Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko takista 300-600euroa?

Vierailija
20.11.2021 |

Itse en. Maksimi on 149 euroa, talvitakista kyse.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Untuvatakit ja toimivat tekniset takit maksavat.

Vierailija
22/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä maksoin 880€. 15v sitten. Edelleen käytössä ja toimii.

Laatuun kannattaa satsata. Se tulee ajan myötä halvemmaksi. Miten se menikääb, että köyhän ei kannata...

Toisaalta, merkki/hinta ei ole aina laadun tae. Sain 12-vuotiaana Seppälästä untuvatoppiksen. Se maksoi n.100e. Se on mulla käytössä edelleen. Sitä on pesty monta kertaa pesukoneessa ja käytän sitä talvella aina kun on alle -5C. 

Muuten hyvä tarina mutta Seppälässä ei ole 28 vuotta sitten ollut ainuttakaan 100 e maksavaa takkia. Muistat hinnan väärin.

Mä täytin tänä vuonna 30. :D

Muuten hyvä, mutta tapahtuneesta on kulunut 18 vuotta, ei 28 ;) Matikantunnille mars.

t. edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina sen takin mistä pidän, ja mikä mielestäni sopii minulle. Kaiken hintaisia takkeja on tullut osteltua. Viimeisin maksoi 199€, ja kallein, edelleen käyttökelpoinen takkini, maksoi muistaakseni 800€ joskus viitisentoista vuotta sitten.

Vierailija
24/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein aina tarjouksesta mutta ovh olisi varmasti jotain tuollaista takille. Nykyinen on vastaavaa hintaluokkaa ja kestänyt reilusti yli kymmenen vuotta.

Vierailija
25/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikissa tavaroissa niin tiettyyn pisteeseen asti hinta-laatu toimii. Noin kalliista takista hinta-laatu suhde on jo mennyt. ehkä 200€ sanoisin omasta mielestä max.

Vierailija
26/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kaupasta ostettuna, mutta ehkä ompelijalla teetettynä, jos jostain syystä olisi tarve. Onneksi ei ole. 

Vierailija
27/27 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein takkini maksoi n. 70e. Ja puoliso maksoi siitä puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan