Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopea Kysymys:Sienet/Lsd

Vierailija
12.02.2015 |

Vielä kysyn nopeasti ennen kuin tämäkin ketju poistetaan että; Mitä muutama kommentoija tarkoitti sillä että pitää olla "mieli kunnossa" ennen kuin kokeilee noita? Minullahan on Ptsd ja se vaikuttaa aika paljon mielenlaatuuni. Pahoittelen häiriötä AV-mammat ;)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ptsd?

Vierailija
2/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se poistettiin jo huhhuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä että ei ole mielen sairauksia tai mitään sellaista alitajunnassa kuplimassa joka saattaisi sienissä nousta esiin ja aiheuttaa pahan tripin.

Vierailija
4/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:14"]

Varmaan sitä että ei ole mielen sairauksia tai mitään sellaista alitajunnassa kuplimassa joka saattaisi sienissä nousta esiin ja aiheuttaa pahan tripin.

[/quote]

Aika paha, mutta ideahan nimenomaan oli että saisin hieman apuja traumojeni käsittelyyn noilla. Siksi se jäi mietityttämään.

Vierailija
5/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luettu Imagea?

Vierailija
6/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:18"]

Onko luettu Imagea?

[/quote]

En löytänyt netin kautta mitään mihin olisit viitannut.

Vierailija
7/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Lsd ja sienet nimenomaan auttavat mielen ongelmiin, mm. Masennukseen, postraumaattiseen stressioireyhtymään ym. Saat siitä apua traumojesi käsittelyyn, sillä se avaa monia tunnelukkoja. Kaveri suosittelee kuitenkin aloittamaan pienellä annoksella. Näin siis olen kuullut :)

Vierailija
8/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti. Käytä silloin kun ei ole ongelmia mielen kanssa.

Vierailija
9/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:24"]

Ihan oikeesti. Käytä silloin kun ei ole ongelmia mielen kanssa.

[/quote]

Silloin minä en toivoakseni käytä mitään. Olen muutenkin absolutisti alkoholinkin suhteen. Mutta asia on niin että meillä kaikilla ei ole vahvaa tukiverkkoa ja turvaa, mutta silti elämästä täytyy jotenkin saada se ote. AP

Vierailija
10/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet oikeilla jäljillä. Aloita pienillä annoksilla ja ota joku luotettava kaveri seuraksesi ensimmäisillä kerroilla. Helpotus on lähempänä kuin uskotkaan.

Vierailija
11/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:50"]

Ap, olet oikeilla jäljillä. Aloita pienillä annoksilla ja ota joku luotettava kaveri seuraksesi ensimmäisillä kerroilla. Helpotus on lähempänä kuin uskotkaan.

[/quote]

Kiitos :) AP

Vierailija
12/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus... tai psykoosin puhkeaminen. Toki helpottaahan se elämää tavallaan, jos päätyy suljetulle muutamaksi kuukaudeksi. Toiset huolehtii asumisesta, syömisestä ja peseytymisestä, kun itse on niin sekaisin, ettei pysty.

Suomessa skitsofreniageenitausta on hyvin yleinen enkä itse tohtisi riskeerata näillä asioilla.

Vierailija
13/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mielenkiintoista. Mullakin pään sisällä liikaa todella isoja asioita joita yritän ratkoa terapialla. Mistähän näitä aineita osaa edes lähteä etsimään?

Vierailija
14/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:07"]

Helpotus... tai psykoosin puhkeaminen. Toki helpottaahan se elämää tavallaan, jos päätyy suljetulle muutamaksi kuukaudeksi. Toiset huolehtii asumisesta, syömisestä ja peseytymisestä, kun itse on niin sekaisin, ettei pysty. Suomessa skitsofreniageenitausta on hyvin yleinen enkä itse tohtisi riskeerata näillä asioilla.

[/quote]

Elän aika heikkolaatuista elämää ongelmani kanssa. Se ei ole kaukana tuosta skenaariosta, joskaan kukaan ei ole avustamassa minua tällä hetkellä. Tiedostan riskit ja siksi kyselenkin näistä asioista.

Vierailija
15/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trippivahti on ehdoton eli kaveri joka ei käytä mukaan seuraamaan. Saatathan pitää aurinkoon tuijottamista hyvänä ideana jolloin näkö lähtee tai luulla olevasi lintu ja lähteä lentoon rakennuksen ikkunasta

Vierailija
16/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken varalta olisi näiden psykoosin riskin ja yksinkertaisesti sen varalta, ettei tulisi kerralla liian paljon aisti-informaatiota, eikä sitä sitten säikähtäisi, niin tulisi ottaa pieniä annoksia ensimmäisillä kerroilla. Psykoosi on kuitenkin harvinainen ja sanoisin jos sinulle tulisikin ns. " paha trippi", monet ovat silti kokeneet tämän hyödylliseksi kokemukseksi, sillä usein siinä kuitenkin oivaltaa monia asioita. Paljon suuremmalla todennäköisyydellä tulee ns. hyvä trippi, varsinkin jos otat pieniä annoksia, olet turvallisessa ympäristössä, kuten kotona ja vielä jonkun kaverin kanssa. :) kaikki tämä on kaverilta kuultua :)

Vierailija
17/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:15"]

Hmm.. Mielenkiintoista. Mullakin pään sisällä liikaa todella isoja asioita joita yritän ratkoa terapialla. Mistähän näitä aineita osaa edes lähteä etsimään?

[/quote]

En nyt uskalla palstalle kirjoittaa, mutta "pimeässä" netissä(tarvitaan erillinen ohjelma että pääsee) on ainakin yksi suomalainen foorumi, jossa kaupitellaan yksityishenkilöiden välillä näitä. AP

Vierailija
18/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:33"]

Kaiken varalta olisi näiden psykoosin riskin ja yksinkertaisesti sen varalta, ettei tulisi kerralla liian paljon aisti-informaatiota, eikä sitä sitten säikähtäisi, niin tulisi ottaa pieniä annoksia ensimmäisillä kerroilla. Psykoosi on kuitenkin harvinainen ja sanoisin jos sinulle tulisikin ns. " paha trippi", monet ovat silti kokeneet tämän hyödylliseksi kokemukseksi, sillä usein siinä kuitenkin oivaltaa monia asioita. Paljon suuremmalla todennäköisyydellä tulee ns. hyvä trippi, varsinkin jos otat pieniä annoksia, olet turvallisessa ympäristössä, kuten kotona ja vielä jonkun kaverin kanssa. :) kaikki tämä on kaverilta kuultua :)

[/quote]

Ehdottomastikin lähden turvallisesti liikkeelle ja annokset pieninä :) jos siihen asti pääsen. Olen muutenkin aika varovainen ihminen. AP

Vierailija
19/19 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! :)