Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat/parhaimmat aidot autocorrect-erheesi?

Vierailija
12.02.2015 |

1. Lähetin miespuoliselle työkaverille kuittausviestinä 'nähdään', mutta se korjaantui viime hetkellä 'naidaan'. 

2. Olin menossa kaverin kanssa leffaan ja oltiin puhuttu, että minulla saattaa olla sarjalippuja työpaikalla. Laittaisin viestin, jos löytäisin sarjaliput, niin maksettaisiinkin leffa niillä. Myöhemmin muistin, että sarjaliput olivatkin kotona. Laitoin viestin 'Sarjaliput kotona, eli tarvitaan rahaa mukaan'. Viesti kääntyi 'Sarjamurhaaja kotona, eli tarvitaan pahaa mukaan'. Kaveri pelästyi, että olen jossain todella pahassa pulassa ja yritän viestittää jotain kryptistä kotoa. Kaveri soitti puolisolleni ja huusi hätääntyneenä, että meillä on sarjamurhaaja kotona ja että olen vaarassa. Mies soitti minulle, asia selvisi ja pääsimme normaalisti leffaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin "autocorrect-erheeni" oli se kun en ollut muistanut laittaa sitä pois päältä uudesta puhelimesta. Se ensimmäinen tekstarin kirjoitus keskeytyi kun piti käydä laittamassa se pois päältä!

Vierailija
2/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin kauhean paha, mutta piti laittaa kalenteriini "Raisiossa koiralenkillä klo 14" eräälle sunnuntaille, kun silloin oli tutun lenkkiporukan yhteislenkki. Autocorrect korjasi sanan Raisiossa muotoon RAISKAUS. Kalenterini synkkautuu työpaikan kalenteriin ja pomo kettuili jotain kirjauksestani ja sanoi että ihan kaikkea pervoiluaan ei tarvisi kalenteriinsa kirjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin etsiväni leikkikaveria, kun tarkootin tietysti lenkkikaveria.

Vierailija
4/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
5/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa ÄIDILLENI "Laitoin sen Diazin elokuvan eilen sun pöydälle", tuloksena oli "Laitoin sen dildo elokuvan eilen sun löysälle". Onneksi äitini ei ole tosikko.

Vierailija
8/12 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan käyttää auto-correctia? Sehän on hankalampi kuin joka kirjaimen näpyttely. Se ei juuri koskaan arvaa oikein, mitä ihminen haluaa sanoa.

Vierailija
10/12 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ihan autocorrect, mutta melkein: mainitsin viestissä tuttuni nimen (Kristian) ja puhelin ehdotti heti sukunimeksi Relander. Hyvin on kännykällä historia hallussa!

Vierailija
11/12 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:53"]Ei nyt niin kauhean paha, mutta piti laittaa kalenteriini "Raisiossa koiralenkillä klo 14" eräälle sunnuntaille, kun silloin oli tutun lenkkiporukan yhteislenkki. Autocorrect korjasi sanan Raisiossa muotoon RAISKAUS. Kalenterini synkkautuu työpaikan kalenteriin ja pomo kettuili jotain kirjauksestani ja sanoi että ihan kaikkea pervoiluaan ei tarvisi kalenteriinsa kirjata.
[/quote]

Yläpeukku, koska Raisio :)

Vierailija
12/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Upea päivä! Oltu koko päivä rannalla. Ihanaa!" muuttui "Upea päivä! Oltu koko päivä rannalla. Lahna!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän