Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aikoo katsoa Downton Abbey - elokuvan tänään?

Vierailija
20.11.2021 |

Huutakoon hep!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
2/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vielä. tykkäsin sarjasta, mutta tää leffa on saanut nihkeät arvostelut. jos sarja loppuu onnelliseen hymistelyyn, niin sen jatkaminen elokuvahymistelyksi ei oikein enää toimi... ehkä katson silti, mutta varaudun tylsäkatarriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi katsoa?

Vierailija
4/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv5 klo 21.

Vierailija
5/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen nähnyt, ihan katsottava elokuva jos sarjastakin tykkäsi. Aion katsoa sen.

Vierailija
6/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan!

Vierailija
7/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa sen elokuvateatterissa syyskuussa 2019 ja se oli minusta luontevaa jatkoa tv-sarjalle. Se toimi aivan hyvin itsenäisenä kokonaisuutena, joka on rakennettu kuningasparin vierailun ympärille vuonna 1927.

Maalikuussa 2022 olisi tulossa toinen Downton Abbey elokuva, jonka tapahtumat ilmeisesti sijoittuvat Etelä-Ranskassa olevalle huvilalle.

Vierailija
8/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla näy olevan sitä.

Vierailija
9/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla näy olevan sitä.

Missä "tuolla"?

https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/downton-abbey/401510/tv5/11776…

Vierailija
10/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin katsoa. En ole jaksoaakaan sarjaa katsonut, vaikka kiinnostaa, muttei ole ollut aikaa. Silläpä mietin, että tuo elokuvahan on hyvä korvike.

Vierailija
11/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Sarjan katsoneena ja nyt taas sarjan uusintoja katsovana elokuva on must. En käynyt sitä teatterissa katsomassa.

Vierailija
12/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin katsoa. En ole jaksoaakaan sarjaa katsonut, vaikka kiinnostaa, muttei ole ollut aikaa. Silläpä mietin, että tuo elokuvahan on hyvä korvike.

Mä oon katsonut sarjan, mutta en elokuvaa ja sitä kuulema on vähän vaikea tajuta jos ei ole katsonut sarjaa. ja sit taas jos on katsonut sarjan nii on kuulema vähän laimea ja selvästi huomasi että jatkoa oli tulossa. 

Mutta itse nyt en ehdi tänään katsoa, kun pitää lähteä hakeamaan lasta pelireissulta. Netflixistä löytyy, joten katson kun saan uusintakierroksen sarjasta täyteen .

Vierailija
13/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono oli leffa hyvän sarjan jälkeen. 

Vierailija
14/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt leffan, ei vedä vertoja sarjalle mutta ihan viihdyttävä kuitenkin.

Vierailija
15/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon katsonut sarjan, mutta en elokuvaa ja sitä kuulema on vähän vaikea tajuta jos ei ole katsonut sarjaa. ja sit taas jos on katsonut sarjan nii on kuulema vähän laimea ja selvästi huomasi että jatkoa oli tulossa. 

Mutta itse nyt en ehdi tänään katsoa, kun pitää lähteä hakeamaan lasta pelireissulta. Netflixistä löytyy, joten katson kun saan uusintakierroksen sarjasta täyteen .

Ei löydy leffaa Netflixistä enää. Poistui tän kuun alussa.

Vierailija
16/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, spoilaa hyvän sarjan.

Vierailija
17/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy leffaa Netflixistä enää. Poistui tän kuun alussa.

Okei, lopetin tilauksen juuri, niin en tiennyt. Jostain suoratoistolta varmasti löytyy.

Vierailija
18/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty jo leffateatterissa. Ihan ok, mutta jos vielä uuden leffan jälkeen tehdään jatkoa, niin toivoisin, että hypättäisiin ajassa eteenpäin ja tarinaa jatkaisi seuraava sukupolvi (mieluiten sarjana). Sarja oli loistava, mutta loppua kohden alkoi vähän toistamaan itseään.

Vierailija
19/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä, vaikka kävin elokuvan katsomassa, kun se meni täällä. Haluan katsoa näitä hahmoja ja kartanoa, jotka ovat kauniita ja upeita. Odotan jo innolla iltaa.

Vierailija
20/25 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, spoilaa hyvän sarjan.

Spoilaukset ei mua haittaa. OIkeastaan ovat vaan plussaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan