Herkistyin nähdessäni abirekkajonon ja iloiset abit
Kommentit (25)
Niin minäkin herkistyin, etenkin kun vielä äsken ihan pikkuiset lapseni ovatkin nyt jo molemmat abeja. Mihin aika onkaan kadonnut?
Minä herkistyn kevätjuhlassa, joulujuhlassa, rippiäisissä, penkkareissa, päättäreissä, kun lapsi nousee yksin bussiin ensimmäistä kertaa, kun lapsi tuo teknisen työn kotiin....onhan noita herkkiä hetkiä. On se vaan niin ihanaa noiden lasten kanssa!
3 vuotta siitä kun itse kiersin rekassa Esplanadia. Oli kyllä ihana kokemus, mutta kiitos vain kerran elämässä...
Mullakin melkein tuli tippa linssiin (ja ajattelin, että olenpas toope)
Minullakin itketti :,) Enkä edes tunne yhtään abia. Reilu 10 vuotta omista abiajoista.
Mä olen aina rakastanut katsoa penkkareita ja pettymys oli karvas kun tajusin että omat aivot ei riitä lukioon.... Lukio jäi kesken ja nyt kun näen penkkarit ja luen lehdestä pitkän litanian ylioppilaiksi päässeiden nimiä tai vappuna valkolakkisia tulee niin katkeran pettynyt ja surullinen olo :(
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:59"]
Mä olen aina rakastanut katsoa penkkareita ja pettymys oli karvas kun tajusin että omat aivot ei riitä lukioon.... Lukio jäi kesken ja nyt kun näen penkkarit ja luen lehdestä pitkän litanian ylioppilaiksi päässeiden nimiä tai vappuna valkolakkisia tulee niin katkeran pettynyt ja surullinen olo :(
[/quote]
Voi ei =(
Lohduttaudu muilla hyvillä ominaisuuksillasi!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:59"]
[/quote]
Yllätät itsesi, ja hankit valkolakin vaikka omaksi 50-vuotislahjaksi. Koskaan ei ole liian myöhäistä, ja opinnotkin helpottuvat kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Ja sitten penkkariajelulle!
Mulla ois järki riittänyt mut en pysty vaan:/ koulukiusaamisen takia jäi koulu kesken aikoinaan. Enkä vieläkään ole normaali aikuinen.. Pelottaa mennä töihinkin.
Niin minäkin! Ja olin niin ylpeä omasta iloisesta abistani, yläaste ei ollut hyvää aikaa eikä pääsy lukioon helppoa. Vaan siellä nyt heilui ja hyvin menee!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:59"]
[/quote]
Yllätät itsesi, ja hankit valkolakin vaikka omaksi 50-vuotislahjaksi. Koskaan ei ole liian myöhäistä, ja opinnotkin helpottuvat kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Ja sitten penkkariajelulle!
[/quote]
Kuules ei se paljon lohduta jos menee kaupasta ostamaan sen valkolakin, kyllähän sen itse tietää olevan valetta.
Voi 9... Ala suorittaa lukion kursseja pikku hiljaa iltalukiossa. Varmasti selviät, kun ei ole niin tiukka aikataulu ja paineet kuin päivälukiossa. Aina on mahdollista.Ja sitten osallistut penkkarikyytiin!
Itselläkin tulee aina kaiho lukiovuosiin, kun näkee abit. Ne oli yksi parhaimmista ajanjaksoista elämässä tähän asti!
Olin Ressun edustalla Lönnrotinkadulla ja näin poikani rekassa. Itsellä ei ole lätsää.
Näin abirekan ja puhkesin itkuun. Itsekin hämmästyin reaktiotani. Ne nuoret olivat niin iloisia ja riemuissaan, heittelivät karkkia. Se vaan tuntui niin koskettavan liikuttavalta. Piti ottaa rillit pois ja pysähtyä kyyneliä pyyhkimään. Olen mä kyllä herkkä!
Niin minäkin. Ja omista penkkareistani on 11 vuotta. Äiti sanoi, että hän oli itkeä vollottanut, kun olin itse ajelemassa ja pidin häntä kahjona. Nyt olen itse se kahjo. Nyyyyyh.
Ja nyt itkettää, kun lukee näitä kommentteja ja kuulee, että muillakin on itkettänyt :,(
Oli ihan mahtavat penkkarit!!!! Muakin itketti vähän rekassa. Ihan huikeeta :')
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:05"]
Ja nyt itkettää, kun lukee näitä kommentteja ja kuulee, että muillakin on itkettänyt :,(
[/quote]Onneksi on muitakin pöhköjä:D
Halusin mennä mukaan ajelemaan :-)