten kokemusten ja puutteellisten ihmissuhdetaitojen spiraali on hyvin tutkittu ilmiö kasvatustieteessä, mutta lasten lisäksi sitä esiintyy myös aikuisilla.

Puuttukaa lastenne yksinäisyyteen, niin teette heidän aikuisuudestaan paljon parempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi