Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden ultra, kohtu tyhjä, ei vuotoa

Vierailija
10.02.2015 |

voiko olla mahdollista että on ollut tuulimunaraskaus? Ultrassa kohtu täysin tyhjä? Ei näkynyt edes ruskuaispussia. Ultran teki kätilö, vanhahkolla ultralla. Mutta ei ole tullut lainkaan vuotoa missään vaiheessa. Nyt pitäisi kuukautisista laskettuna rv 7+

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HCG 112

-ap-

Vierailija
2/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matala hcg. Mulla oli rv 6+ 26 000. Ja kyllä tuulimunassa on ruskuaispussit sun muut. Outoa, ehkä tosiaankin kohdunulkoinen. Kannattaa odottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään maanantaina tulee aeuraava hcg:n mittaus. Jos ei lääkäri katso aiheelliseksi jo tällä viikolla ultrata. Odottelen soittoa neuvolasta.

Vierailija
4/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ulkoisessa kanssa tossa vaiheessa jotain satasia tuo arvo. Kesti puolitoista kuukautta päästä nollaan :( Tsemppiä

Vierailija
5/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla extra..vaatii lisäselvittelyitä minun käsittääkseni!

Vierailija
6/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:37"]Voi olla extra..vaatii lisäselvittelyitä minun käsittääkseni!
[/quote]
Siis kohdunulkopuolinen raskaus (extra uterine)

Vierailija
7/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut raskausoireita?

Vierailija
8/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaustesti edelleen positiivinen?

Vierailija
9/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne siellä mitään seurantakäyntiä määränneet? Eiköhän tuo parissa viikossa selvinne, joko vuotona tai uudessa kuvauksessa. Eikä viikot ole aina niin justiinsa, ne voi noin alussa heittää vielä niinkin paljon että on ihan mahdollista että pieni on vielä niin pienenpieni ettei vain näy vielä edes ruskuaispussia.

Vierailija
10/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko testi missään vaiheessa ollut positiivinen?

Vierailija
11/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausoireet väheni viikonloppuna. Rinnat edelleen arkana. Kohdunulkoiseen ei kätilö usko, koska oireet olisi pitänyt jo tulla. Raskaustestin tein iltapäivällä, oli positiivinen, muttei niin vahva viiva kuin 2 viikkoa sitten.

Vierailija
12/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeena oli että teen uuden testin huomenna aamulla. Jos vahvasti positiivinen, tekee kätilö jo huomenna lähetteen äitiyspkl. Jos viiva haaleampi, tehdään uusi ultra sunnuntaina.

Vierailija
13/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan älytöntä, kun yrittää pienessäkin oljenkorressa roikkua. Ei halua uskoa keskenmenoon, vaikka ehkä pitäisi.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi