Hassuja kokemuksia puhelinmyyjistä?
Saa nyt olla oikeastaan mitä vaan ja linjan kummasta päästä tahansa kokemukset.
Itse puhelinmyyjänä ehdottomasti hauskinta oli kun vanha mies pyyteli jonnekkin Lappiin käymään kun heillä oli sillon jo lunta siellä ja meillä ei.
Parasta oli ihmiset joiden kanssa tuli juteltua kaikesta muustakin ja moni (vanhus) sanoi että pelastin heidän päivänsä soittamalla.
Kamalinta oli kun eräs mies alkoi itkeä puhelimeen kun olin lopettamassa ja kertoi kuinka yksinäinen on ja asuu jossain laitoksessa. Myös se oli kamala kokemus kun ilmeisesti jonkun verran vammainen nainen alkoi huutaa minulle puhelimessa mutta en saanut mitään selvää.
Sitten itse asiakkaana:
Soittivat mun nettioperaattorilta ja tarjosivat mulle tablettia. No tilasin sen kun oli hyvä tarjous. Meni max viikko ja eri myyjä soitti ja tarjosi eri tablettia vaikka olin juuri tilannut heiltä tabletin joka oli jo mulla. Harmittaa kun en kysynyt että montako ne luulee mun tarvitsevan.
Palautin kyllä sen ensimmäisenkin tabletin sitten.
Kommentit (3)
Operaattorin asiakaspalvelija joskus soitteli ja kyseli umpeutuvista sopimuksista (siihen aikaan oli määräaikaisen sopimuksen päättymisen aika) ja siitä, että jatketaanko vielä. Kun operaattorin palveluissa ei ollut vikaa, niin jatkettiin, sekä nettiä ja puhelinta.
Olin kovin tyytyväinen, mutta saatoin mennä liian pitkälle, kun lopetin puhelun "Tosi kiva, että soitit! Kiitos, hei!"
Kun heillä on kuitenkin varmaan listat, joiden mukaan asiakkaille soitellaan -- että en ollut erityisesti asiakaspalvelijan mielessä.
Erästä tuttavamiestä häiritsee imperfektin käyttö palvelutilanteissa, esim. "Tuliko kahvi kanssa muuta?" Joku onneton puhelinmyyjä oli sitten aloittanut tämän tuttavan kanssa puhelun kysymällä: "Oliko itse Sejase puhelimessa?" Tuttuni vastasi "Oli." ja sulki puhelimen.
Yllättävällä tavalla löin luun kurkkuun puhelinmyyjältä. Aloin kysellä että oisko heillä tarjota jotain ruotsinkielistä lehteä, sitte kyllä tilaisin ja olisin ikionnellinen jos saisin vielä tarjoukset päälle. :D myyjä oli kuin ei olis kuullutkaan, ja alko puhuu päälle :Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta, heihei!