Voiko terapeutti puhua itsestään?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:52"]Mielummin ei. Kävin yli neljä vuotta samalla terapeutilla ja sinä aikana hän muutaman kerran "lipsautti" jotain henkilökohtaista, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää. Ei kuitenkaan kiinnostavaa :-)
[/quote]Esim. minkä tyylisiä juttuja? Kysyn koska itsellä terapeutti, joka puhuu koko ajan vain itsestään.. en siis ole ap.
En nyt kertoisi ainakaan omista ongelmista,tai omasta perheestä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:52"]Mielummin ei. Kävin yli neljä vuotta samalla terapeutilla ja sinä aikana hän muutaman kerran "lipsautti" jotain henkilökohtaista, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää. Ei kuitenkaan kiinnostavaa :-)
[/quote]Esim. minkä tyylisiä juttuja? Kysyn koska itsellä terapeutti, joka puhuu koko ajan vain itsestään.. en siis ole ap.
[/quote]
Ei kai?
Ei kyllä kuulu kertoa mitään. Oon käyny vuoden enkä tiedä ihmisenä oikeasti siitä mitään. Kuitenkin tuntuu että on mun paras kaveri. Niin helppo puhua :)
"Esim. minkä tyylisiä juttuja? Kysyn koska itsellä terapeutti, joka puhuu koko ajan vain itsestään.. en siis ole ap."
No yhtenä esimerkkinä vaikka tämä: terapeutti vuokrasi kaupungin keskustasta työhuonetta, joka oli yksiö erään kerrostalon pohjakerroksessa. Kerran sitten ennen varsinaisen session alkamista tuli maininneeksi, että parikymppinen poikansa oli viettänyt siellä edellisen viikonlopun kavereidensa kanssa. Tällainen täysin irrelevantti ja tarpeeton tieto. Ennen sitä en ollut edes tiennyt, että hänellä oli sen ikäinen poika.
Kuulostaa todella epäammatilliselta, että terapeuttisi puhuu vain itsestään. Voisitko vaihtaa?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:12"]"Esim. minkä tyylisiä juttuja? Kysyn koska itsellä terapeutti, joka puhuu koko ajan vain itsestään.. en siis ole ap."
No yhtenä esimerkkinä vaikka tämä: terapeutti vuokrasi kaupungin keskustasta työhuonetta, joka oli yksiö erään kerrostalon pohjakerroksessa. Kerran sitten ennen varsinaisen session alkamista tuli maininneeksi, että parikymppinen poikansa oli viettänyt siellä edellisen viikonlopun kavereidensa kanssa. Tällainen täysin irrelevantti ja tarpeeton tieto. Ennen sitä en ollut edes tiennyt, että hänellä oli sen ikäinen poika.
Kuulostaa todella epäammatilliselta, että terapeuttisi puhuu vain itsestään. Voisitko vaihtaa?
[/quote]Ääh apua, tuollaiset jutut nyt ovat aivan arkipäivää terapeuttini kanssa.. Hän kun puhuu kesken istuntojenkin paljon henkilökohtaisempia asioita ja monta kertaa. Olen kyllä aiemminkin monesta eri asiasta ajatellut, että hän ei ole mikään maailman pätevin.. Harmi etten vain kehtaa häntä vaihtaa, olen ihan liian kiltti, enkä kestäisi sitä pahaa mieltä mikä _hänelle_ saattaisi tulla jos niin tekisin :(
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:12"]"Esim. minkä tyylisiä juttuja? Kysyn koska itsellä terapeutti, joka puhuu koko ajan vain itsestään.. en siis ole ap."
[/quote]Ääh apua, tuollaiset jutut nyt ovat aivan arkipäivää terapeuttini kanssa.. Hän kun puhuu kesken istuntojenkin paljon henkilökohtaisempia asioita ja monta kertaa. Olen kyllä aiemminkin monesta eri asiasta ajatellut, että hän ei ole mikään maailman pätevin.. Harmi etten vain kehtaa häntä vaihtaa, olen ihan liian kiltti, enkä kestäisi sitä pahaa mieltä mikä _hänelle_ saattaisi tulla jos niin tekisin :(
[/quote]
Ei. Nyt vaihdat!!
Mielummin ei. Kävin yli neljä vuotta samalla terapeutilla ja sinä aikana hän muutaman kerran "lipsautti" jotain henkilökohtaista, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää. Ei kuitenkaan kiinnostavaa :-)