Kenellä lähtee nälkä oikeasti rahkalla?
Jos minä yritän syödä sitä nälkääni, tulen vain kiukkuiseksi.
Ja ei, en ole läski mamma vaan hoikka nuori nainen.
Joudun muutenkin syömään aika paljon, että pysyn "käynnissä", aineenvaihdunta on jotenkin tosi nopea. Herkästi tulee hypoglykemiaoireita.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:46"]
Kyllä minäkin tulisin kiukkuiseksi, jos lounas pitäisi korvata rahkalla. Aamiaisen osana tai iltapalana ihan ok.
[/quote]
Minä en korvaa lounasta rahkalla. Mutta rahka ei riitä minulla edes iltapalaksi. Toinen kommentoija syö kermarahkaa lounaaksi ja pärjää sillä.
ap
No, ehkä se riittää iltapalana siksi, ettei silloin ole vielä päivällisen jäljiltä varsinaisesti nälkä. Nälkää ei pelkkä rahka edes marjojen kanssa ainakaan minulla riitä viemään kuin hetkeksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:46"]
Kyllä minäkin tulisin kiukkuiseksi, jos lounas pitäisi korvata rahkalla. Aamiaisen osana tai iltapalana ihan ok.
[/quote]
Minä en korvaa lounasta rahkalla. Mutta rahka ei riitä minulla edes iltapalaksi. Toinen kommentoija syö kermarahkaa lounaaksi ja pärjää sillä.
ap
No, ehkä se riittää iltapalana siksi, ettei silloin ole vielä päivällisen jäljiltä varsinaisesti nälkä. Nälkää ei pelkkä rahka edes marjojen kanssa ainakaan minulla riitä viemään kuin hetkeksi.
[/quote]