Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks nasta kengistä tehdään niin rumia!!??

Vierailija
20.11.2021 |

Miksei voi tehä sellasia perus lenkkarin näkösiä ja yksvärisiä nastakenkiä?

Ainakin naisten puolella ne on melkein kaikki tosi kirjavia ja ihmeellisen mallisia... Miehille kyllä löytyy mustana kaikkea mut naisille ei. Ärsyttää.

Sitten kun on vielä pieni jalkakin itellä ni ei edes kokoakaan löydy...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joillakin on heittää vinkkiä hyvistä ja kivoista nastakengistä ni saa heittää :)

Vierailija
2/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan aina miesten nastakenkiä ja muitakin ulkoilukenkiä. Miehille pieniä kokoja saa usein tosi edullisesti. Juuri ostin Haltin miesten nastakengät 45,- (oikea hinta 119,-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan aina miesten nastakenkiä ja muitakin ulkoilukenkiä. Miehille pieniä kokoja saa usein tosi edullisesti. Juuri ostin Haltin miesten nastakengät 45,- (oikea hinta 119,-)

Ei taia saada 35-36 kokosia?🤔

Vierailija
4/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit käyttää nastakenkiä.

Vierailija
5/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa mieleiset kengät ja nastoittakaa ne itse. Tässä on esimerkki kenkiin ruuvattavista nastoista.

www.karkkainen.com/verkkokauppa/finnbear-100kpl-9mm-jaanasta-ruuvattava…

Vierailija
6/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa mieleiset kengät ja nastoittakaa ne itse. Tässä on esimerkki kenkiin ruuvattavista nastoista.

Nuo on auton renkaisiin tarkoitettuja nastoja! Jos tuollaiset laittaa etenkin pehmeä pohjaisiin kenkiin niin varmaan uppoaa ruuvit jalkaan kun lähtee ne jalassa liikkeelle.

Vierailija
7/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on auton renkaisiin tarkoitettuja nastoja! Jos tuollaiset laittaa etenkin pehmeä pohjaisiin kenkiin niin varmaan uppoaa ruuvit jalkaan kun lähtee ne jalassa liikkeelle.

Arvosteluissa on kuva ja positiivisia arvosteluja nastoitetuista kengistä. Eräkaupoissakin myydään kenkiin kiinnitettäviä nastoja.

varuste.net/p29976/la-sportiva-a-t-grip-spike-set-sisältää-nastaruuvarin

Vierailija
8/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin olen juntti ku tyhmä.

Vierailija
9/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ihminen joka ei tiiä miten paljon vammoja ihmiset saa itelleen aikaseks pelkästään liukastumalla.

Vierailija
10/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisilla talvikengillä nyt pysyy käytännössä peilijäätä lukuunottamatta pystyssä ihan ilman nastojakin.

Monet kesäkäyttöön tarkoitetut tennarit taas on todella liukkaita jos on yhtään jäätä tai lunta ja tosi monet näitä pitää talvellakin.

Vierailija
11/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Merrellin kitkakengät.

Kivannäköiset.

Täällä etelässä ei ole vielä päässyt kokeilemaan, riittääkö kitka jäällä.

Vierailija
12/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebug itsellä, ei valittamista.

Vierailija
13/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkallokelissä talvipakkasella ei paljon kiinnosta, että minkä näköisillä kengillä kävelee töihin ja takaisin, pääasia että pysyy pystyssä.

Vierailija
14/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joillakin on heittää vinkkiä hyvistä ja kivoista nastakengistä ni saa heittää :)

Mulla on mustat ja ihan vaelluskengän/kävelylenkkarin näköiset ja etenkin tuntuiset icebugit. 

On siis ihan pikkuisen vartta mutta ei varsinaisesti mitenkään nilkkurit vaan just sen verran (n 2cm) korkeammat että on kivan tukevat ja lämpöiset verrattuna ihan sellaisiin perus(kesä)lenkkareihin. 

Vierailija
15/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pärjänny aika pitkään halvoilla netistä tilaamillani nastalenksuilla jotka heitetään kenkiin kiinni. Nyt alkaa tosin nastat tipahtelemaan niin joutuu kohta jotain uutta keksiä.

Vierailija
16/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisilla talvikengillä nyt pysyy käytännössä peilijäätä lukuunottamatta pystyssä ihan ilman nastojakin.

Monet kesäkäyttöön tarkoitetut tennarit taas on todella liukkaita jos on yhtään jäätä tai lunta ja tosi monet näitä pitää talvellakin.

Ja tuota jäätä on viime talvina ainakin etelässä piisannut kun lämpötila kieppuu siinä plusmiinusnollan kieppeillä ja oikeastaan jatkuvasti sataa jotakin.

Kaikista kamalinta on kun kevyt pakkaslumisade peittää alleen jäisen luistinradan ja sitten mennään.. Sekin toimii mainiosti liukasteena, että jään päälle on levitetty säästellen karkeaa hiekoitussepeliä.

Ja joo ap, minusta Icebug-merkillä on kivan neutraaleja malleja. On siellä värikkäitäkin mutta ihan on mustaakin ja monenlaista mallia. 

Vierailija
17/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojuu aikamoiset frankenstein-kengät saa olla jos tuollaiset meinaa pohjiin ruuvata.

Vierailija
18/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasta kengistä 🤔

Vierailija
19/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää että kengät on mustia. Perseestä olla mies. Tässä mennään nytkin rikkinäisillä kengillä kun ei löydy uutena paremman näköisiä.

Vierailija
20/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin nämä kun joudun kävelemään osan työmatkasta https://scandinavianoutdoor.fi/icebug/kengat/talvijalkineet/wander-bugr…

Ehkä hieman kömpelömmän näköiset kuin tavalliset nilkkurit.

Edelliset tämän tyyliset

https://www.hobbybox.fi/trekker-nastakengat-keltainen-koot-36-46?gclid=…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi