Onko täälä naisia joilla on kaljamaha`?
Niin löytyykö? Mua kiinnostais nainen jolla on kaljamaha.
Kommentit (37)
Naisilla on jotain paljon kauheampaa: lantioläskit 🤣
Onks tää muka joku seuranhakupalsta?
Mee möhömaha muualle seuraa hakemaan
No mistä löydän naisen jolla kaljamaha?
On joo, roikkuu häpy kummunn yllä, jos römpsälle mielit, niin pitää maha ottaa tieltä pois.
AP onkos sulla kaljaa tarjota mulle😍
Oon sun, jos sulla on kaljaa mulle kirjoitti:
On joo, roikkuu häpy kummunn yllä, jos römpsälle mielit, niin pitää maha ottaa tieltä pois.
AP onkos sulla kaljaa tarjota mulle😍
Voi olla.. mistäpäin olet ja ootko nainen?
Ihmee hiljasta on.. ei näytä naisia kiinnostavan.. no mulle kelpais kaljamahainen nainen helposti kun itelläk mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taida muita ollakaan. Joko raskauskilot on hankittu etukäteen tai ne ovat jääneet ikuisiksi ajoiksi.
Toivon todellakin, ettei raskausaikana ole kaljoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilla ole kaljamahaa.
Niin, naisilla on vain raskausmaha, joka on ihan ihku, vaikkei sitä juuri erota isosta kaljamahasta. Tasa-arvoisuuden vuoksi kaljamahankin kantajaa pitäisi mielestäni onnitella saavutuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilla ole kaljamahaa.
Niin, naisilla on vain raskausmaha, joka on ihan ihku, vaikkei sitä juuri erota isosta kaljamahasta. Tasa-arvoisuuden vuoksi kaljamahankin kantajaa pitäisi mielestäni onnitella saavutuksestaan.
No nimenomaan. Kaljamaha vaatii vuosien tinkimättömän työn oluen juonnin parissa. Raskausmahaa varten ei tarvitse kuin riisua housut ja levittää jalat pariksi minuutiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmee hiljasta on.. ei näytä naisia kiinnostavan.. no mulle kelpais kaljamahainen nainen helposti kun itelläk mahaa.
Mitä mä miehellä? Mulla on jo parisuhde kaljan kanssa. Hik!
Tässä on nyt neljä päivää turhaan odoteltu.
Kyllä olen nähnyt naisia joilla on iso kaljamaha kyllä nuoretkin.