NKL / Milloin lähete synnärille
Hei missä vaiheessa raskautta laitetaan paperit synnärille? En muista enää kun edellisestä on aikaa. NKL kyseessä.
Kommentit (6)
Lähete? Kyllä minulta kysyi terkka vain, mihin haluan mennä. Ja kehoitti ottamaan yhteyttä tutustumista varten etukäteen ja antoi numeron. Ei kai nykyään mitään papereita lähetellä?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:29"]
Lähete? Kyllä minulta kysyi terkka vain, mihin haluan mennä. Ja kehoitti ottamaan yhteyttä tutustumista varten etukäteen ja antoi numeron. Ei kai nykyään mitään papereita lähetellä?
[/quote]
Naistenklinikalleko? Kyllä lähetetään. Synnytin siellä viimeksi vuonna 2013 ja silloinkin oli tuo remontti päällä, näyttää jatkuvan edelleen. NKL hoitaa suunnitellut sektiot ja riskiraskaudet, minä kuulun tuohon ekaan joukkioon. Eka neuvola on vielä edessä, mutta mietin että millä viikoilla ne paperit piti laittaa. Mut on aina lähetetty Kättärille ja sitten on pitänyt mennä yksityisen kautta pyytämään siirtoa oikeaan synnytyssairaalaan.
Mä olin ennen remppaa. Asuin korttelin päässä, joten ilman muuta sinne ( nkl ). Hyvä olikin, sillä yllättäen kiireellinen sekyio ja lopulta lapsi lastenklinikalle....
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:42"]
Mä olin ennen remppaa. Asuin korttelin päässä, joten ilman muuta sinne ( nkl ). Hyvä olikin, sillä yllättäen kiireellinen sekyio ja lopulta lapsi lastenklinikalle....
[/quote]
Toi on hyvä paikka olla sektioitavana :D ja lastenklinikka tunnelin päässä. Meillä on riittänyt vvo:n hellä hoito kolmet ekaa päivää, sitten jo vierihoitoon. Toiveissa nytkin.
Eikö kukaan ole synnyttänyt Naistenklinikalla niin, että neuvolan lähetteellä menty?