Minkä etunimen ottaisit itsellesi nyt, jos olisi ihan pakko vaihtaa?
Olen kyllä ollut ihan tyytyväinen omaan nimeeni jopa lapsena, jolloin moni haaveili jostakin "hienommasta" nimestä. Ja omanikin on siis ihan tavallinen, mutta ei hirvittävän yleinen. Aloin vain miettiä, että mitä jos olisikin pakko ottaa nyt joku ihan muu etunimi, niin minkä sitä valitsisi. Voisin ottaa jonkun noista "uusista" nimistä, esim. Louna on kaunis.
Minkä sinä valitsisit?
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:59"]
Niin, siis Viola = kaunis, vanha nimi
[/quote]
Vilja on kauniimpi ja hyvin vanha nimi.
Haukkuja( ois makee, olen tällänen polonen paskam puhuja).
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:11"]Haukkuja( ois makee, olen tällänen polonen paskam puhuja).
[/quote]Koira olisi osuvampi sinulle.
Vaihtaisin Iisaan. Mielestäni nätti ja se musta piti oikeasti tullakin, kunnes vanhemmat keksi, että mä oonkin ihan selvä Ann-Marie.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:11"]Haukkuja( ois makee, olen tällänen polonen paskam puhuja).
[/quote]Koira olisi osuvampi sinulle.
[/quote]Kiitos vinkistä. Ok , olen sitten koira.
Olisin Havu Helena Ha******** :)
Pauliina, Annika, Katariina siinä olis mun mieleen. Tykkään vähän pidemmistä nimistä kuin omani.
Lyhyemmistä kivoja olis Inari, Saana, Salla, Kerttu, Pinja, Aava...
Jotain hienoa: Shibboleth, Tallulah, Dorcas, miksei Lilith....
Pihla. Oon aina tykänny siitä, ei mikään yleinen muttei myöskään mikään peruskulutettu "suomessa ja enkussa käypä" kuten alina tms
Lapsena olisin halunnut olla Sanna Susanna. Mutta nykyään en ottais sitä. Jos pitäis vaihtaa niin Emilia (toinen nimeni).
Filippa!