Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus ja totaallinen vetämättömyys

Vierailija
12.02.2015 |

Raskauteni on ihan alkutekijöillä n 6-7 rv.
24/7 pahoinvoinnin lisäksi minua vaivaa kova uupumus. Olen tänään maannut koko päivän sängyssä. Wc:ssä käynti tekee jo tiukkaa, tuntuu etten pysy tolpillani. Suihkussa jouduin istumaan lattialla ja kun sieltä pois pääsin, niin korvissa ihan soi. Kaikki tiskit ym on levällään.. en ole jaksanut niitäkään tiskata, koska seisominenkin tekee pahaa.

Voiko tämä olla normaalia?? En millään voi kuvitella, että jaksan huomenna mennä töihin. Lisäksi ole itkenyt koko päivän...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta tsempata. Alku on vaikeaa, ja väsymys on kyllä kamalaa. Mutta se muuttuu paljon paremmaksi.

Vierailija
2/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahoinvointi on niin raskasta ettet voi mennä töihin, mene työterveyteen ja selitä tilanne, vaikea raskauspahoinvointikin on usein ohimenevä (tokan kolmanneksen alkupuolella tapaa helpottaa) ja sitä varten kyllä kirjoitetaan sairaslomaa. Ihan normaalia rajukin pahoinvointi kyllä on. Voimia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tuon väsymyksen, siihen ei auta mikään tsemppi! Uupumus on yksinkertaisesti invalidisoivaa. Onko sinulla työajoissa tai muuten työnkuormittavuudessa jotain joustoa, jos jotenkin saisit kevennettyä? Uupumus helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen. Itsellä ei auttanut kuin nukkua ja maata kaikki vapaat hetket, joskus en jaksanut laittaa ruokaakaan ja saatoin täyttää vatsani piimällä tai jogurtilla. Voiko miehesi hoitaa kotityöt?

Vierailija
4/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Viikkoja on 9+, mutta tuntuu etten jaksa olla ja elää. Taaperoa pitäisi viihdyttää ja ulkoilla, tehdä ruuat, hoitaa koti.. mutta mieli on maassa ja jaksaminen täysi nolla. Mielelläni jäisin sänkyyn aamulla ja pysyisin sielä koko päivän.

Mies tekee pitkää päivää töissä, tukiverkostoa ei ole ja olen aivan loppu. En ihan oikeasti jaksa MITÄÄN. Vihaan raskaana olemista. Itkua on täälläkin väännetty ilta, kun voimat ei vaan riitä.

T. Tosi onnellinen odottaja :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän