KULTAINEN 60-LUKU VKO-37
Kommentit (47)
Vapaapäivä,mutta näin heti aamusta pikainen kurkistus palstalle. Ja kannatti!
Hienoja uutisia, ihanaa emmi, että sinulla on ollut hyvä päivä. Siitä se pikkuhiljaa toivon mukaan helpottaa ja pääset ihan kirjaimelliseti nauttimaan raskaudestasi.
Ja tosi mukavalta tuntui lukea sonjaemman positiivista viestiä. Samoin kiitos tetille, kun kävit kirjoittamassa. Teistä kaikista on tullut ihan oikean tuntuisia kavereita ja kun muutamaan päivään ei jostain kuulu mitään, alan heti miettimään " vaikka mitä" .
Marikon viesti ei ollut niin kovin iloinen, mutta onneksi, onneksi näissä asioissa voi aina odottaa seuraavaa kuukautta. Kerro sitten seuraavan oviksen lähettyvillä meille milloin on H-hetki, niin joukolla laitamme herätyskellot soimaan, niin et nuku onnesi ohi...
Itselle ei mitään uutta... ensi viikkoa odottelen ja etukäteen jo stressaan osuuko ajoitus kohdalleen. Kovasti polttelee nuo ovistikut tuolla vessan kaapissa... katsotaan nyt, maltanko pitää näppini erossa.
Hyvää viikonloppua kaikille.
täällähän oli taas mukavia uutisia! kiva kuulla, että sonjaemmalla on tuotantokäyrä huipussa, hyvä alku povaa varmaankin hyvää tulosta, näin toivotaan ja uskotaan!
ja mukava että meidän odottelijatkin voivat kaikki hyvin. ja teti pääsi lomallekin lepäilemään.
marikolle pahoittelut, kuinkas kauan se miehesi reissussa onkaan, josko sitten vielä tulopäivänä ehtisi..?
vm: ovistikkuja tilasin minäkin, ja taitaa tänään tai huomenna tikuttelu alkaa. aloitetaan nyt tarpeeksi ajoissa kerrankin, kun en pitkään aikaa ole tikutellut.
mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!
ja eikös niillä ole jonkinlaisia lämmittimiä terasseilla niin, että hyvin tarkenee iltaa istuskella Rooman taivaan alla.
Hauskaa, että mun " lounasretki" innosti muitakin edes ajatuksen tasolla. Tiistaina olikin sitten hillittömät ovulaatiokivut juuri sopivasti eli olen varovaisen toiveikas (taas vaihteeksi) mutta pari viikkoa tässä pitää kuitenkin odotella.
Emmin eilispäivä kuullostaa kyllä niin toimeliaalta, että en yhtään ihmettele, jos tänään on veto pois.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
t:Ankkis
Ptää vähän nostella...
Ankkis: Joo, sun lounasretki sai aikaan vaikka mitä ideoita. Kiitos!! Toivottavasti sulla retki tuottaa tulosta.
Mun pitää mennä pesemään savulle haisevia lapsia, joten ei tässä nyt sen enempiä. Mies poissa, rauhallinen seksitön ilta tiedossa. Tulee jo aamupäivällä takaisin ja ensi viikollahan ne todnäk. tärppihetket onkin vasta tuloillaan.
Mun ei pitänyt tikuttaa, ihan huvin vuoksi kokeilin mitä näyttää tänään. Haalea viiva tuli.
huh huh mitä härdelliä on ollut koko viikko niin töissä kun kotonakin,
lukenut olen joka päivä kuulumiset mutta kirjoittelemaan en ole ehtinyt, tosin osasyynä on sekin etten viitsi paljoa työpaikalta kirjoitella kun yks sun toinenkin siinä seläntakan " kyylää" ..
Kollega jo vihjaili että eiks sellainen iltatähti olis kiva ja sitten vaan hoitovapaalle, vielä ehdit kun olen niin nuori ja pälä pälä.. kait se on nähnyt millä sivuilla surffailen...
Enpä sanonut tuohon asiaan mitään mutta mielessäni ajattelin että onpahan kiva nähdä sunkin ilme jos joskus plussa-uutisen kerron.
Olin tänäänkin töissä kun halusin maanatain vapaaks kun lähdetään piknik- risteilylle Viking Linellä maanantaina. Eipä ole kallista kun ruokailu seisovassa pöydässä ja hytti tavaroiden säilyttämiseen yhteensä 72 euroa ja mulle ihan sopiva aika 7 h olla laivalla..ja saanpas sitten vähän shoppailla tax-freessa..
Sain just kutsun tuonne naapuriin kummipojalle iltaa istumaan mutta en tiedä jaksanko lähteä kun on niin veto veks..
Isukki ja esikoinen onkin reissussa ja me ollaan tyttöporukalla kotona.
omaa (.) sen verran että hiljaista on ..kp 26/35 joten odotellaan vielä reilu viikko enkä kyllä plussaan usko kun en ole tuntenut kiinnitymistäkään,,kaikissa kolmessa aikaisemmassa raskaudessa olen yhden päivän ( oletetun kiinnittymispäivän ) ollut aivan kamalan sairas pahoinvointeineen, vatsakipuineni, väsymys ym , niin että semmoisen olotilan joskus kokiessani tietäisin kyllä tärpin tulevan..
Nyt taidan lopetella tällä erää ja koetan ens viikolla tulla kirjoittelemaan lisää.
Voikaa hyvin ja " paksusti" !!
Isotikru
Olen ollut siis poissa palstoilta kesäkuun puolesta välistä asti. Juhannusaattona tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, joten tässä on kesä mennyt henkisesti toipuessa.
Se oli sitten kolmas km ja nyt on oltu molemmat kokoissa. Kromosomit molemmilla ok, mun hormoonit kaikki ok ja hyytymistulokset on vielä tulematta. Lääkäri sanoi, että ne on korjattavissa mini-aspiriinilla jos on tarvetta. Onko teillä tietoa tai kokemusta mitä mahtaa tarkoittaa?
Eilen sitten tlasin jo ovis-testit ja nyt menossa vasta kp2.
Huomenna yritän ehtiä lukea teidän kuulumisia tarkemmin, mut oli siellä ihania plussa-uutisia tällä välillä tullut. Onnea!
Sonjaemmalle kovasti tsemppiä munintaan :)
Emmi; Rooma? Juu kiitos :) *kateutta* Mistähän minä saisin meille lapsenlikan? 10 euroa ei ole paljon.... Ajattelin, että jos miehen ylipuhuisi.... Lentolippuihin olisi varaa, mutta entä yöpyminen ;) Rooman taivas on kaunis katto?!? *heh*
Nyt minä unohdin ne muut toisella sivulla olevat jutut. Joku oli menossa lomalle? Hyvää lomaa!
Marikkolle(ko) se tuli uni ennen kuin kerkisi hyötyliikuntaan? Tsemppiä ensi kiertoon!
Täällä ei ole muita oireita kuin väsymys. Ja ajan matelu! Kuinka voi kalenteri ja kellot hidastaa kulkuaan???!!! Aina on vain tänään ja huominen on tavoittamattomissa ja ultraan on ikuisuus. *jotain kolme viikkoa*