Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-LUKU VKO-37

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan kohtalaisen hyvissä kantimissa taas :-) Eli neljäs päivä ilman pahoinvointia tai närästämistä. Viikonloppuna ulkoiltiin paljon ja käytiin kyläilemässä, sain sylitellä 2 viikoista tyttö vauvaa, aivan ihana oli .. Ja viikolla saan taas sylitellä pariviikkoista, kun käydään veljeni vauvelia katsomassa :-)

Viikot vierii, ja ensi viikolla neuvolalääk.- ja kättärin ultra-ihanaa ..

Ainoita oireita nyt muutaman päivän aikana on olleet wc-käynnit ja kipuilu tuolla nivusissa .. Mutta senkin kestää..

Mitenkäs te toiset 60-lukulaiset voitte ? Olikos se Pietu huolissaan, kun oireet oli kadonneet ? Älä huoli, aivan varmasti kaikki on hyvin .. Mutta kyllä sen ymmärtää, että kaikki huolettaa, kun itseäni alkoi jo tuo oksentaminenkin huolettamaan .. Teti kertoili, että työ on fyysisesti rankkaa, ja masu ollut arka, ..Miten siellä nyt on mennyt ?

Mistä johtuu, että tämän raskauden myötä on meikäläisestä tullut oikea terveysintoilija, siis mikään epäterveellinen ei mene kurkusta alas. En voisi uskoa todeksi, että vain hedelmät kelpaavat ja marjat. Aikaisemmin popsin karkkia kuin leipää ja nyt ei mene alas vaikka kuinka yrittäisi, muutaman voin syödä, mutta sitten alkaa tökkimään.

Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille t. emmi rv-12+1

Vierailija
2/47 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten mukavasti emmillä jo noita viikkoja. Muistan kun just luin sun plussauutisen. Ja todella hienolta kuulostaa myös ruokailutottumuksesi. Hedelmiä ja marjoja, terveellistähän tuo olisi kelle tahansa, oli sitten raskaana tai ei. Miten mulle saisi linkitettyä tuon saman intohimon.

Viikonloppu meni ulkoillessa ja perheestä nauttiessa.

Kaikki oli hyvin, kunnes eilen iski taas sellainen surullinen fiilis. Käytiin lauantaina katsomassa tulevaa kummilasta ja koko eilisen illan mietiskelin, että meillä pitäisi olla melkein samanikäinen vauva.

Eli nyt tämä masis ei johdu siitä, ettei tärpännyt, vaan tuli ikävä " Inka-Enkeliä" . Alkaa taas tämä päivämäärien tuijottelu... silloin ja silloin testasin plussan jne. Lokakuussahan raskaus viime vuonna alkoi... No, tämä menee taas ohi, ja suruhan kuuluukin surra, eikä padota sitä tuonne aivolohkojen väliin.

Nyt on menossa kp6, eli ei vielä tarvitse ovistakaan hermoilla. Viikonloppuna kun tehtiin kaikkea mukavaa, tuli sellainen olo, että ihanaa kun lapset ovat jo noinkin isoja. On niin helppoa. Mutta nyt taas kuitenkin tuntuu siltä, että haluan ehdottomasti vielä vauvakäärön saada.

Hyvää viikkoa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin koneella pistäytymään ja heti tietty kurkistelemaan tänne=)

En ehdi plarata viestejä taaksepäin, joten plussanneista en nyt tiiä, mutta onnea, jos niin on käynyt ja toivotaan, että on!!!

Aloitin vuorotteluvapaan pitämällä kirpparia ja sekös olikin kova homma, mutta kivaa. Vähän reilu 200 pitäis tulla tilityksiä huomenissa ja se on tarpeen, koska vuorottelukorvauksesta ei vielä tietoakaan...

Itse asiassa ei uutta. Ovista en ole tikuttanut, mutta hulppeat limat tuli tuossa viikonlopun aikaan. Seuraavista menkoista pitäisi aloittaa sitten clomit inssiä varten. Ketuttaa vaan armottomasti, kun joudun työn puolesta yhteen kuppaseen oikeudenkäyntiin todistajaksi ja jos kierto osuu 26-27 päivää, niin inssipäivä osuu just siihen. Eli pitäkää peukkuja, että venähtäis miel. sinne 30 pv:n tienooseen tämä kierto.

Eipä tässä sen ihmeempiä, parin viikon päästä saadaan jo oma nettiyhteys ja pääsen taas tänne notkumaan oikeen urakalla!!

Isot halit kaikille!

Vierailija
4/47 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina, kiva kuulla sinusta!! Ja peukut on pystyssä kiertosi pituuden suhteen. Halit sullekin.

Ei mitään ihmeellistä. Vatsaa kiertää ja vääntää ikävästi. Onneksi kierto vasta alussa, niin ei tarvise miettiä " onko tämä oire..."

Vierailija
5/47 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle toivotuksia, että kierto hieman pitkittyy ja ovis on otollinen :)

Veritesti vahvisti tikkutestit, raskaana ollaan.

lapset hajottavat taloa. mentävä.

Vierailija
6/47 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Minä_vaan (muistinkohan nimimerkin oikein viimeviikon pinon lopusta) myöskin mukaan!

Kivoja nuo kultaisten odotuskuulumiset ja Senniinalle toivotaan, että päivät osuis sopivasti työnkin puolesta vauvantekoon.

Me ollaan tässä muuttoa suunnittelemassa ja kaikki ajatukset on menossa siihen. Nyt olisi yhtäkkiä tarjolla tässä ihan lähellä isompi asunto kuin tämä ja ihan kiva sellainen. Lapsetkin saisi käydä samassa päiväkodissa edelleen. Täytyy nyt miettiä vielä, miten talous kestää, kun tästä vanhastakin pitäisi päästä sujuvasti eroon. Töissäkin on uusien työtehtävien organisointia ja syksyn harrastukset ovat alkamassa. Sopivasti sellaista syksyistä " uuden aloittaminen" -tunnetta. Voisin samaan syssyyn vaikka vielä aloittaa sen vauvanodottelunkin. :) Jos vaan lykästäisi, huoh.

Nyt on menossa kp 15/ noin 30, eikä ovistikut ole näyttäneet kuin himmeää paria sille tummemmalle viivalle. Ja eikös vaan TAAS (ties kuinka monta kertaa jo vuoden sisään) miehelle osuu työmatka otollisimpaan aikaan. Ei hän usein käy matkalla, mutta miten juuri aina näin. No täytyy ennen matkaa pöllytellä peittoja.

Kukas on muuten kultaisista piinailemassa tällä hetkellä? Olisi kiva kuulla kuulumisia, jos vaikka sais jännätä mukana plussaa. :)

Vierailija
7/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikko: Tiedätkö mitä, musta tuntuu, että meillä on koko kesän ollut sama juttu. Aina kun on ollut mielestäni otollisin hetki, mies on ollut poissa. Viimeksi taisin itse olla lietsussa. Tosin ovista olen tikuttanut vain yhdessä kierrossa, muutoin se on ollut " päivät kiertoni puolivälissä" . Nyt tässä kierrossa pitäisi laskurien mukaan ovikseni olla ensi ke, ja ainakin näillä näkymin mies on kotona. Tikutusta en aio suorittaa, koska se tuo mulle vaan lisää paineita. Jospa mä en enää ovuloikaan...

Eilen katselin käenpesää ja sitä pientä vauvaa kaiholla. Ja melkein itkin, kun Jussi ei ollutkaan isä! Herkkydestäni johtuen voisi kierron loppuvaiheessa elätellä taas jotain toiveita " oireista" , mutta tässä vaiheessa kiertoa pannaan se vaan vauvakuumeen piikkiin.

Hauskaa päivää kaikille.

Niin ja Pinkertonille vielä onnea!! Loppuun asti!!!

Vierailija
8/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri, kun eilen pääsin sanomasta, että nyt vointi ollut parempi jne niin enkös sitten oksentanutkin koko loppuillan, todellakin luulin, että tämä vaihe on jo ohitettu, mutta väärässä olin. Inhottaa tuo oksentaminen, se on sellainen asia mitä olen aina kammoksunut .. Nyt siihen kylläkin on jo tottunut :-)

Menin nukkumaankin jo käenpesän jälkeen siinä 21.15, joten yön sain ainakin nukuttua hyvin, wc:ssä kävin vain kerran.

vm69-mäkin katselin käenpesää, ja olin järkyttynyt, kun Jussi ei ollutkaan lapsen isä. Olipa tehty inhottavasti tehty kässäsri ;-) Mutta uskon kuitenkin, että Jussista se isä kehkeytyy lapselle, kun tämä toinen isukki ei taida asiasta olla niin innostunut kuin Jussi.

Viime yönä näin sitten ensimmäisen synnytys unen :-) Lapsivedet menivät ja poltot alkoivat ja tietenkään ei keritty lähtemään kättärille ja mies vaikka kuinka soitti ambulanssia paikalle, se ei sinne koskaan ilmaantunut. Synnytin sitten kotisohvalla, ihanan tummahiuksisen pienen pojan .. Olen edelleenkin ihan otettu tästä pojasta niin söpöläinen oli .. Mutta uni oli todella painajainen koska yhtäkkiä meidän parvekkeella oli miehiä konepistoolijien kanssa tulossa sisälle asuntoon, karkuun onneksi pääsimme vauva kainalossa .. Huh mikä uni.

Pitäisi laittaa karjalanpaisti lihat uuniin ja tehdä muussia .. Mistäköhän löytyisi se inspiraatio ? Äsken söin aamupalaksi 2 voileipää punajuurien kera-nam-

Marikolla on otolliset ajat lähellä ja toivotaan, ettei mies pääse karkuun ennen ovista .. Mitenkäs toiset kuuskymppiset ? vm69 ei ihan vielä ala ' töihin' Teti, Pietu, sonjaemma, trattis, levinia, ym kuumeilijat mitä kuuluu ?

Kiva kun senniina oli käynnyt moikkaamassa, paljon vain onnea sillekin suunnalle !!! Kiva, että ensiviikolla senniina on taas remmissä mukana.

Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille ja palataan t. emmi rv-12+2

Vierailija
9/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä, tuo sun " voileipiä punajuurilla" ei saanut vettä herahtamaan kielelle. Mutta kai sitä raskaana on noita mieltymyksiä...

Harmi, että paha olo tuli takaisin. Mä muistan kun mun äiti odotti mua 12v nuorempaa veljeäni, niin se oksensi viisi kuukautta joka päivä kun pääsi töistä kotiin. Muistan ajatelleeni sillolin, että mä en ainakaan ikinä halua lapsia...

Aika rankka loppu sun unellasi.

Koitahan jaksella, kyllä se olo hyväksi muuttuu, viimeistään sitten kun vaavi syntyy.

Vierailija
10/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkertonille vielä suuret onnittelut varmistuneesta plussasta! Ja uusille tervetuloa mukaan.

Marikolle toivotaan otollisia lakanoiden pölyytyksiä ja että ne osuvat kohdalleen. Minulla ainakin haalean viivan jälkeen tuli selkeä plussa kun vain malttoi testailla. Tosin joissakin kierroissa se meni tosi nopeaan ohi, joten tikuttelin useampaan kertaan päivässä.Taisi olla vm69:n joka on lähellä otollista hetkeä. Peukkuja teille kaikille. Ja olikos trattiskin niissä ajoissa...?

Senniinalle toivotaan kerrankin kierron pidentymistä ja missä vaiheessa sonjaemma on- h-hetki taitaa lähestyä. Paljon ajatuksia onnistumiseen sinne....

Tänään kävin sitten neuvolassa ja eihän siellä mitän ihmeitä tapahtunut. Paino oli viime talvesta vähän tippunut mikä on hyvä asia, ei tarvinnut sen puoleen mennä sokerirasitukseen. No ikä taitaa siihen velvoittaa,sitten joskus. Hb oli 137 mikä on minulle huippulukema ja se selittyy sillä multitabseilla. Verikokeita ja pissanäyte otettiin ja seuraava käynti on sitten lääkärikäynti kahden viikon päästä. Yritti kuunnella sydänääniä mutta varoitti jo että ei näillä viikoilla vielä kuulu ja eikä kuulunutkaan. Tosin sanoi että hän aivan kun olisi alussa saanut sinne kuulumaan mutta ei sitten kuitenkaan. No jospa sitten kahden viikon päästä asia varmistuisi. Kolmen viikon päähän pitää varata np-ultra aika. Vieläkin on sellainen olo että uskaltaako tästä nauttia,ollaanko raskaana vai ei. Jotenkin tuntuu ettei sen km:n jälkeen voi enää onnistua.... Taas tulee mieleen tämä ikä,olenko jo liian vanha tähän. Mutta kyllä oli ihana olla istumassa neuvolapenkissä, ikävä tuli niitä aikoja kun odotettiin tyttöjä. Toivotaan että kaikki on hyvin ja päättyy hyvin. Täytyy tunnustaa että vaikka oireita ei ole juuri mitään niin housun nappi alkaa puristamaan varsinkin iltapäivällä,toivotavasti se on odotuksen merkki.

Mukava kuulla emmin odotuksen kuulumisia ja toivotaan että pahaolo hellittää jo vihdoin. Itsellä kun ei ole mitään etomistakaan. Kuinkas teti voit?

Nyt työporukalla syömään,nam...

palataan myöhemmin.

-pietu-rv8+6,jippii......

Vierailija
11/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on rauhallista, ei tunnu aika menevän kun ei oikein riitä tekemistä. En kyllä mene kyselemään lisää hommia, tää on kuitenkin vaan hetkellinen häiriö.

Pietu: Kivaa kuulla neuvolakuulumisia. Tosi mukavaa, ettei sulla ole pahaa oloa. (emmillä sitten sunkin puolesta). Mulla on vasta ensi viikolla ovisaika. Katotaan sitten osuuko taas halut kohdalleen.

Ei tässä nyt muuta. Käykäähän muutkin pyörähtämässä.

Vierailija
12/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen lounaalla kotona siippaa moikkaamassa :)

Toivottavasti pitkä lounas tuotti toivotun tuloksen, ajat ovat ainakin otolliset.

Olisi ehkä minunkin aika esitellä itseni täällä, kävin ensin tuolla 3kuumeilijoissa, mutta tänne varmaankin sovin paremmin joukkoon.

Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi,

12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

t:Ankkis

KP11/26-28

Vierailija
13/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen kyllä kateellinen... Mulla työmatka on melkein 65 km. Joten aika mahdotonta suoriutua samasta kuin sinä. Yhteensä 130kilsan lenkki ja hommat vielä päälle. Ei taitaisi aika riittää.

Mutta kuulostipa mukavalta... Mullahan on perjantait vapaata ja mies töissä 8 kilsan päässä kotoa... voisi onnistuakin. Paitsi että ovis on laskurien mukaan ensi keskiviikkona.

Kivaa saada uutta porukkaa mukaan keskusteluihin. Ollaan vielä hetken sitten samanikäisiäkin. Minä täytän 38 ensi keväänä. Hienoa huomata, että on muitakin jotka kuumeilevat " vielä tässä iässä" . Ja kaikkein hienointa on se, kun kuulee jonkun kultaisen kuuskytlukulaisen plussanneen. Antaa uskoa itsellekin.

Vierailija
14/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sulla lyhyt työmatka tuo toivotun tuloksen :)

vm kaipasi muita pyörähtämään; masu täynnä, nyt voi sananmukaisesti pyörähtää.... *uuh, tuli paha olo, kun ajattelin, että pyörisi kuin tynnyri täydellä vatsalla*

meillä lapset ovat päivälevolla, toinen tosin herää kohta kun sammui kolme tuntia sitten... Kasvukausi ja unetus??? Toinen menikin vasta äskön ruuan päälle makoilemaan.

VM, Pietu, Emmi ja Marikko; vielä kerran kiitos onnitteluista!

Unista, minä tässä männä kesänä näin " tosi ihanan" teloitusunen. Ja minä olin se teloitettava :(

Nyt menen vaakasuoraan. Suoraan työpaikalle ja tekemättömien töiden päälle (lue: lasten lelut, vaatteet yms. roina sohvalla).

Vierailija
15/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistinkohan tässä kaikki....

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Maiju68

Plussanneet 60-lukulaiset:

Maria69

Teti

Emmi

Tale68

Pietu -65

Pinkerton

Vierailija
16/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 5 menossa vasta täällä, pienenpientä tuhrua kesti viime viikolla tosi kauan, perjantaina jo vähän toivo taas nosti päätään että ehkei täti tulekaan... vaan tiettyhän se sieltä tulla tupsahti. tilasin eilen tikkujakin taas pitkästä aikaa, täällä onnistuisi hyvin työmatkan puolesta kotilounaatkin molemmille, pitäisköhän sellaista ens viikolle sitten kaavailla....

Vierailija
17/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla kp 6, eli me kuljemme aika samoissa.

Mulla on ovistikkuja vielä jäjellä, mutta en aio tikutella, koska viimeksi se meni niin kyttäilyksi niin kyttäilyksi. Mutta ensi viikolle tosiaan pitää ajoittaa jotain " iltapalaa" tai vastaavaa, kun luonastauolla ei taida meillä tosiaan onnistua.

Vierailija
18/47 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs voisi teoriassa olla meilläkin mahdollista, kun työpaikkojen väli olisi vaan pari korttelia, mutta en kyllä keksi paikkaa, missä harrastaa moista. ;) Joten jääköön mielikuvitusleikiksi.

Mutta tänä iltana pöllytellään, sain kuin sainkin tikkuun kaksi samanvahvuista viivaa ja mahassakin tuntuu pientä vääntöä. Voi kun olisi vielä edes yksi munasolu siellä irtoilemassa. Kyllä olen mielissäni, kun tämä on tässä ennen miehen työmatkaa. Kävipä tuuri. Täytyy vaan toivoa, ettei muita esteitä enää tule matkan varrelle. Meillä on vaarana, että tuo esikoinen tuppaa meidän väliin nukkumaan. Onneksi kuullaan, kun olleen hereillä, kun se alkaa kolistelemaan huoneessaan. Joten vielä on yksi este tässä voitettavana. Pitäkää peukkuja. Nyt onkin sitten mentävä saman tien nukkuilemaan, kun saatiin lapset rauhoittumaan.

Tärppionnea toivotellen kaikille muillekin peuhaajille ja mukavia vatsankasvatushetkiä mahakkaille kultaisille. :)

Marikko kp 15/noin 30-34

Vierailija
19/47 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikko: Onnistuiko puuhastelut ilman häiriötekijöitä? Meillä on noita häirköitä kolme, ja siksi tuo luonastaukojumppa kuulosti niin houkuttelevalta. Olisi varmuudella talo tyhjänä. No, en nyt kuitenkaan SEN takia ala etsimään työpaikkaa lähempää. Vaikka kyllähän tämä pitkä matka rasittaa ihan muutenkin.

Kurkkuun koskee niellessä, tervetuloa flunssa! Tytöillä se jo onkin pyörinyt muutaman päivän ajan.

Vierailija
20/47 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs olen hymyssä suin lukenut noita teidän sota suunnitelmia :-) Toivotaan, että Marikkoa onnisti ja esikoinen pysyi omassa sängyssään :-) Ja vm69 jo mietti, jos vaikka työpaikka lähempää kotia, vai sanoitko, ettei se käy päinsä ;-) Mieti nyt vielä .. No me ei enään edes tiedetä mitä se tuollainen puuhastelu on, kun ei kerta kaikkiaan jaksa, ei huvita .. Mies parka, mutta hienosti on suhtautunut .. Jos tässä pian alkaisi se tehokas vaihe .. Meillä mies muuten totesi yhtenä iltana, että jos tämä raskaus menee hyvin niin eikun seuraavaa yrittämään heti .. Ja kait se niin täytyykin tehdä, koska jos yhtä kauan joudutaan odottamaan kuin tätä ykköstäkin (2v) niin sitähän ollaan jo 40v.

No eilen en oksentanut vaikka olo oli taasen tukala. Sain laitettua jopa ruokaa, karjalanpaistia ja muussia ja itselleni tein kasvispihvejä, vaikka ihan lihansyöjä olen aikaisemmin ollut, mutta nyt ei maistu. Eilen aamulla söin leipää ja punajuuria ja tänään näkkäriä ja kasvispiffejä päällä, nami nami .. Ja éilen tuli ostettua lakritsipussi 200gr, ja menipä kaikki kurkusta alas, vaikka terv.hoit. varoitteli kun paineet oli silloin käyntikerralla koholla, mutta nyt olleet ihan hyvät, joten uskaltauduin :-/

Huomasin juuri aamulla että nyt siellä vatsalla on selvä alakumpu sellainen pieni vauva masu .. Mies kovasti kuunteli ääniä ;-) ja sanoi kuulleensa jotakin ' mitäköhän' ? Eihän se pikkuinen vielä ääniä päästele tai liikkeitä ei edes huomaa.

Mitä sonjaemmalle kuuluu ????

Hyvää keskiviikkoa kaikille !!! t. emmi rv-12+3