Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti pesee pyykkini

Vierailija
12.02.2015 |

Minulla on kiva äiti. Hän käy siivoamassa yksiössäni ja pesee pyykitkin. Tuo kakkuja ja pullia. Siivoaako sinun äitisi luonasi? Olen 28-vuotias

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesen mun lapsen pyykit ja laitan ruokaa. Mun lapsi on 8 kk.

Vierailija
2/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sinun jo aika aikuistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin joudun toistaiseksi pesetyttämään pyykkini vanhemmilla, en omista vielä pesukonetta ja pyykkitupaa ei ole... Joskus se vähän hävettää mutta olen kuitenkin kiitollinen vanhemmilleni.

Vierailija
4/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:47"]No minäkin joudun toistaiseksi pesetyttämään pyykkini vanhemmilla, en omista vielä pesukonetta ja pyykkitupaa ei ole... Joskus se vähän hävettää mutta olen kuitenkin kiitollinen vanhemmilleni.
[/quote]

Mikset itse pese pyykkejäsi vanhempiesi luona siellä käydessäsi?

Vierailija
5/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Olen samanikäinen, enkä ikinä pesettäisi pyykkejäni äidilläni. On tehnyt eteeni aivan tarpeeksi. Sen sijaan itse käyn välillä auttamassa äitiäni, joka käy tällä hetkellä läpi syöpähoitoja.

Vierailija
6/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:47"]

No minäkin joudun toistaiseksi pesetyttämään pyykkini vanhemmilla, en omista vielä pesukonetta ja pyykkitupaa ei ole... Joskus se vähän hävettää mutta olen kuitenkin kiitollinen vanhemmilleni.

[/quote]

Itsepalvelupesulat on keksitty... Tai voisit ainakin tehdä itse työn vaikka vanhempien konetta käytätkin. Oikeasti vain tosi laiskaa ja hemmoteltua käytöstä.

Vierailija
7/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:01"]

[/quote]

Itsepalvelupesulat on keksitty... Tai voisit ainakin tehdä itse työn vaikka vanhempien konetta käytätkin. Oikeasti vain tosi laiskaa ja hemmoteltua käytöstä.

[/quote]

Herttaista, kuinka joku taas luulee, että muualla maassa on samat palvelut kuin heillä. Täällä ei auto- tai mattopesulaa kummempaa paikkaa ole.

Vierailija
9/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua nolota kun tiedät että äitisi koskee ja näkee sun likaiset pikkarit, hyi yök.

Vierailija
10/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:01"]

[/quote]

[/quote]

Herttaista, kuinka joku taas luulee, että muualla maassa on samat palvelut kuin heillä. Täällä ei auto- tai mattopesulaa kummempaa paikkaa ole.

[/quote]

Sitten vain kipinkapin omaa pesukonetta ostamaan tai hihat heilumaan siellä vanhempien luona. Saman tien voisit pestä heidänkin pyykkinsä ja tuottaa iloa.

Vierailija
11/12 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pikkupojasta asti pitänyt pyykinpesusta.Pesen omat ja joskus muidenkin pyykit mielelläni vanhalla pulsaatoripesukoneella.Pidän todella pyykinpesusta pulsaatoripesukoneella.Kyllä pyykistä tulee näinkin todella puhdasta.

Vierailija
12/12 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pikkupojasta asti tykännyt pestä pyykkiä.Olin piķkupoikana jo mielelläni äidin kanssa kesäisin pesemässä pyykiä pulsaatoripesukoneella.Vanhempana kävin myös kummitädillä pesemässä pýykit pulsaatoripesukoneella.Nykyisinkin tykkään pestä pyykit mielläni vanhalla pulsaatoripesukoneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän