Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi fantasia

Vierailija
11.02.2015 |

mulla on sellainen fantasia että otan naisen autoni kyytiin ja ajetaan jonnekin sivuun. sitten nainen alkaa masturboida ja mä runkata. sitten vaihdetaan niin että runkataan toisiamme ja lauetaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ryhmäseksi

Olis kiihottavaa nussia ketä naista vaan. Vois antaa monelle naiselle suihin, olla mukana kolmen kimpassa, nussia naista takaapäin kun toinen nainen nuolee toisen pillua. Pidän myös siitä kun saisin laueta jonkun naisen naamalle tai rinnoille, fistaus olisi myös nautinnollist varsinkin jos joku toinen mies panisi naista suuhun välillä joku mies tai nainen kusisi toisen päälle, olen unelmoinut bdsm:stä.

Vierailija
2/2 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:29"]

minulla on ryhmäseksi

Olis kiihottavaa nussia ketä naista vaan. Vois antaa monelle naiselle suihin, olla mukana kolmen kimpassa, nussia naista takaapäin kun toinen nainen nuolee toisen pillua. Pidän myös siitä kun saisin laueta jonkun naisen naamalle tai rinnoille, fistaus olisi myös nautinnollist varsinkin jos joku toinen mies panisi naista suuhun välillä joku mies tai nainen kusisi toisen päälle, olen unelmoinut bdsm:stä.

[/quote]

Sellainen että mies runkkaisi minua isolla dildollla. Myös piiskaaminen voisi olla tyydyttävää, myös sitomisleikit ja monta miestä nussisi mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme