Olen kuvissa todella ruma!
Olen kuvissa todella ruma. Esimerkiksi ajokortissani olevaa kuvaa moni epäilee, baareissa on useamman kerran kyselty sotua jne, eivät meinaa uskoa, että olen sama tyyppi kuin ajokorttikuvassa. Livenä olen hyvännäköinen, mutta kuvissa näytän ihan "kuolleelta".
Kommentit (19)
Sama täällä. Onneksi ei tarvitse pelätä että kuvat kertoisivat totuuden, peili paljon paremmin.
Kaikki eivät ole valokuvauksellisia.
Mulla ihan sama juttu. Epäilen muiden mielenterveyttä kun saan kehuja ulkonäöstäni. Olen ihan järkyttävän näköinen!!!; ihan itselläkin oksettaa nähdä itestä (harvoin) otettuja kuvia.
Mä myös. Onneksi kuitenkin niin päin. Olisi ikävampi olla kaunis kuvissa ja ruma luonnossa. Ja tämä ei siis ole omaa kuvitelmaani. Kuulen tätä jatkuvasti ihmisiltä, jotka esim. ovat nähneet kuviani ja sitten tapaavat luonnossa. Pari viikkoa sitten lentokentällä passintarkastuksessa työntekijä katsoi pari kertaa kuvaani ja naamaani ja sanoi "So much better in real life!"Ja kysessä ei siis ole vain passikuvat vaan ihan kaikki valokuvat. Olen kuullut olevani luonnossa sähdehtivä ja valloittava ja omaavani lumoavan hymyn. Jotenkin kuvissa tämä ei tule ollenkaan esille. Varmaan se on se kuuluisa positiivisuus ja itsevarmuus ja onnellisuus joka luonnossa niin muuttaa näköäni.
Tämän kilpailun häviät ap minulle! Kävin vuosia sitten passikuvalla, näytin aivan järkyttävältä, valokuvaajakin näytti epätoivoiselta. Sanoi, että otetaan uudelleen. No otettiin. Arvaa näytinkö yhtä rumalta siinä toisessa kuvassa. Nyt en edes viitsi hankkia passia kun olen niin ruma.
Ai niin, olen livenä kivan näköinen.
Turha syyttää peiliä, jos naama on vino.
7 jatkaa. Minulla oli vuosia mustat tai tummanruskeat hiukset. Näiden vuosien passikuvissa näytän vangilta, vain raitapaita ja fläppitaulu puuttuvat.
Vaaleiden hiusten kanssa näytän pöhötötyneeltä porsaalta.
Punaisten hiuksien kanssa näytän noidalta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:48"]
Mä myös. Onneksi kuitenkin niin päin. Olisi ikävampi olla kaunis kuvissa ja ruma luonnossa. Ja tämä ei siis ole omaa kuvitelmaani. Kuulen tätä jatkuvasti ihmisiltä, jotka esim. ovat nähneet kuviani ja sitten tapaavat luonnossa. Pari viikkoa sitten lentokentällä passintarkastuksessa työntekijä katsoi pari kertaa kuvaani ja naamaani ja sanoi "So much better in real life!"Ja kysessä ei siis ole vain passikuvat vaan ihan kaikki valokuvat. Olen kuullut olevani luonnossa sähdehtivä ja valloittava ja omaavani lumoavan hymyn. Jotenkin kuvissa tämä ei tule ollenkaan esille. Varmaan se on se kuuluisa positiivisuus ja itsevarmuus ja onnellisuus joka luonnossa niin muuttaa näköäni.
[/quote]
Nykyisin vaan tuo valokuvissa oleminen ja näyttäminen on tärkeää. Olen ihan out somesta, koska olen niin ruma kuvissa.
Niin minäkin, niinpä välttelen kuvattavaksi joutumista. Livenä olen silti ihan nätti (tai niin peili ja muut valehtelee).
Mulla on tuttu, jota en meinaa tunnistaa valokuvissa. On niissä ihan oudon näköinen. Sit jos on huolella poseerattu kuva, niin on ihan ok. Luonnossa on oikeesti kaunis ja viehättävä. En oo keksinyt mistä ero tulee. Liittynee johonkin kokonaisvaltaisuuteen, sillä saman tyypin kanssa puhuminen sujuu livenä luontevasti, mutta puhelimessa on jäykkää.
Minunkin sukulaisissani ja tutuissani on ihmisiä, jotka eivät vain kertakaikkiaan onnistu kuvissa. Aina joku ihan kummallinen ilme päällä tai muuten jäykkiä. Luonnossa täysin eri näköisiä. Kuva ei siis aina kerro enemmän kuin tuhat sanaa :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]
7 jatkaa. Minulla oli vuosia mustat tai tummanruskeat hiukset. Näiden vuosien passikuvissa näytän vangilta, vain raitapaita ja fläppitaulu puuttuvat.
[/quote]
Wt-väen hiusvärivaihtoehdot tulikin jo lueteltua, mitäs jos seuraavaksi kokeilisit ihan sitä omaa väriäsi?
Mun on tosi vaikea uskoa että livenä voisin oikeasti olla hyvännäköinen, kun kuvissa olen aivan kamala... varsinkin nenäni näyttää hirveältä perunalta, vaikka peilissä se on mielestäni ihan normaali. Saan kehuja ulkonäöstäni livenä, mutta en vain voi uskoa niitä kuvien takia!! Uskon että ihmiset valehtelevat ja sanovat kiltteyttään.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]7 jatkaa. Minulla oli vuosia mustat tai tummanruskeat hiukset. Näiden vuosien passikuvissa näytän vangilta, vain raitapaita ja fläppitaulu puuttuvat. Vaaleiden hiusten kanssa näytän pöhötötyneeltä porsaalta. Punaisten hiuksien kanssa näytän noidalta. [/quote] Hiusten
[/quote]
Toinen kielioppinatsi täällä vinkkaa, että ennen kuin nillittää, kannattaa tarkistaa faktat. Monikon genetiivi on usein monimuotoinen, niin myös silloin, kun hiuksista on kysymys. Sekä 'hiusten' että 'hiuksien' ovat oikein. http://www.kielitoimistonsanakirja.fi/
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
Wt-väen hiusvärivaihtoehdot tulikin jo lueteltua, mitäs jos seuraavaksi kokeilisit ihan sitä omaa väriäsi?
[/quote] JEE!
-punapää
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]7 jatkaa. Minulla oli vuosia mustat tai tummanruskeat hiukset. Näiden vuosien passikuvissa näytän vangilta, vain raitapaita ja fläppitaulu puuttuvat.
[/quote]
Hiusten
Mulla sama ongelma. Kuvissa ruma, peilissä ei. Yhdellä kaverilla taas on toisinpäin. Ei hän missän nimessä ruma ole livenä, mutta kuvissa aivan uskomaton kaunotar.
Samaa naamaa kannat olit sitten kuvassa tai et. Ruma mikä ruma.