+++ENSIKOT MAANANTAINA+++
Viikonlopun turinat:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8306943&p=1&tmode=1&smode…
Piti tulla avaamaan viikko jo näin aikaisin, kun muistin ihmetellä että mikä se Naksun tilanne mahtaa olla...?!
Tulkaas kertomaan positiivisia uutisia, tytöt! *bd*
Kommentit (26)
Joo, mäkin tulin kurkkaamaan Naksun, Oonan ja Titin kuulumisia!!!
bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd!
*moi Killaliini*
Iloista päivää!
t.mooli
Tosiaan, minulla on ollut hieman matalalentoa tämän palstailun kanssa. Toki olen silloin tällöin käynyt kurkkaamassa tuoreimmat kuulumiset.
Nyt jännittää kovasti Naksun, Oonan ja Titin puolesta, tulkaahan kehiin plussauutisten kanssa bd bd bd bd !!!
Jotenkin on itsellä ollut viime päivinä niitä epätoivon hetkiä ja kovasti ole yrittänyt valaa itseeni uskoa että tästä vielä joskus jotain tulee. Pakkohan se on uskoa. Tuntuu, että kaikki paikat on tulvillaan raskausuutisia... Kaverit ja nyt oikein lehdestä luettuna julkkiskaunotarten vauvabuumi. Sitten minulta kysellään, että koskas teille...? Voi helv***.
No, ovista täällä taas yritetään bongailla. Jälleen kerran tuloksetta. KP:t nyt 15/n. 36, joten toivoa sen suhteen vielä on.
Mutta ei saisi masentua ja yritän kyllä koota itseni ja reipastua. Toivottavasti muutamat plussat saataisiin pinoon taas luomaan uskoa ja toivoa meihin kaikkiin!
Viikonalkua ja halaukset kaikille!
Kepardi
Killa, Mooli, Nuutti ja Kepardiina - kiitos tsempityksestä! Nyt kävi jälleen kuitenkin niin että tädin ryökäle tekee tuloaan ja lauantaina testasin negan. Pettymys taas kova, ei jaksa kiinnostaa nyt oikeen mikään.
Mulla jää nyt palstailu pienelle tauolle, ollaan loppuviikosta lähdössä pienelle etelänmatkalle. Toivottavasti mieli tästä virkistyy ennen sitä - ja se saatanan akka ois pakannu kamppeensa, ei ihan hirveesti tee mieli kestitä sitä lomalla!
Mutta tsemppiä muille piinailijoille, oviksen bongailuonnea jne.
Ja moolille mukavaa masun kasvatusta, tuun sit viimeistään ens viikon lopulla lukemaan kuinka voit!
Heippa!
Perhanan tädin ryökäle! Kehtasikin tulla ja vielä ennen lomaa...
Lohdutusta ja tsemppiä sinulle kovasti, minä jos joku tiedän miltä se tuntuu kun ehtii jo toivoa ja aina se täti kuukausi toisensa jälkeen kurvaa paikalle *halaus*.
Nyt otat ihan rennosti ja nautit lomastasi täysin siemauksin! Loma varmasti tekee hyvää ja antaa pientä välimatkaa tähänkin asiaan.
Palataan kun palaat :)
Kepardi
Täällähän on jännät paikat joillakin! Toivon että teille ne plussat pärähtää ruutuun!! PEUKKUJA!!! =)
En sen kummemmin kerkeä nyt kommentoida, kun on kuulkaa semmonen juttu, että olemme lähdössä seuraavana yönä kohti BULGARIAA!! =) Olemme menossa SUNNY BEACH:ille, häämatkaa menossa viettämään :)
Tulen sitten ensi viikon tiistaina kertomaan kuulumisia ja sitten onkin ENÄÄN 4 viikkoa Marevania jäljellä!! JIPPII!!! =)
PALJON PLUSSA TUULIA TÄNNE TEILLE KAIKILLE JA PALAILEN SITTEN ENSI VIIKON TIISTAINA!!!!!!!
MOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
:) Lisbet
Naksulle pahoittelut tädin vierailusta. Toivottavasti älyää poistua ennen reissua.. Rentouttavaa ja mukavaa matkaa toivottelen!!!
Lisbetille myös oikein ihanaa ja romanttista häämatkaa!!!
Mulla myös matkakuume.. Mä haluun mukaan.. Ei vaan oo rahaa, eikä lomaa!!!!!!! Käyn päivittäin tarkistamassa äkkilähdöt ja haaveilen pääseväni matkalle vielä ennen lapsen syntymää.. Mutta siis, jos en pääse, niin mielummin kuitenkin otan sen lapsen.
Onko mulla menny ohi vai ootko, Mooli, kertonut yhtään olotilastasi ja tuntemuksistasi? Ois kiva tietää..
Ois yks kysymys koskien ovista: siis, kun toissapäivänä sain ovistestiin kaksi (melkein) yhtä vahvaa viivaa ja aattelin kuitenkin vielä testata, niin eilen sitten testiviiva oli haihtunut melkein olemattomiin. Onko tämä siis normaalia? Siis, että vahva viiva vain käy ja häipyy jo seuraava päivänä tiehensä. Mutta minkäänlaisia oireita ei ole ollut. Viime kierron (luultuun) ovikseen verrattuna ei ole tapahtunut mitään.. No, mutta pupuiltu kuitenkin on. Toivottavasti vaan oli viime kierrossa sitten normaalia voimakkaammat tuntemukset ja ovis on tänään tai viim. huomenna..
-Saikku-
Naksulle hyvää matkaa ja pahoitteluni tädin takia!! Toivottavasti matka piristää mieltäsi ja voit viettää stressittömän matkan! Eli siis aivot narikkaan ja unohdat kaikki kuumeiluasiat myös!
Lisbetille myös ihanaa aurinkomatkaa!
Saikku: Tuo kirjoituksesi oli aivan kuin itseni kirjoittama, koska mulla kävi just samalla tavalla pari viikkoa sitten, että sain melkein yhtä vahvat viivat ovistestiin ja sitten jo seuraavana päivänä viiva oli aivan olematon. Oireita ei ollut, mutta siitä 5päivän päästä tuli kovat nipistelyt vatsalle ja kunnon limat. Ja silloin tahallani tein o-testin ja nega oli, tosin ei aivan olematon viiva kuitenkaan. Nyt olenkin ihan pihalla, että milloin ovis sitten on ollut. Tietty toivoin, että ne nippailut olis ollut kiinnittymistä, mutta kun nyt ei mitään oireita raskautumisesta ole! Tietääkseni on kuitenkin ihan normaalia, että testiin tulee vahvat viivat vain yhden päivän ajan tai LH-huippu näkyy testissä vain muutaman tunnin. On siis hyvin yksilöllistä. Jotkut joutuvatkin testailemaan ovista aamuin illoin, jotta löytävät LH-huipun. Niin ja ette arvaakaan kuinka r-testi houkuttelee tuola kaapissa, vaikka oireita ei olekaan!!!! Jos ovis siis oli silloin, kun testiin melkein yhtä vahvat viivat sain(15päivää sitten) niin nyt pitäis hyvinkin jo alkanut raskaus näkyä, vaikka näin päivällä testaiskin..
Merihepalle ja Nellamaijalle kiitti tsempityksistä!
Hoyt kp33
Näin minä sen itsekin pohdin.. Siispä, nyt vain kunnon peittojen pöllyytykset kehiin, niin eipähän sitten raskautuminen jää ainakaan siitä kiinni. Mulla kans oli niitä nippailuja viime kierrossa ja sillon ajattelin niiden olevan kiinnittymisjuttuja, mut eivät sit varmaan olleetkaan. Joten luulin sitten sen olleen ovis, mut nyt siis ei minkäänlaisia samantapaisia fiiliksiä.
Kävin muuten lueskelemassa tuolla terkkari.fi:ssä teinityttöjen huolia raskautumisestä ja ehkäisystä.. Olenkohan itsekin ollut yhtä hysteerinen joskus?!? Välillä meinas ihan naurattaa, mut ymmärrän kyllä, että ovat oikeastaan huolissaan ja haluavat neuvoa.. Toivottavasti ainakin, siis ovat tosissaan.. Käykääpä kurkkailemassa, jos on aikaa!
-S-
[color=2E8B57]Voihan kurjuus, Naksu! Mitä hittoa tämä tarkoittaa ettet sitä plussaa saa?! :( Luulisi kyllä ton matkan piristävän, hyvää reissua sitten vaan!
[color=DC143C]Missäs Titin ja Oonan kuulumiset ja uutiset? *bd*
[color=2E8B57]Moolille moikat! Kiva muuten, kun vastailit siihen mun pohdoskeluun! :) En ole kylläkään vielä osannut ratkaista asiaa.
[color=DC143C]Hoytille onnea testaamiseen! Tosi lupaavalta kuulostaa! *bd*
[color=2E8B57]Saikku: mullakin on käynyt niin, että vaan yhtenä päivänä saan vahvat viivat testiin (useimmiten ollut näin). Ovista en muuten mistään nippailuista tunnistakaan. Nytkin muutamana iltana on ollut lupaavia tuntemuksia mahassa, mutta ovis ei takuulla ole vielä täällä, kun kp vasta 14 ja mulla ovis on aikaisintaan kp 16-17.
[color=DC143C]Lisbetille hyvää reissua! Tosiaan, sit onkin vaan 4 viikkoa Marevaneja jäljellä! Meneepä aika nopsaan! :)
[color=2E8B57]ON: kp siis tosiaan 14/28-41, eikä vielä merkkejä oviksesta (ainakaan limoja, en ole tikuttanut enkä tikuta). Mies onneksi kotiutuu reissusta tänään, joten päästään harjoittelemaan! ;)
[color=DC143C]Plussasäteitä kaikille Enskattarille! +++++++++++++++++++++++
testattua tuli selvä nega. Että se siitä taas! Eipä auta jäädä murehtimaan, pakko vaan jaksaa taas eteenpäin! Tympäsee vaan, kun kierrot on näin pitkiä niin joutuu niin kauan aina odottelemaan. No, jäänpä siis odottelemaan seitsemännen kierron alkua...Kylläpä nyt ahistaa!
Palailen asiaan taas, kun saan itseni täältä suosta kaivettua ylös!
Hyvää päivänjatkoa kaikille! :)
Taas on vierähtänyt monta päivää siitä kun viimeksi täällä vierailin. On niin kiireistä tämä arki. Pitää lukea teidän kuulumisia ajankanssa, tuntuu siltä, että osalla on suuret jännityksen tunteet meneillään ja osa näyttää hapanta naamaa ei toivotulle tätsylle. :) Tsemppiä ja jaksamista vain kaikille!
Omana: Kp 37/? ja ihan hemmetin moinen pahoinvointi tänään. Muuten mennään oireettomasti. Ajattelin, että voisin käydä aconin ostamassa, toisaalta eihän se välttämättä vielä näytä mitään ku viime kierrossa alko tiputteleen kp 39 kohdalla, toisaalta se vois jo näyttää jotakin??? Palelee ihan hulluna ja oksettaa...ei tee mieli syödä yhtään mitään. Yhden jogurtin olen syönyt tänään ja kello on kuitenkin jo kolme eikä vieläkään ole nälkä. Täti kurvaa kuitenkin paikalle lähipäivinä ja en oikein haluaisi itseäni rankaista negalla, toisaalta tämä oireettomuus ja pahoinvointi...hmm..mietinpäs tässä että mitä teen.
Aurinkoista päivää kaikille!
*greetas*
No voi kekkonen Naksu, kun se saamarin täti taas piinaa!!!! Mut ihkua matkaa teille, kuulostaa ihanalta lähetä nyt reissuun!
Lisbelle kanssa mukavaa matkaa!!
Killa; joo musta tuntuu, että yritin ihan rautalangasta vääntää...enhän mäkään nyt koe, ettei lapsettomuudesta voisi puhua, olen minäkin aikamoinen lörpöttelijä...mutta samalla se on musta yhtä henkilökohtainen asia kuin esim. kumppanin mahdolliset erektio-ongelmat ym...eihän niitäkään kailoteta kaikille vastaantulijoille! Noh, ehkä vähän kärjistettynä, mut kuitenkin...:=)
Oon niin hysteerinen ensi viikon ultraa odotellessa, että menen huomenna uuteen verikokeeseen hankkimaan mielenrauhaa viikoksi eteenpäin - hcg:n pitäisi olla moneen monituiseen kertaan tuplaantunut 11 päivässä...hullu mikä hullu;=)
kiitos Saikulle kysymästä, olo samanmoinen ollu tässä pari viikkoa, rinnat kipeet ja mahassa nippailee alinomaa...hyvä vointi, mutta epäuskoinen!
-mooli
Täällä paistaa ihanasti aurinko!
Dese, hyvä jos alkaa se huono fiilis pikkuhiljaa helpottaa. :)
Kepardiina, onnea oviksen bongailuun! Toi on kyllä välillä tosi latistavaa kun joka paikassa näkee vaan raskaana olevii naisia ja lehissä on julkkikset maha pömpöllään, mutta eiköhän meiänkin vuoro vielä tuu. :)
Naksu, pahoittelut tädistä. :( Toivottavasti loma saa ajatukset muualle ja stressiin tulee etäisyyttä. Rentoutukaa oikeen kunnolla.. :)
Lisbet, hyvää häämatkaa! Mun isoveli oli kanssa tuolla samassa paikassa häämatkalla, ja se kerto että niitä kohdeltiin kun kuninkaallisia kun ne anto aina muutaman euron verran tippiä.. :)
Saikku, toivotaan että pupuilut on osunu oikeeseen aikaan. :) Mä uskosin että se ovis on nyt jos siinä tikussa on kerran ne viivat ollu, sehän saattaa näkyy joillain ihan pienen hetken vaa. Noi terkkari.fi¿n jutut oli kyl hauskoja.. Mä käyn joskus demi.fi¿ssä lukemassa kanssa teinien tilityksii, se on mukavaa ajanvietettä, vaikka ne parat ihan tosissaan taitaakin olla. :P
Killalle pupuiluintoa, toivottavasti osuu sielläkin oikeeseen aikaan! :)
Hoyt, pahoittelut negasta, ei vielä kumminkaan ihan kokonaan heitetä kirvestä kaivoon, voihan se olla että se plussaksi vielä muuttuu.. Toivotaan parasta. :)
Greetas, hyvältä kuulostaa tuo oireettomuus taas.. Eikös siitä ollut juuri puhetta että nyt on monta plussannut ihan oireettomana.. *bd* *bd*
Mooli, toivottavasti se mieli rauhottuu siitä kokeesta ja voit huoletta nauttia alkuraskaudesta :)
ON: Aamulla kun heräsin sattu jonkin verran vasemmalle puolelle alavatsaa.. Hahaa! On siis ovis-aika, testiinkin tuli melkein yhtä vahvat viivat.. :) Eilen juuri laskurilla laskin niin huomenna pitäisi olla ovis-päivä, taitaa pitää paikkansa, toivotaan vielä että ne viivat tulee siihen testiin niin voisi sitten olla ihan varma.
Polttamatta menee nyt ¿jo¿ kolmas päivä. Kiitokset stempityksistä. :) Toivottavasti saan tästä nyt pidettyä kiinni, voi sitten turvallisin mielin olla kun raskautuu.. :)
plussa- ja auringonsäteitä kaikille! -anitah
[color=red]En nyt ehdi kommentoimaan mitään, mutta kun Killa täällä oli kysellyt kuulumisia niin pitää nyt käydä vastaamassa että ihan samaa kuuluu kuin eilenkin. Eli oireet jatkuu ja tätiä ei näy! Ymmärtäisi se akka nyt pysyä minusta erossa tai muuten ottaa turpaansa ja kovasti! [b]Naksun[/b] se ämmä oli kuitenkin löytänyt... Voi itku! *Halaus Naksulle* ja rentouttavaa lomaa kuin [b]Lisbetille[/b] myös. [b]Hoytko[/b] se oli negan testannut? Peukutan kuitenkin sulle vielä plussasäteitä koska tätihän ei ole sinun luo vielä saapunut! Missäs [b]Oona[/b]? Ethän Oonakaan vaan tule missään nimessä kertomaan ainakaan tädistä yhtään mitään?! On se niin monen taas tässä kuussa yllättänyt että kiitos riittää taas tältä erää. Nyt on pakko mennä, palailen kun taas ehdin. Ja tulen kyllä heti kertomaan joko tädistä tai plussasta![/color]
Harvoin mulle näin käy, että teksti livahtaa pinoon ihan huomaamatta. Yleensä se sinkoaa taivaan tuuliin. No jospa nyt saisin jotain kirjoitettuakin. :)
Mary kyseli eilen kuulumisiani. No, olen siis ollut totaalisen herpaantunut erään tuttuni käytökseen ja hänen mahdolliseen raskauteensa. Nyt olen päättänyt jatkaa omaa elämääni ja olla välittämättä toisten kommenteista ja käytöksestä. Ei tämäkään henkilö tahallaan loukata halunnut, mutta ei vaan osannut olla kovin huomaavainen -ainakaan siis mun mielestä. Olen siis antanut elämän taas hymyillä ja vähitellen usko toivottavasti palaa myös raskautumisen ihmeeseen. Siitä siis lyhykäisyydessään on kysymys.
Killa: Lueskelin viikonloppuna tuolla toisaalla pohdintaasi, koska se alkaa olla meilläkin pian ajankohtainen aihe. En ole itsekään päässyt puusta pitkälle, koska -kuten aina- asioilla on niiiiiin satamiljoonaa eri puolta. Täytynee jatkaa pohdiskelua. Onnea oviksen metsästykseen ja sen hyödyntämiseen! Toivottavasti harjoitukset tuottaisivat oikein mukavan syysyllätyksen.
Nuutti: Meinasin taas pudottaa silmäni, kun luin viestiäsi, että olet vielä menossa telkkua katsomaan, vaikka kello on 6.20 aamulla. :)Koskakohan mä opin muistamaan, että liikut ihan eri ajassa kuin me täällä koti-Suomessa? No, toivottavasti maanantaipäiväsi sujuu hyvin! Meillä muilla se alkaa lähennellä kohta jo loppuaan.
Kepardiinalle onnea oviksen kanssa! Eiköhän se sieltä ole tuloillaan. Tuo vauvabuumi ei voi kyllä jäädä huomaamatta. Harva se viikko saa lukea jostain julkkiksesta, joka on " superonnellisesti raskaana" , samaten pyöreä vatsaisia naisia kävelee vastaan joka kadun kulmassa. Lauantaina meinas kaupassa itku tulla, kun näin taas iltapäivälehden kansikuvat. Kyllä se tuntuu niin epikseltä, kun meillä vierailee aina vaan ei-toivottu täti eikä koskaan Herra Haikara. Plääh!
Naksu: Voi itku! Miks taas näin? Niin kuin varmasti kaikki muutkin, niin mielelläni olisin sut passittanut jo o-puolelle. Nauti tulevasta lomastasi ja ota lomaa myös tästä kuumeilustressistä!
Lisbetillekin oikein kivaa lomaa! Ilmeisesti saatatte Naksun kanssa törmäillä... Jännää! Nyt vaan silmät tarkkana, missä luurailee toinen enska!
Saikku: En osaa mitään varmaa tuosta ovisjutusta sanoa, mutta mulle kävi joskus niin, että ensin viivat tummuivat melkein samanvahvuisiksi ja sitten taas vaalenivat. Parin haalean päivän jälkeen, tuli vasta kunnon plussa, jolloin ei enää ollut epäselvyyttä. Tuon kierron jälkeen sitä epäselvyyttä ja -varmuutta onkin sitten ollut ihan riittävästi. Jos vielä jatkat testaamista, niin ilmoittelehan miten käy. Ihan vaan mielenkiinnosta, on se sellaista ihmetiedettä koko tikuttelu. Ja naisen biologia ylipäänsä.
Hoyt: Lohtuhali negasta! Odottele kuitenkin vielä, ennen kuin heität pyyhkeen kokonaan kehään.
greetas: Sulla alkaa olla melkoisen jännittävät päivät. Muista kuitenkin syödä ettet ihan näänny pahoinvoinnin alle. Kertoilethan uutisia, kun niitä tulee.
Moolille vilkutuksia! Ja rauhoittavia tuulahduksia ultraa odottaessa!!!
Aintah: Nyt vaan hyödyntämään ovista. Ja onnea kolmannesta savuttomasta päivästä. Olet päässyt hyvään alkuun, nyt vaan tsemppaat entistä enemmän ettei retkahdusta tule.
Vilkutuksia kaikille muillekin! En ehdi enää tänään palstailemaan, koska pakkaaminen on vielä aloittamatta!
ON: Matkalle lähtö on lähellä. Kiva päästä hetkeksi pois arjesta ja kaikesta tästä stressistä. Palaan koti-Suomeen viikonloppuna, mutta omaan kotiin vasta sunnuntaina. Joten ennen sitä mua ei täällä näy. Mitenkähän selviän näin monta päivää erossa teistä?
Aurinkoa ja iloista mieltä!
~dese~
Moips. Tästä on jo varmaan kuukausi kun tänne ensi kertaa kirjoittelin,mutta jotenkin on vaan kauhean korkea kynnys kommentoida mitään yms. Sitä on vähän noviisi vielä näissä hommissa:)
Tänään oli pakko kirjoittaa,kun kateellisena luin että porukkaa on lähdössä ulkomaille! Hyvää matkaa,jos muisti pelaa niin lisbetille,naksulle ja desejolle! Itse ajattelin käyttää loka-marraskuussa talvilomat ja lähteä kanssa aurinkoon jos vaan rahat riittää...
Itsellä menossa kp5 eli vuoto just loppu,tuntuu karmean pitkiltä nää kuukaudet,kun ainoa asia mitä odottaa on kun pääsee testailee eka oviksia ja sit mahollisia plussia.Onneksi yritys on vasta itsellä alkumetreillä,mut eihän se paljon lämmitä:)
Onks teillä muilla sellasta että vauvahaave ja sen voimakkuus vaihtelee pitkin viikkoa/päivää/kuukautta? Siis tarkotin sitä että välillä tahtoo omaa lasta niin paljon että nuppi hajoo ja toisena hetkenä ajattelee,että kai se tulee jos on tullakseen,eikä aikataululla ole niinkään väliä?!! Sekavaa tää oma järjen ja tuntee juoksu...
Niin ja niille joilla ei tärpänny tästä kierrosta,tsemppiä seuraavaan ja ne joilla on vielä mahkuja,niin tiedoksi että täällä pidetään peukkuja!:)
Tulin taas kerran kurkkimaan, mitä kaikille tutuille ja tuntemattomille kuuluu. Ja oikeestaan tulin huiskimaan Moolia tuonne o-puolelle - mitä sä hannaat, sinne vaan mars,mars! =) Ei vaan, ymmärrän ihan hyvin, että alkuun ei uskalla uskoa koko juttua todeksi, niin ihana se on! Mutta tule ihmeessä haistelemaan myös tuota toista puolta!
Täällä oman masun puolessa ei mitään kummallisempia ole tapahtunut, paitsi, että tietysti se on kovasti kasvanut. EkaVekara jumppailee siihen malliin päivittäin, että isäänsä on siinä puolessa tullut. ;o) Supistelujen vuoksi olen saikulla ollut jo muutaman viikon ja olenkin sinne ä-loman alkuun eli parin viikon päähän.
Vauvan lisäksi meidän syksyä pitää kiireisenä muutto omaan taloon. Ollaan ostamassa mun vanhempien taloa ja muutto taitaa osua juuri mahdollisimman epäsopivasti tuonne hyvin lähelle laskettua aikaa. No, minä olen pomona, kun muut tekee hommat... ;o) Ihanaa on kutenkin sasda lisää tilaa ja lapselle piha missä leikkiä.
Nyt vilkutuksia kaikille enskoille tasapuolisesti! Voimahaleja tädin yllättämille, peukkuja piinailijoille ja plussapölyjä kaikille!!!
-Amy ja EkaVekara, rv 33+4
Tänäänhän on saatu aikaiseksi ihan kunnioitettava pino taas vaihteeksi! Hyvä hyvä Enskat!
Anitah: Tsemppiä röökittömään elämään! Eikös ne ekat päivät pitäis olla pahimmat, eli nyt se menee vaan helpommaksi! Ja toivotaan huomiseksi sitten sitä vahvaa plussaa o-testiin!
Ersu: tervetuloa taas takaisin! Tuohon omituiseen vuotoiluun en kyllä valitettavasti osaa sanoa mitään¿
Oona: Joko ostit testin???
Dese: Hieno homma että olet paremmalla mielellä taas! Ei sitä tosiaan kannata muiden puheista mieltään pahoittaa! Ja hyvää reissua, vaikka et varmaan enää ehdikään tätä lukea :)
Naksu: Pahoittelut¿. Tädillä on näköjään ihan väärä osoitekirja mistä valitsee noita kyläilypaikkoja! Mutta oikein hyvää matkaa nyt kumminkin, ja koita olla miettimättä mitään vauva-asioita!
Hoyt: Pahoittelut sinnekin, negasta. Mutta voi kai se vielä muuttua plussaksi, ei heitetä vielä kirvestä mihinkään! Jos se ossi kumminkin oli sitten myöhemmin vasta?
Greetas: Testaa nyt!! ;) Voihan tämä kierto olla lyhyempi kuin edellinen, kun eikös sulla ollut aika epäsäännöllinen kierto, vai muistanko väärin?
).( Ei kuulu mitään ihmeempää. Piinailu alkaa vähitellen saada valtaa päänupissa :) Mutta ei mitään oireita vielä ainakaan.
Moikat vielä muillekin paikalla käyneille!! Ja plussatuulahduksia!
T: Meriheppa (kp 24/31-38)
...ja hauskaa alkuviikkoa!
Taalla kanssa odotellaan ainakin Naksun, Oonan ja Tit-uun uutisia. bdbdbdb
Kiva kuulla, etta Dese voi jo paremmin ja hymykin loytyi taas. Jaksuja sulle, toivottavasti reissu menee hyvin.
Olikos se Anitah joka oli lopettanut tupakan polton? Jokatapauksessa paljon onnistumisenergiaa sulle.
Toivottavasti taalla on paljon kivoja juttuja aamulla kun heraan!
Nyt viela miehen kainaloon katsomaan telkkaria!
plussasateita kaikille!!!
Nuutti