Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän tyhmä "ongelma", mutta... =D

Vierailija
11.02.2015 |

Paikassa X, jossa käyn lähes päivittäin on töissä nuori mies, joka on melko... flirtti. En tietenkään ole välttämättä ainoa kohde enkä sitä välttämättä luulekaan, koska en ole siinä mielessä kiinnostunut. Mutta on siinä tullut läppää heitettyä ja hymyilty puolin ja toisin vähän siihen malliin että.. no en tiedä mutta tuntuu, että siinä saattaisi olla jotain.. no oli miten oli, minä olen varattu ihanalle miehelle (ja tämä flirttimieskin voi tietysti olla varattu, en sitä väitä), ja nyt olen alkanut pelätä ihan tyhmää asiaa :D eli sitä, että joskus, kun käyn tässä paikassa mieheni kanssa niin entä, jos flirttimies onkin oikeasti vaikka kiinnostunut, ja sitten hänen naamansa venähtää kun näkee minut miehen kanssa ja pitää minua flirttilorttona joka flirttailee miehensä selän takana ja esittää kiinnostunutta, vaikkei ole :D Aivan ääliömäinen ajatis enkä voi edes tietää, onko flirttimies luullut mitään, mutta pelkään jo etukäteen _D:D:D Olen niin empaattinen, että pelkään vaikka turhaan, jos on kyse toisen tunteista :D Minulle tulee muutenkin kiusaantunut olo flirttimiehen kanssa jutellessa, koska en tiedä mitä hän ajattelee ja pelkään, että hän luulee minun flirttailevan jajajajaja.. sanokaa että olen sekaisin ja minun pitää rauhoittua :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatis = ajatus

Vierailija
2/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt, kauhea phäniik :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin, sun pitää rauhoittua. There you go! :D Ei pienestä flirtistä mitään haittaa ole. Ja voihan olla, että olet tavannut miehesi just eilen. :DD

Vierailija
4/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:57"]Olet sekaisin, sun pitää rauhoittua. There you go! :D Ei pienestä flirtistä mitään haittaa ole. Ja voihan olla, että olet tavannut miehesi just eilen. :DD
[/quote]

No niin, totta :D enkä edes halua sanoa, että _minä_ flirttailen :D minä keskityn mieheeni, mutta olen nauravaista sorttia ja saatan vaikuttaa flirtiltä tuntemattomille! Joo, niin se on :-D