Mistä niitä kunnollisia miehiä löytyy?
Tuntuu että baarista on ihan turhaa etsiä "sitä oikeaa". Suurin osa hakee yhden yön juttuja ja niiden loppuja kanssa juttu tyssää muutamien treffien jälkeen. Mistä niitä kunnollisia miehiä löytyy?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:22"]Uskonnollisista piireistä. Paitsi vl, ellet halua synnytyskoneeksi. Lähde eri kirkon tapahtumista katselemaan. Kirjastot on yksi varma paikka(ei dvd-hyllyn välitön läheisyys). Liikuntaharrastukset(psl. Kuntosalit, jossa ulkonäkökeskeistä poppoota) Noh mikä olen itse sanomaan kun olen sinkku. Mutta em. Paikoista olen törmännyt kiinnostaviin, kunnollisiisn miehiin. :) [/quote] Miten kirjastossa voi tutustua ihmisiin? Ei ole kovin luonnollinen ympäristö lähestyä tuntematonta
[/quote]
Baariko on?
Opintojen, töiden tai harrastusten piiristä? Yhteisten kavereiden kautta? Minä löysin omani yliopistolta. Baariin en menisi miehenhakutarkoituksella. On sielläkin toki varmasti niitä kunnollisia.
Jaahas, ei muuta kuin opiskelija bileisiin Otaniemeen. Valitset sieltä sopivimman ulkonäköisesti niin siinä se. Voit kokeilla jotain vqlsikkaakin, mut siäl on sitte noita stuppeja ja muita - en suosittele. Otaniemi on paras ja sieltä löytää laakista sen mitä hakee.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:25"]
Minä löysin omani Suomen ulkopuolelta. Suosittelen erittäin lämpimästi myös muille naisille. Ulkomaalaiset miehet ovat aivan eri tasoa, kuin suomalaiset junttieinarit ja amisartot.
[/quote]
Jep jep! just näin! että äkkiä vaan jonnekin etelään iskemään gigolo joka pyörittää samaan aikaan toisia naisia "selän" takana tai julkisesti ja on kaikenlaisilla treffisivuilla heti kun selän kääntää
:DDDD
Omani kyllä löytyi sieltä baarista. Tuhannen tuiskeessa oltiin. Nyt on rauhallinen koti-isä.
Joo ja narsistejahan niissää pyörii...kun yksi hylkää....toisaalta jotain kristillistä deittiä voisi ehkä suositella, jos tervepäinen kristitty?
Sulta haluaisin kysyä, millainen on tervepäinen kristitty? Varmaan aika montaa sorttia kristittyä on noilla sivuilla, mutta tämä kommentti jäi kiinostamaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:32"]Täältä.
Ai niin - olen jo naimisissa.
[/quote]
Ei ole este :)
Uskonnollisista piireistä. Paitsi vl, ellet halua synnytyskoneeksi.
Lähde eri kirkon tapahtumista katselemaan.
Kirjastot on yksi varma paikka(ei dvd-hyllyn välitön läheisyys).
Liikuntaharrastukset(psl. Kuntosalit, jossa ulkonäkökeskeistä poppoota)
Noh mikä olen itse sanomaan kun olen sinkku. Mutta em. Paikoista olen törmännyt kiinnostaviin, kunnollisiisn miehiin. :)
Minä löysin omani Suomen ulkopuolelta. Suosittelen erittäin lämpimästi myös muille naisille. Ulkomaalaiset miehet ovat aivan eri tasoa, kuin suomalaiset junttieinarit ja amisartot.
Ei kelpaa teille, kun työtön ei oo tarpeeks kunnollinen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:22"]Uskonnollisista piireistä. Paitsi vl, ellet halua synnytyskoneeksi.
Lähde eri kirkon tapahtumista katselemaan.
Kirjastot on yksi varma paikka(ei dvd-hyllyn välitön läheisyys).
Liikuntaharrastukset(psl. Kuntosalit, jossa ulkonäkökeskeistä poppoota)
Noh mikä olen itse sanomaan kun olen sinkku. Mutta em. Paikoista olen törmännyt kiinnostaviin, kunnollisiisn miehiin. :)
[/quote]
Miten kirjastossa voi tutustua ihmisiin? Ei ole kovin luonnollinen ympäristö lähestyä tuntematonta
Molemmat em. ok. Tosin baarista kannattaa etsiä vasta sitten, kun tulee jääkiekon MM-kisat kun normimiehetkin menee sinne fiilistelemään:)
Mulla kävi flaksi, vaikka luulin, etten ikän enää löydä ketään!
Netin deittipalstalta :) Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:27"]
[/quote]
Netin deittipalstalta löytyy vastavuoroisesti myös ne kaikkein epätoivoisimmat peräkammarinpojat ja lassukat, jotka ovat laittaneet valtavan listan, millainen naisen pitää olla ja etsivät 50-vuotiaina itselleen 18-20-vuotiasta naista. Heillä on haussa nuori, kaunis ja hyväkroppainen nainen, vaikka itse ovat epäurheilullisia, mahdollisesti pitkäaikaistyöttömiä sohvaperunoita.
No, onnea etsintään...
Täältä.
Ai niin - olen jo naimisissa.
Mikä olisi paras netin deittipalsta tähän tarkoitukseen?
Joo ja narsistejahan niissää pyörii...kun yksi hylkää....toisaalta jotain kristillistä deittiä voisi ehkä suositella, jos tervepäinen kristitty?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:27"]
[/quote]
Netin deittipalstalta löytyy vastavuoroisesti myös ne kaikkein epätoivoisimmat peräkammarinpojat ja lassukat, jotka ovat laittaneet valtavan listan, millainen naisen pitää olla ja etsivät 50-vuotiaina itselleen 18-20-vuotiasta naista. Heillä on haussa nuori, kaunis ja hyväkroppainen nainen, vaikka itse ovat epäurheilullisia, mahdollisesti pitkäaikaistyöttömiä sohvaperunoita.
No, onnea etsintään...
[/quote]
En sanonut, että kaikki nettideitit olis kunnollisia tai kelvollisia. Itse tein deitti-ilmoituksen (ilman kuvaa) nettiin ja sain kymmeniä vastauksia. Olin aluksi skeptinen koko homman suhteen, mutta yllätyin positiivisesti. Osa miehistä oli todella "tasokkaita" osa vähemmän. Valitsin sitten sen parhaan :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:27"]
[/quote]
No, onnea etsintään...
[/quote]
No jos on vähän kapasiteettia niin eiköhän nuo tunnista.
Ulkoilumajalta, popup-tapahtumasta, koirapuistosta.