En syö mitään vitamiineja. Selviänkö?
En siis ota purkista mitään vitamiinilisiä ja tuskin joka päivä saan ravinnostakaan kaikkea tarvittavaa. Selviänköhän?
Kommentit (11)
No kyllä selviät, elämän loppuun asti. Jotenkuten ainakin.
En minäkään, olen kohta jo 53 v. Etköhän sinäkin, ap.
Et tule selviämään hengissä tästä elämästä.
Hyvin pärjäät. Mä syön d-vitamiinia noin kerran kuussa jos muistan ja siinäpä se sitten onkin. Ei ole vuosiin ollut flunssaa tai muutakaan sairautta, teen keskiraskasta fyysistä työtä ja kotonakin jaksan ongelmitta tehdä mm. lumityöt ja muut kotityöt. En ajatellut muuttaa mitään ainakaan toistaiseksi. N39
Jokunen sukupolvi sitten elettiin perunankuorilla ja puunkaarnalla.
Kaikki kuolee, jotkut ei muista elää..
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:55"]Jokunen sukupolvi sitten elettiin perunankuorilla ja puunkaarnalla.
[/quote]
On täysin eriasia! Nykyään ihminen lappaa turpaanda niin pitkälle prosessoitua euokaa ettei mausta tunnista mitä skeidaa syö.
Ennen syötiin ruokaa josta ne vitamiinit saatiin!!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:55"]Jokunen sukupolvi sitten elettiin perunankuorilla ja puunkaarnalla.
[/quote]
On täysin eriasia! Nykyään ihminen lappaa turpaanda niin pitkälle prosessoitua euokaa ettei mausta tunnista mitä skeidaa syö.
Ennen syötiin ruokaa josta ne vitamiinit saatiin!!
[/quote]
Uusimmassa life-lehdessä kerrottiin että esim. Kirjolohi sisältää nykyään n. 50% vähemmän omega-3:a, appelsiinit n. 70% vähemmän rautaa, avokado n. 62% vähemmän natriumia, purjo n. 78% vähemmän fosforia ja kurkku n. 89% vähemmän kuparia. Vähän oft. Jännää
Minä syön D- ja B-vitamiineja koska lääkäri niitä suositteli, ai niin, foolihappoa myös, siihen on oikein reseptikin, appelsiineja ja mandariineja syön melkoiset määrät, koska ovat halpoja ja tykkään niistä. En ole pitkiin aikoihin tuntenut itseäni terveeksi enkä ole huomannut minkäänlaista eroa voinnissani söinpä vitamiineja tai en.