Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi minua mukahauskalla vitsillä...

Vierailija
11.02.2015 |

Keskustelimme miehen kanssa hiustenvärjäyksestä ja kysyin häneltä, että kuinka erilaiselta näytin blondina kuin ruskeatukkaisena. Hän vastasi siihen näin: "sun pylly oli silloin parempi". Loukkaannuin siitä sillä olen tässä kahden vuoden aikana lihonut ja nyt olen yrittänyt saada kiloja pois. Itsetuntoni on ollut tämän asian takia huonompi. Tiedostan itsekin, että on tullut muhkuroita ja selluliittia eikä vanhat housuni mahdu päälleni. Kaikki rasva menee pyllyyn.. Mies sitten puolusteli, että kysymykseni oli tyhmä, että eihän se pyllyni vaikuta hiustenväriin... Silmäni kostui ja aloin itkeä (juuri loppui menkat) ja mies tokaisi, että "siinäpähän itket, mä en pyydä kyllä anteeks, on se kumma, kun et vitsiä ymmärrä". Olenko lapsellinen, kun loukkaannuin tuollaisesta "vitsistä"? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pylly on in!

Vierailija
2/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vitsi, mutta ylireagoit kuitenkin! Itselläkin joskus tollaista, itke jos itkettää mutta muista lopulta vaikka nauraa sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:53"]

Iso pylly on in!

[/quote]

Hyllyvät pyllytkinkö?

Vierailija
4/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus teitä mielensäpahoittajia. Eli kyllä, olit liian herkkis.

Vierailija
5/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina kuvaa hyvin sen miksi jotkut kokevat kiusatuksi tulemisen helpommin kuin toiset.

Vierailija
6/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin itekkin painellu ovet paukkuen vessaan itkemään :D Puolustukseks voin sanoa että raskaus herkistää.

Vierailija
7/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et kai kostoksi lainannut sen uutta kassia?

Vierailija
8/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:02"]

...et kai kostoksi lainannut sen uutta kassia?

[/quote]

Pahempaa, en ostanut kaupasta vanukkaita! Myönnetään, että olen aika herkkis menkkojen aikana ja vähän jälkeen :) Ap

Vierailija
9/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen loukkaantuu jos tuntuu pahalta. Minäkin loukkaannuin kun olin raskaana ja meillä oli vieraita olohuone täynnä. Istuin mieheni syliin kun ei ollut vapaita paikkoja. Hän alkoi oikeen esittämällä puhista ja ähistä. Sanoi että no huh huh. Älä kauaa istu ettei verenkierto lopu. Ei tullut yhtään raskauskiloa koko aikana. Vieraat meni hiljaseksi ja osa meni tupakille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi