50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Hypättiin sivulle 20. Nonniin!
Kävin äsken tsekkaamassa Veikkauksen pelitilin. Eurohan siellä enää oli jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:01"]
mitähän hittoa teen jossain av:lla kun pitäis lukea maanatain anatomia-fysiologia-patofysiologian tenttiin enkä todellakaan voi sanoa osaavani kaikkea, latina vaan pyörii päässä.
[/quote]
Sä lintsaat opinnoista, sitä sä teet. Kiitos kysymästä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:51"]
Kävin äsken tsekkaamassa Veikkauksen pelitilin. Eurohan siellä enää oli jäljellä.
[/quote] Nyt enää puoli euroa. ;P
Olipa kiva saada yllätysvieraita. Ja popcornit on parhaita. Lallalaa.
I hate my life. En saa työstäni minkäänlaista iloa. Tuntuu että työnantaja repii minut henkisesti kappaleiksi. T. Väsynyt hoitaja
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:59"]
Tämä kasvaa hirmu hitaasti.
[/quote] Tarkoitat varmaan tätä ketjua ;)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:40"]Se joka kysyit: minä haaveilen kerrostaloasunnosta! Silloin ei tarvitsisi huolehtia pihasta tai muistakaan ulkoisista puitteista. Meillä on peritty kesäpaikka, jossa joudun käyttämään multasormiani, viherpeukaloani ja nikkaroijan taitojani ihan riittävästi (ei tod. kuulu suosikkiharrastuksiin). Ja kun on vielä lisäksi pihallinen rivari normiasuntona, siinä on melkein liikaa pihapuuhaa yhteensä.
Eli jos täältä samalta alueelta saisi riittävän ison, kohtuuhintaisen kerrostaloasunnon, ottaisin heti!!!
[/quote]
Aa, ymmärrän. Totta, enpä muistanutkaan, että piha se on rivarissakin. Voi olla jopa aika suurikin. Näin se maailma avartuu. ;)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:53"]
Mitkä on päivän parhaimmat ketjut?
[/quote] Alkoholigallup
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:02"]I hate my life. En saa työstäni minkäänlaista iloa. Tuntuu että työnantaja repii minut henkisesti kappaleiksi. T. Väsynyt hoitaja
[/quote]
Voi sinua. :( Teillä on niin raskas ammatti. Sitten kun kutsumuksen palo piiskataan hiipumaan, mitä jää jäljelle? Auttamisen ilosta sinäkin varmaan aikoinaan alalle lähdit? Jaksamista, vaikka aika tyhjä sanahan se on.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:59"]Olipa kiva saada yllätysvieraita. Ja popcornit on parhaita. Lallalaa.
[/quote]
Oliko "tarpeeksi" siistiä? Itse just tänään kirosin vieraita varren hiki hatussa siivotessani, että miksi sitä ei ihan itseä varten saa aikaiseksi. Olisi ainakin vähemmän hommaa, kun joku tulee.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:59"]Olipa kiva saada yllätysvieraita. Ja popcornit on parhaita. Lallalaa. [/quote] Oliko "tarpeeksi" siistiä? Itse just tänään kirosin vieraita varren hiki hatussa siivotessani, että miksi sitä ei ihan itseä varten saa aikaiseksi. Olisi ainakin vähemmän hommaa, kun joku tulee.
[/quote] Itse en edes oikein kehtaa kommentoida tähän mitään. ;P
Laittakaa silmät kiinni. Mitä näette sielunne silmillä?
Itse näen mummolan, hyttysiä, auringonlaskun, tunnen ruohon jalkojeni alla sekä hennon tuulenvireen.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:33"]
Itse näen mummolan, hyttysiä, auringonlaskun, tunnen ruohon jalkojeni alla sekä hennon tuulenvireen.
[/quote]Muistoja, muistoja
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:41"]
Minulla todettiin tänään genitaalialueiden herpes, onpa kyllä todella kivaa. Koko väliliha on auki kuin veitsellä viilletty, ympäri häpyhuulia on kipeitä, peukunpään kokoisia märkiviä patteja ja koko värkki haisee ihan hirveältä. Mieheni on ainoa jonka kanssa olen ollut mutta hänellä kyti herpes oireettomana, hippahei, minullapa ei.
[/quote] Voi että :(