Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen pitää pitkähiuksisista miehistä?

Vierailija
11.02.2015 |

Millaiset naiset pitävät pitkähiuksisista miehistä? Nuoret ja vapaamieliset? Maskuliiniset vai feminiinisemmät?

Millainen on tuntemasi pitkähiuksisista miehistä pitävä nainen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millainen vaan. Nämä on "millainen ihminen jotain.." on niin tyhmiä kysymyksiä kuin vaan voi olla.

Vierailija
2/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 06:34"]

Ihan millainen vaan. Nämä on "millainen ihminen jotain.." on niin tyhmiä kysymyksiä kuin vaan voi olla.

[/quote]

Ei mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne hiukset vaikka sopii sille ihmiselle niin mikäs siinä? Tiedän noin kolme miestä, joilla on niin pitkään ollut pitkät hiukset etten todellakaan osaa kuvitella heitä lyhyissä hiuksissa eivätkä näytä pitkillä miltään dorkilta. Äitini taas tällä hetkellä vissiin ensimmäistä kertaa elämässään seurustelee pitkähiuksisen miwhen kanssa vaikka aina onkin rakastunut kaljuihin :D

Vierailija
4/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa :D  Pitkähiuksisena miehenä voinen kommentoida...

Neljää viimeisintä naisystävääni yhdistää samat tietyt piirteet. Kaikki ovat pitkähiuksisia, hoikkia ja eläinrakkaita.

Olisin voinut valita myös toisin mutta satun pitämään eläimistä, samoin kuin hoikista ja pitkähiuksisista naisista :D

Vierailija
5/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viher-vasemmistolaiset?

Vierailija
6/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkähiuksisia miehiä <3 pitkä vahva ja puhdas tukka on komeinta.

Enpä minä muista naisista tiedä mutta itse ainakin pidän historiallisista elokuvista, rakastan fantasiaa ja scifiä, kuuntelen paljon metallia, olen pitkä, hoikka ja pitkähiuksinen, kiinnostunut kaikesta ja seikkailunhaluinen, villi.

Eikai siinä, paljon muutakin olen mutta nuo nyt varmaan niitä stereotyyppisimpiä piirteitä joita AP hakee kysymyksellä?

Vierailija
7/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalli- ja fantasiafanit

Vierailija
8/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat.

Vierailija
9/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ensisijaisesti miehestä, en valitse miestä hiusten tai ulkonäön perusteella. Nyt mulla on pitkähiuksinen rakastaja, mutta se miksi hän on mun rakastajani, johtuu jostain ihan muusta, kuin hiuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän