Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkistyin nähdessäni abirekkajonon ja iloiset abit

Vierailija
12.02.2015 |

:-)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin mennä mukaan ajelemaan :-)

Vierailija
2/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin herkistyin, etenkin kun vielä äsken ihan pikkuiset lapseni ovatkin nyt jo molemmat abeja. Mihin aika onkaan kadonnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herkistyn kevätjuhlassa, joulujuhlassa, rippiäisissä, penkkareissa, päättäreissä, kun lapsi nousee yksin bussiin ensimmäistä kertaa, kun lapsi tuo teknisen työn kotiin....onhan noita herkkiä hetkiä. On se vaan niin ihanaa noiden lasten kanssa!

Vierailija
4/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abit on varma kevään merkki. :)

Vierailija
5/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta siitä kun itse kiersin rekassa Esplanadia. Oli kyllä ihana kokemus, mutta kiitos vain kerran elämässä... 

Vierailija
6/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin melkein tuli tippa linssiin (ja ajattelin, että olenpas toope)

Vierailija
7/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin itketti :,) Enkä edes tunne yhtään abia. Reilu 10 vuotta omista abiajoista.

Vierailija
8/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina rakastanut katsoa penkkareita ja pettymys oli karvas kun tajusin että omat aivot ei riitä lukioon.... Lukio jäi kesken ja nyt kun näen penkkarit ja luen lehdestä pitkän litanian ylioppilaiksi päässeiden nimiä tai vappuna valkolakkisia tulee niin katkeran pettynyt ja surullinen olo :(

Vierailija
9/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:59"]

Mä olen aina rakastanut katsoa penkkareita ja pettymys oli karvas kun tajusin että omat aivot ei riitä lukioon.... Lukio jäi kesken ja nyt kun näen penkkarit ja luen lehdestä pitkän litanian ylioppilaiksi päässeiden nimiä tai vappuna valkolakkisia tulee niin katkeran pettynyt ja surullinen olo :(

[/quote]

Voi  ei =( 

Lohduttaudu muilla hyvillä ominaisuuksillasi!

Vierailija
10/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:59"]

[/quote]

Yllätät itsesi, ja hankit valkolakin vaikka omaksi 50-vuotislahjaksi. Koskaan ei ole liian myöhäistä, ja opinnotkin helpottuvat kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Ja sitten penkkariajelulle!

Vierailija
11/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois järki riittänyt mut en pysty vaan:/ koulukiusaamisen takia jäi koulu kesken aikoinaan. Enkä vieläkään ole normaali aikuinen.. Pelottaa mennä töihinkin.

Vierailija
12/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! Ja olin niin ylpeä omasta iloisesta abistani, yläaste ei ollut hyvää aikaa eikä pääsy lukioon helppoa. Vaan siellä nyt heilui ja hyvin menee!

Vierailija
13/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:59"]

[/quote]

Yllätät itsesi, ja hankit valkolakin vaikka omaksi 50-vuotislahjaksi. Koskaan ei ole liian myöhäistä, ja opinnotkin helpottuvat kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Ja sitten penkkariajelulle!
[/quote]

Kuules ei se paljon lohduta jos menee kaupasta ostamaan sen valkolakin, kyllähän sen itse tietää olevan valetta.

Vierailija
14/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 9... Ala suorittaa lukion kursseja pikku hiljaa iltalukiossa. Varmasti selviät, kun ei ole niin tiukka aikataulu ja paineet kuin päivälukiossa. Aina on mahdollista.Ja sitten osallistut penkkarikyytiin!

Itselläkin tulee aina kaiho lukiovuosiin, kun näkee abit. Ne oli yksi parhaimmista ajanjaksoista elämässä tähän asti!

Vierailija
15/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ressun edustalla Lönnrotinkadulla ja näin poikani rekassa. Itsellä ei ole lätsää. 

Vierailija
16/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin abirekan ja puhkesin itkuun. Itsekin hämmästyin reaktiotani. Ne nuoret olivat niin iloisia ja riemuissaan, heittelivät karkkia. Se vaan tuntui niin koskettavan liikuttavalta. Piti ottaa rillit pois ja pysähtyä kyyneliä pyyhkimään. Olen mä kyllä herkkä!

Vierailija
17/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ja omista penkkareistani on 11 vuotta. Äiti sanoi, että hän oli itkeä vollottanut, kun olin itse ajelemassa ja pidin häntä kahjona. Nyt olen itse se kahjo. Nyyyyyh.

Vierailija
18/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt itkettää, kun lukee näitä kommentteja ja kuulee, että muillakin on itkettänyt :,(

Vierailija
19/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan mahtavat penkkarit!!!! Muakin itketti vähän rekassa. Ihan huikeeta :')

Vierailija
20/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:05"]

Ja nyt itkettää, kun lukee näitä kommentteja ja kuulee, että muillakin on itkettänyt :,(

[/quote]Onneksi on muitakin pöhköjä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä