50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Mitä teetä joitte viimeksi? Itse join reilun kaupan vihreää teetä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:55"]Mitä teetä joitte viimeksi? Itse join reilun kaupan vihreää teetä.
[/quote]
reilun kaupan mustaa teetä, ei pysynyt sisällä
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:55"]Mitä teetä joitte viimeksi? Itse join reilun kaupan vihreää teetä. [/quote] reilun kaupan mustaa teetä, ei pysynyt sisällä
[/quote] ?
En pidä teestä. Juon pepsi maxia
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:58"]
En pidä teestä. Juon pepsi maxia
[/quote] Asutko Lieksassa?
Oletteko koskaan lukeneet teistä kirjoitettua epikriisiä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:09"]
[/quote] Minä olen. Olihan se pääosin ihan asiaa, mutta osittain oli myös harhaanjohtavaa tietoa minusta. :/
No ei mutta kerran, vielä asuessani kotipaikkakunnalla, olin käymässä terveyskeskuksessa. Siellä näin kun hoitaja selasi sairaushistoriaani ja yhtäkkiä huomasin, että minun tietoihini oli kirjattu siskoni tapaturma. Heh mikä ilme sillä hoitsulla oli. Pahoitteli kovasti tapahtunutta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:09"]
[/quote] Minä olen. Olihan se pääosin ihan asiaa, mutta osittain oli myös harhaanjohtavaa tietoa minusta. :/
[/quote] Joitakin tärkeitä tietoja oli jätetty kertomatta, ikään kuin olisi haluttu antaa tietynlainen (valheellinen) kuva asioista
Missä Suomen kaupungissa ette ole käyneet koskaan?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:24"]
Missä Suomen kaupungissa ette ole käyneet koskaan?
[/quote] en kai ole käynyt Porissa koskaan
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:08"]
Mulle tuli esikoisen syntymän jälkeen ventovieraan epikriisi kotiin. Sukunimi oli sama. Ihmettelin kun eka lapsi ja heti lapun alussa "Neljän lapsen äiti" tai jotn semmosta...paha moka sairaalalta:/ Soitin ja ilmoitin ja käskivät olemaan ystävällinen ja polttamaan lapun. Mietin vaan mihin se oma epikriisi ajautui sitten alunperin...
[/quote] Itse mietin että pitäisikö tuhota se oma epikriisi
Voi alkoholi kuinka paljon sua kaipaankaan
Steady