Maksaisitko takista 300-600euroa?
Itse en. Maksimi on 149 euroa, talvitakista kyse.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä maksoin 880€. 15v sitten. Edelleen käytössä ja toimii.
Laatuun kannattaa satsata. Se tulee ajan myötä halvemmaksi. Miten se menikääb, että köyhän ei kannata...
Toisaalta, merkki/hinta ei ole aina laadun tae. Sain 12-vuotiaana Seppälästä untuvatoppiksen. Se maksoi n.100e. Se on mulla käytössä edelleen. Sitä on pesty monta kertaa pesukoneessa ja käytän sitä talvella aina kun on alle -5C.
Muuten hyvä tarina mutta Seppälässä ei ole 28 vuotta sitten ollut ainuttakaan 100 e maksavaa takkia. Muistat hinnan väärin.
Mä täytin tänä vuonna 30. :D
Muuten hyvä, mutta tapahtuneesta on kulunut 18 vuotta, ei 28 ;) Matikantunnille mars.
t. edellinen
Ostan aina sen takin mistä pidän, ja mikä mielestäni sopii minulle. Kaiken hintaisia takkeja on tullut osteltua. Viimeisin maksoi 199€, ja kallein, edelleen käyttökelpoinen takkini, maksoi muistaakseni 800€ joskus viitisentoista vuotta sitten.
Ostan melkein aina tarjouksesta mutta ovh olisi varmasti jotain tuollaista takille. Nykyinen on vastaavaa hintaluokkaa ja kestänyt reilusti yli kymmenen vuotta.
Kuten kaikissa tavaroissa niin tiettyyn pisteeseen asti hinta-laatu toimii. Noin kalliista takista hinta-laatu suhde on jo mennyt. ehkä 200€ sanoisin omasta mielestä max.
En ainakaan kaupasta ostettuna, mutta ehkä ompelijalla teetettynä, jos jostain syystä olisi tarve. Onneksi ei ole.
Kallein takkini maksoi n. 70e. Ja puoliso maksoi siitä puolet.
Olen. Untuvatakit ja toimivat tekniset takit maksavat.