50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
And if the night is burning
I will cover my eyes
Onko lauantaina euroviisukarsintojen finaali?
Paistaakohan huomenna aurinko? Mietiskelen vaan et jos paistaa, voisin käydä lenkillä ennen töihin menoa. Jos taas ei, niin sit voin käydä yhtä hyvin töitten jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:08"]
Paistaakohan huomenna aurinko? Mietiskelen vaan et jos paistaa, voisin käydä lenkillä ennen töihin menoa. Jos taas ei, niin sit voin käydä yhtä hyvin töitten jälkeen.
[/quote] <3
Maksatko laskut heti kun se tulee kotiin, eräpäivänä vai eräpäivän jälkeen?
Itse maksan aina eräpäivänä, ja laskut hoituu sujuvasti..
Oho, meni jo uudelle sivulle. Jei!
Oho, meni jo uudelle sivulle. Jei!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:08"]
[/quote] En kyllä tiedä paistaako huomenna..
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:08"]
[/quote] En kyllä tiedä paistaako huomenna..
[/quote]
En minäkää. Olis kyllä kiva jos paistais ja olis pari kolme astetta lämmintä. Kuuntelisin vaan terassilla lintujen laulua ja veden litinää kun se sulaa. Samalla joisin kaffetta.
Hmm, yritän lukea kirjaa mut käsi kulkeutuu oudosti itsetään puhelimelle, ja siitä av-palstalle. Pöh.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:13"]
Hmm, yritän lukea kirjaa mut käsi kulkeutuu oudosti itsetään puhelimelle, ja siitä av-palstalle. Pöh.
[/quote] Kiva että olet täällä :)
Montako kommenttia olet jättänyt tähän ketjuu?
Mä oon alusta laskien laittanu ehk 4 viestiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:14"]
Montako kommenttia olet jättänyt tähän ketjuu? Mä oon alusta laskien laittanu ehk 4 viestiä.
[/quote] Liikaa. :D t. ketjun aloittaja
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:10"]
Maksatko laskut heti kun se tulee kotiin, eräpäivänä vai eräpäivän jälkeen? Itse maksan aina eräpäivänä, ja laskut hoituu sujuvasti..
[/quote] Hmm no yleensä vähän ennen eräpäivää
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:14"]Montako kommenttia olet jättänyt tähän ketjuu?
Mä oon alusta laskien laittanu ehk 4 viestiä.
[/quote]
Tää mukaan lukien vissiin viisi. Ajattelin vielä muutaman kirjoitella.
Kumpaa teet mielummin illalla, luet vai olet tällä palstalla? :D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:10"]Maksatko laskut heti kun se tulee kotiin, eräpäivänä vai eräpäivän jälkeen?
Itse maksan aina eräpäivänä, ja laskut hoituu sujuvasti..
[/quote]
Mä maksan välillä jiujan ennen eräpäivää, toisinaan just eräpäivänä ja jotkut parikin viikkoa yli. Esim. vuokra aina ajoissa.
For if the dark returns
Then my brothers will die