Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireita mutta negatiivinen testi

11.02.2015 |

Eli minulla on nyt muutamia päiviä rinnat aristaneet ja virtsaamis tarve on kasvanut. Minulla on kaksi aiempaa raskautta joista toinen alkanut pelkillä rintojen arkuudella. Tein eilen sekä tänään negatiivisen testin. Yöunet ovat myös hyvin katkonaisia ja olen joka aamu herännyt noin 2 ja 5 aikaan vessaan, joiden jälkeen on ollut vaikea päästä takaisin uneen.

Hormonikierrukka poistettiin noin kk sitten ja sen jälkeen menkat tulivat normaalisti. Seuraavien pitäisi alkaa vasta loppukuusta..

Teinköhän testit liian aikaisin tai johtuukohan tämä kierrukan poistosta??

auttakaa tampiota!

Kommentit (2)

1/2 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa teit testin vaan liian aikaisin? Mulle kävi ainakin juuri noin, eka testi näytti negaa sinä päivänä ku menkat normaalisti ois alkeneet (tai siis se tiputteluvuoto mikä mirenasta ois tullu) sit ootin vielä 4pvää lisää ja testasin plussan :) Koko ajan tiesin kyllä että odotan, rinnat kipeet, pahaolo, väsymys ja wc:ssä ravaaminen.

Tsemppiä :)  

2/2 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin menkat myöhässä ja raskaustestit näyttää negatiivista. Lauantaina olisi pitänyt alkaa silloin olisi ollut 31, joka on minun normaali väli. Nyt on jo 35 päivä menossa ja koko ajan vain miettii voisiko sittenkin olla raskaana vaikka testit vielä negaa näyttävät? Ei millään jaksaisi enää odottaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla