50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Tekisi mieli mutta enpä ota lasten vuoksi
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:05"]
Meinaako kukaan ottaa illalla kuppia ;)
[/quote] Onko tuo "kuppia" muuten joku murresana vai? Itse kuulin sen sanan tuossa asiayhteydessä ekaa kertaa vasta muutama vuosi sitten.
Täälä se joka kysyi! Ainaki pohjois-pohjanmaalla sanotaan noin :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:20"]Täälä se joka kysyi! Ainaki pohjois-pohjanmaalla sanotaan noin :)
[/quote]
siis sitä otattako kuppia :D
Tekis mieli kupitella, mut saan vain upitella.
Vaik siintää mielessäin pullollinen viiniä
jonka juominen olis niin fiiniä
en saa sitä juoda janoon
niin ne lääkärit sanoo
Onpa muuten mukavaa nähdä että tässä ketjussa on viime aikoina ollut paljon eloa! Kiitos kaikille siitä. t.ap
Ketju on eläväinen,
Rinnallani imeväinen,
Joku muukin runoili,
Munkin teki mieli,
Ei haittaa, jos ei tule hyvä
AV:n unohduksen laakso on syvä.
Mitä ihmettä? Teksti muuttui näkymättömäksi yhtäkkiä.. kävikö muillekin niin??
Turussa on Kupittaa. Mun oli pakko kysyä monta kertaa uudestaan, kun käskettiin jäädä junasta pois Kupittaalla.
Palstaa ei saa ottaa liian tosissaan, täytyy osata suodattaa paljon. Mutta täytyy sanoa, että mä olen oppinut AV:lta ihan hirveästi. Paljon asioita jäänyt omassa elämässä tulematta vastaan. Ja harvassa puistossa saa sataa mielipidettä mihinkään, hhvä jos kolme. :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:05"]Hei, sanokaa "upin" tilalle vaikka jonkun lähiympäristössä olevan esineen nimi? Olisi hauskempi.
[/quote]
Torkkupeitto
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:08"]
Mitä lasissa?
[/quote] Vettä vaan, mitäs sinulla? :)