ootte te laihduttajat tyhmiä
vedätte rasvatonta ruokaa ja luulette laihtuvanne.
Kommentit (13)
Voi vetää mitä tahansa, vaikka sit mega mättö burgerin, kunhan kuluttaa enemmän, kuin syö.
Enemmän ihmettelen aspartaamin vetämistä. Kyseinen aine tuhoaa aivoja pahimillaan enemmän, kuin alkoholi ja silti sitä vedetään, että ei tuu liikaa kaloreita. Liikkukaa!
Oot sä ap tyhmä! Onneks oot vaan provosoiva porvoolainen. Halipusu.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 04:53"]
Voi vetää mitä tahansa, vaikka sit mega mättö burgerin, kunhan kuluttaa enemmän, kuin syö. Enemmän ihmettelen aspartaamin vetämistä. Kyseinen aine tuhoaa aivoja pahimillaan enemmän, kuin alkoholi ja silti sitä vedetään, että ei tuu liikaa kaloreita. Liikkukaa!
[/quote]
Rasvaisella ruualla en tarkoittanut mitään hesen ruokaa.
Perinteinen Suomalainen Terveellinen Ruoka: Sininen lenkki ja punainen maito. 2000 kcal ja 140g rasvaa.
Rasvainen ruoka on terveellistä. Jos siihen ei sekoiteta hiilareita.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:05"]Rasvainen ruoka on terveellistä. Jos siihen ei sekoiteta hiilareita.
[/quote]
Niin on, mutta en laihdu niin. Olen kerran aikasemmin karpannut ja laihtunut, nyt raskauden ja imetyksen jälkeen yritin uudestaan, 4 kuukaudessa ei pudonnut kiloakaan! Vaihdoin lautasmalliseen ruokailuun, pieni annos 5 kertaa päivässä ja aloin laihtua.
Tsemppiä ap:lle, kilot jumittaa iän myötä ihan eri tavalla, mutta jos jatkat sinnikkäästi, voi paino ihan yhtäkkiä pompahtaa alas. Ja toihan on jo mahtavaa, jos pöhötys kasvoista on lähtenyt ja jaksaminen parantunut!
Äh, toi tsemppi ap:lle piti tulla siihen toiseen ketjuun, jossa ap kertoi aikovansa lopettaa laihdutuksen!
T. Edellinen vastaaja
Mä olen kyllä laihduttaja joka ei käytä rasvattomia tuotteita...
Syön ravintoa, sellaista ravintoa jossa on jotain arvoja... rasvattomuus ei ole yksi niistä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 04:28"]
Mutta jos vaaka sanoo että olen laihtunut, niin valehteleeko se?
t. tyhmä
[/quote]
Rasvattomat tuotteet on epäterveellisiä.
T.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 04:28"]
t. tyhmä
[/quote]
Rasvattomat tuotteet on epäterveellisiä.
T.
[/quote]
Niin? Ei kai se siihen mitenkään liity, että niillä rasvattomilla tuotteilla laihtuu vaikka ap luulee muuta.
Ihan sama onko ruuassa rasvaa vai ei kunhan itse ruokaa on vähän.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:48"]
Ihan sama onko ruuassa rasvaa vai ei kunhan itse ruokaa on vähän.
[/quote]
Jos ruuassa on rasvaa, sitä ei tarvii paljon.
t. tyhmä