Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidatteko jouluvalmistelut pariskuntana vai jääkö ne vain toisen vastuulle?

Vierailija
20.11.2021 |

Onko siis kummallakin kiinnostusta joulunviettoon vai tuleeko toinen vaan siivellä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan ei kiinnosta, joten tasapuolisesti menee. Tilataan pizzaa, katsotaan telkkaria, käydään pubissa. Ei kaipaa valmisteluja.

Vierailija
22/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kaiken, koska tykkään. Miestä ei niin kiinnosta mutta pitää kuitenkin siitä että minä teen. Tai no jotain aina lasten kanssa koska nekin tykkää. Yhdessä käydään aina kuusi ostamassa ja sen laittaminen jalkaan on ollut miehen homma jotenkin itsestään. Laittaisin minä senkin vaan ei anna :D Koristelen kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään molemmat kovasti joulusta ja valmisteluista, joten sekä yhdessä, että jaetaan hommia sen mukaan mikä kumpaakin kiinnostaa. 

Vierailija
24/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen termiä jouluvalmistelut. Kuusen hankinta ja koristelu ja parit jouluvalot ei paljon aikaa vie. Kaupasta saa ruuat ja aikuisille ei joululahjoja tarvitse ostella.

Vierailija
25/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen termiä jouluvalmistelut. Kuusen hankinta ja koristelu ja parit jouluvalot ei paljon aikaa vie. Kaupasta saa ruuat ja aikuisille ei joululahjoja tarvitse ostella.

Niin, monella on paljon muutakin, mikä useille juuri tekee sen joulun. Mutta näistä on turha kiistellä, kukin tyylillään ja mikä itselle parhaiten joulumielen tuo

Vierailija
26/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kiinnostusta, muttei halua toteuttaa. Minulla ei ole kiinnostusta eikä halua toteuttaa. Miehen lapsilla on kiinnostusta, muttei halua toteuttaa. Lopputulos on se ettei mitään joulujuttuja tule, koska minä en haluttomana niitä toteuta. Kelpaisi kuulemma joulujutut kaikille, jos ei itse tarvitsisi tehdä mitään :D 

Aina saa kuulla että olisipa kiva jos olisi joulukuusi, tai olisipa mukava tehdä torttuja. Myös kaikenlainen joulukoristelu ja jouluverhot olisi ihanan näköistä, ja jouluvalot tunnelmallisia!

Sanon aina että kaikin mokomin, saatte laittaa ihan niin paljon joulua kuin haluatte, kunhan korjaatte sen joulukrääsän sitten pois tapananipäivän ja uudenvuoden aaton välillä. Siihen loppuu keskustelu. :D

Sama koskee muuten myös lemmikkieläintä. Se on miehen ja lasten haaveissa, koira nyt lähinnä. Kun sitten sanon että kyllä se minulle sopii, mutta en lenkitä kertaakaan, en pese koiraa, leikkaa kynsiä, siivoa kusia, tai raahaa sitä lomalle mukaan, puhumattakaan että raahaisin kaupasta ruokaa sille, niin vähin äänin viahtuu puheenaihe ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän