Onko tämä ihan typerä lahja?
Minun on todella hankala keksiä 60v ukilleni lahjaa, joten olen kasannut hänelle herkkukorin.
Olen ostanut vihreitä kuulia, kahvia, salmiakkeja, lakrtisia, konvehteja ja suklaalevyn. Vielä joku kiva glögi.
Alkoholia hän ei käytä.
Pitäisikö tähän lisätä vielä jotain?
Ideoita kaipaan!
Kommentit (13)
Oikein hyvä lahja kaikin puolin!<3 En itse lisäisi tuohon mitään, mutta jos tuntuu että haluat jotain lisätä, niin tyyliin villasukat tms. Mutta onhan tuo monipuolinen ja ihana lahja.<3
Eihän noita nyt kerralla tarvitse syödä. Siinä on koko talveksi herkkua ja hänellä käy paljon vieraita, onpahan tarjottavaa.
Ap
Niin ja mainittakoon että ostin sellaisia pieniä pakkauksia 😁 Herkuttelua varten, ei tarvitse övereitä vetää.
Ap
Hyvä on. Kuinka vanha olet itse, kun ukkisi on 60?
Miksi noin älyttömästi? Ihan turhaan ostit jotain karkkia kilokaupalla. Vaikka toinen tykkäisikin, niin eikö joku henkilökohtaisempi lahja olisi ollut fiksumpi? Tai vaikka yhteistä aikaa, sekin jäisi paremmin mieleen kuin läjä karkkia.
Lähde ukkisi kanssa vaikka kävelylle pariksi tunniksi. Tai hanki hänelle sellainen Isovanhempien kirja, johon hän voi miettiä kaikenlaisia asioita ja muistoja omasta elämästään ja ajastaan sinun kanssasi. Siitä olisi sekä hänelle, että sinulle iloa pitkään! Karkkiläjästä ei ole mitään kovin kummoista iloa, sillä hän saa ostettua niitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n mamma on vääntänyt ap:n varhain, niin kyllähän tuohon muutama sukupolvi mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n mamma on vääntänyt ap:n varhain, niin kyllähän tuohon muutama sukupolvi mahtuu.
Niin. Kysyinkin ap:lta.
Idea sinänsä on kiva, mutta otitko selvää, onko ukillasi verenpainetauti. Silloin lakritsi ja salmiakki ovat pahasta, sillä ne sitovat kehoon nestettä, mikä taas nostaa paineita. Käy joulutorilta muhkeat villasukat talvi-iltojen lämmikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva idea :)
Niin, jos haluaa toisen päiviltä pian ja perinnöt omaan taskuun.
Jos hän pitää makeasta, niin okei.
Hurjasti on kyllä sokeria korissa.