Olitko humalassa omissa penkkareissasi?
Nykyisin näyttäisi olevan yleisenä tapana hillua kuorma-auton lavalla kännissä ja näyttää huonoa esimerkkiä nuoremmille :(
Kommentit (34)
Pari bisseä, eli pieni nousu tai hiprakka.
jos ovat kunnolla vaikka joisivat, he näyttävät oikein hyvää esimerkkiä nuorille.
Toisin kuin alkoholistisukupolvi (vuonna 50 / 60-luvuilla syntyneet jotka tottuivat viinan pimittelyyn, salailuun ja 'viinan piruun', ja opettivat tämän ' kerta laakista kunnon känni ladon takan' mentaliteetin nuoremmilleen, ja lasi viiniä ruuan kansa oli jotain ihan absurdia.
Olin. En kyllä hirveän humalassa. Vuosi oli 2010
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:45"]
Abiristeily on koulun tapahtuma ja humalaisesta käytöksestä pitää tehdä lastensuojeluilmoitus.
[/quote]
Ei paska provo muutu hyväksi toistamalla sitä! Yritä nyt edes panostaa vähän noihin ensi kerralla! :D
En ollut. Nolotti katsoa luokkakavereiden ördäystä. Koulussamme oli vielä yläaste samassa, ei ollut hyvä esimerkki seiskaluokkalaisille.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:21"]Abiristeily on koulun tapahtuma ja humalaisesta käytöksestä pitää tehdä lastensuojeluilmoitus.
[/quote]Kaikki abit ovat 18v. Siitä vaan tekemään ilmoituksia.
En. Tosin edellisen illan potkijaisten takia oli kanuuna ja kauhea väsy :D
Krapulassa ja hiton väsyny. Lisäksi oli sydänsuruja, olin juuri tullut elämäni rakkauden exäksi :(
95 oli penkkarit ja illalla vasta iloinen hiprakka
Olin krapulassa ja illalla taas humalassa. Vuosi oli 1987.
Voi kai sen humalaksikin määritellä. Itse sanoisin, että pieni hilpeä nousu.
Kai sitä aikuiset ihmiset saavat olla kännissä jos haluavat :D Älä oo tollanen tylsimys.
Penkkareissa humalassa oleminen on kiellettyä, on koulun tapahtuma. Meillä ei tainnut kukaan olla ainakaan näkyvästi humalassa, vaikka meillä on suuri lukio. En ole havainnut ap:n kuvailemaa tilannetta, pelko siitä, että ei pääsekään omiin penkkareihinsa, on suurempi kuin halu olla kännissä. Terveisin tänään penkkarirekassa ollut.
Päivällä vähän ja illalla enemmän. Ja vuosi oli 1979.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:44"]
Olin krapulassa ja illalla taas humalassa. Vuosi oli 1987.
[/quote]
Sama, mutta vuosi oli 2005.
Oltiin penkkareita edeltävänä iltana juhlimassa ja vedin niin kovat kännit, että päädyin sairaalaan. Jäi penkkariajelu välistä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:57"]
Penkkareissa humalassa oleminen on kiellettyä, on koulun tapahtuma. Meillä ei tainnut kukaan olla ainakaan näkyvästi humalassa, vaikka meillä on suuri lukio. En ole havainnut ap:n kuvailemaa tilannetta, pelko siitä, että ei pääsekään omiin penkkareihinsa, on suurempi kuin halu olla kännissä. Terveisin tänään penkkarirekassa ollut.
[/quote]
Joo joo tosi kiellettyä :s
Koulun alueella juopottelu on kiellettyä mutta kyllä penkkareissa useat opiskelijat ovat humalassa.
YO-09
Abiristeily on koulun tapahtuma ja humalaisesta käytöksestä pitää tehdä lastensuojeluilmoitus.