Onko vauvapalsta liian valkoinen?
Mielipiteet todella homogeenisia ja tunkkaisia, taustaväriin sopivia.
Kommentit (15)
Ei mikään voi olla liian valkoinen.
Mistä ne näette täällä ihmisten ihonvärin? Mulle on ihan sama minkä värinen ihminen on, tärkeintä on mitä on pään sisällä - meidän aivot on kaikilla samanväriset harmaat.
Hyvä kysymys. Missä woke-porukka ja ennen kaikkea rodullistetut, niin saisi solvata kunnolla?!
Täällä on paljon etnisesti kantaväestöstä eroavia, vai miten se nyt kuuluu ilmaista korrektisti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne näette täällä ihmisten ihonvärin? Mulle on ihan sama minkä värinen ihminen on, tärkeintä on mitä on pään sisällä - meidän aivot on kaikilla samanväriset harmaat.
Kyllähän sen tietää, esimerkiksi perussuomalaisena tunnen oloni täällä todella turvattomaksi. Minun arvojani kohtaan hyökätään nimenomaan toisten, mielipide-suvaitsemattomien valkoihoisten toimesta. Keskustelu olisi sisällöltään paljon järkevämpää, jos argumentoimassa olisi maahan muuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin ne enemmistön edustajat aina sanoo. Jos kysyy parasta vessapaperimerkkiä voi täällä keskustella rauhassa mutta jos jollakin tavalla ilmaisee viestissä olevansa vähemmistöön kuuluva niin huh heijakkaa, tajuaakin ensi kerralla pysyä näkymättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin ne enemmistön edustajat aina sanoo. Jos kysyy parasta vessapaperimerkkiä voi täällä keskustella rauhassa mutta jos jollakin tavalla ilmaisee viestissä olevansa vähemmistöön kuuluva niin huh heijakkaa, tajuaakin ensi kerralla pysyä näkymättömänä.
Ehkäpä enemmistöä vaan ärsyttää teidän vähemmistöjen pakonomainen tarve nostaa itseänne jalustalle. Minä minä minä, taipukaa tahtooni, olenhan vähemmistön edustaja!
Mediakin täynnä ties mitä mukatärkeää roskaa, reissumiespaketeista sukupuolineutraaleihin sosiaaliturvatunnuksiin.
Mitä jos vain eläisitte kuten muutkin? Todellisia ongelmia on vähän ja niitäkin olisi vähemmän, jos käyttäytyisitte kuten tolkun ihmiset.
Ei se rasismikaan ihonväristä johdu. Sen sijaan esimerkiksi täällä itä-helsingissä on varsin helppo kasvaa rasistiksi katsomalla päivästä toimeen toimettomien irakilaisten aikuisten lasten notkumista ja häirintää tuossa metroasemalla.
Sitä saa mitä tilaa. Oma käyttäytyminen kuntoon niin loppuu suurin osa vähemmistöihin kohdistuvasta "syrjinnästä".
Enemmistö vastaan vähemmistö on joi vähän niinku huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä enemmistöä vaan ärsyttää teidän vähemmistöjen pakonomainen tarve nostaa itseänne jalustalle. Minä minä minä, taipukaa tahtooni, olenhan vähemmistön edustaja!
Mediakin täynnä ties mitä mukatärkeää roskaa, reissumiespaketeista sukupuolineutraaleihin sosiaaliturvatunnuksiin.
Mitä jos vain eläisitte kuten muutkin? Todellisia ongelmia on vähän ja niitäkin olisi vähemmän, jos käyttäytyisitte kuten tolkun ihmiset.
Ei se rasismikaan ihonväristä johdu. Sen sijaan esimerkiksi täällä itä-helsingissä on varsin helppo kasvaa rasistiksi katsomalla päivästä toimeen toimettomien irakilaisten aikuisten lasten notkumista ja häirintää tuossa metroasemalla.
Sitä saa mitä tilaa. Oma käyttäytyminen kuntoon niin loppuu suurin osa vähemmistöihin kohdistuvasta "syrjinnästä".
Kiitos, annoit malliesimerkin kuvailemastani ilmiöstä.
Ajatelkaa positiivisesti, ainakin mt-ongelmat tällä palstalla on hyvin edustettuna!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ketään ei-valkoinen täällä jaksaa hirveästi itseään tuoda esiin kun jäätävää junttirasismisontaa tunkee päivittäin joka luukusta. Jo seksuaalivähemmistöön kuuluvana ei jaksa kysyä mitään kun jankkaajat ja trollit tulee karjumaan kommenttikentän elinkelvottomaksi.
Heh, jos jotain tunkee päivittäin joka luukusta, niin se on mokutusta ja mustien ihmisten tunkemista jokaiseen mainokseen.
Äsken poistetun keskustelun perusteella idiotismi jyllää tälläkin palstalla.
Se olis kuule ihan hirveää jos yhdessäkin ketjussa sais keskustella ilman trolleja ja rasisteja. Koko av kaatuisi ilman heidän väsymätöntä aivoripuliaan joka aiheeseen.
Koen oloni turvattomaksi, koska tässäkin ketjussa on kohta n-sana ja nimenomaan verbikäyttöinen sellainen.
Tuskin ketään ei-valkoinen täällä jaksaa hirveästi itseään tuoda esiin kun jäätävää junttirasismisontaa tunkee päivittäin joka luukusta. Jo seksuaalivähemmistöön kuuluvana ei jaksa kysyä mitään kun jankkaajat ja trollit tulee karjumaan kommenttikentän elinkelvottomaksi.