Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko +50 v naisena löytää miehen pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
20.11.2021 |

Kaikki keinot ja kanavat on käytetty Tinderiä myöten. Tuntuu, että miehet eivät halua parisuhteeseen vaan hakevat yhden yön juttuja.

Mielestäni en paljoa vaadi. Toivon, että

- mies ei polttaisi tupakkaa
- käyttäisi alkoa kohtuudella
- huomioisi minut arjessa, olisi kiltti ja mukava
- saa olla lapsia
- olisi jollain tapaa fiksu, ei tarvitse olla korkeakoulutettu
- kiva jos olisi töissä, mutta saa olla myös työtön
- olisi jollain tapaa aktiivinen, eli ei makoilisi koko aikaa sohvalla

Kuulostavatko nämä kriteerit kohtuuttomilta? Miestä ei kuitenkaan löydy. Pelottaa, että jään loppuiäksi yksin. En tiedä mitä tehdä. Itkettää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20vYkä kirjoitti:

Haluuko av-mamma kyytiä?

T: 20v Ykä 😎

Profiilikuvan mukaan vähintään 50-vuotias Ykä.

Ja törkeää, jos jonkun muun kuva.

Vierailija
22/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseletko omanikäisiä? Kannattaa suunnata vanhempiin miehiin, 65+ ja mahdollisuudet paranevat

Haluaisin itseni ikäisen miehen

Ap.

Miksi he haluaisivat sinut?

Vakavissani kysyn, mitä sinulla on niille tarjottavaa? Muista että suurin osa on jo kokenut kaltaisesi eikä se kokemus ollut häävi.

Luulen, että vastaavanlainen mieskään ei haluaisi elää loppuelämää yksin. Olisi aina joku joka auttaa ja tukee ja jonka kanssa on hyvä olla.

En ole mikään missi, mutta huolehdin ulkonäöstäni ja liikun lähes päivittäin.

-Ap

Älä luule. Naisten kanssa ei ole mitenkään hyvä olla. Te ette muuta kuin vaadi, vaadi ja vaadi. Teitä pitää tukea ja auttaa, mitään ei saa takaisin.

Ulkonäkö saattoi olla assettisi 20-vuotiaana, sen jälkeen muista lisätä "ikäisekseni" . Se ei auta koska miesten ominaisuudet ovat absoluuttisia. Joko sulla on varallisuutta ja statusta, tai sulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma. Itse en halua enää perinteiseen parisuhteeseen, mutta lähes kaikki hyvät löydöt ovat tällä ajatuksella marinoituja. +65 ikäluokassakin on erinomaisia tapauksia, mutta kyllä on tunnustettava, että heidän kohdallaan vaatimustasoakin on nostettava (oletan siis, että on varaa hoitaa omat kustannukset, kun tyylillä ollaan liikenteessä). Liikunnalliset ja hyvällä elämänhallinnalla varustetut ovat jopa paremmassa ruodussa kuin nuoremmat. Suosittelen laajempaa skaalaa ja tarkkasti mietittyä harrastusprofiilia.

Vierailija
24/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseletko omanikäisiä? Kannattaa suunnata vanhempiin miehiin, 65+ ja mahdollisuudet paranevat

Ap.

Vakavissani kysyn, mitä sinulla on niille tarjottavaa? Muista että suurin osa on jo kokenut kaltaisesi eikä se kokemus ollut häävi.

Luulen, että vastaavanlainen mieskään ei haluaisi elää loppuelämää yksin. Olisi aina joku joka auttaa ja tukee ja jonka kanssa on hyvä olla.

-Ap

Älä luule. Naisten kanssa ei ole mitenkään hyvä olla. Te ette muuta kuin vaadi, vaadi ja vaadi. Teitä pitää tukea ja auttaa, mitään ei saa takaisin.

Ulkonäkö saattoi olla assettisi 20-vuotiaana, sen jälkeen muista lisätä "ikäisekseni" . Se ei auta koska miesten ominaisuudet ovat absoluuttisia. Joko sulla on varallisuutta ja statusta, tai sulla ei ole.

Sulla on trauma, sun kohdalle on sattunut huonoja kumppaneita. Ei silti kannattaisi yleistää kaikkiin naisiin.

Vierailija
25/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastainen ongelma. Itse en halua enää perinteiseen parisuhteeseen, mutta lähes kaikki hyvät löydöt ovat tällä ajatuksella marinoituja. +65 ikäluokassakin on erinomaisia tapauksia, mutta kyllä on tunnustettava, että heidän kohdallaan vaatimustasoakin on nostettava (oletan siis, että on varaa hoitaa omat kustannukset, kun tyylillä ollaan liikenteessä). Liikunnalliset ja hyvällä elämänhallinnalla varustetut ovat jopa paremmassa ruodussa kuin nuoremmat. Suosittelen laajempaa skaalaa ja tarkkasti mietittyä harrastusprofiilia.

Kuka sinusta sitten pitää huoli, kun sairastut? Onko yksin muka kiva olla?

Vierailija
26/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa olevia löytyy paljon sellaisia jotka täyttävät nuo kriteerit. Mutta kun heidän vaimonsa vahtivat heidän menojaan niin tiukkaan niin syntyy kohtaanto-ongelma.

niin totta (toivelista ei sulkenut varattuja pois)

Vierailija
27/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sama ongelma, mistä löytää.... kun ikää tulee ja elämä muuttuu, mistä löytää mukavan hoikan ja iloisen, vaikka itse olisi suurinpiirtein Ok.  Ehkä sitten keväällä kun lenkkipolun varella perhoset kuoriutuvat koteloistaan ja ihmiset juttelevat tuntemattomien kanssa ja itsekin toipuu elämän suurista muutoksista.

Vierailija
28/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleva sote uudistus ja hyvinvointialueet pitävät minusta huolen, no problems ja kun on tälläinen urbaani city singeli niin saa mennä ja tulla niin kuin itse haluaa, en ole tilivelvollinen kenellekkään.

Vierailija
29/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan näin että tähän ei löydy ratkaisua? Löytyisiköhän mies helpommin jostain sisämaasta?

-Ap

Millä säteellä olisit valmis hakemaan parittelusuhdetta?

Vierailija
30/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaatimus alkoholin käytöstä herättää kysymyksiä. Pitääkö ap kenties juoda kauniiksi?

Vierailija
31/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap pyydä mahdottomia. Itsekin 50+ ja täytyy sanoa, aika heikolta näyttää tarjonta. Viidenkympinvillitystään elävät ukot kiimailee max. kolmekymppisten perään. Vanhemmat ukot taas on jo eläkeiässä eikä siinä mielessä kiinnosta. Viiskymppisissä on myös paljon päihdeongelmaisia jne. mitkä kierrän kaukaa.

Yllättäen törmäsin duunariin, joka oli joka kohdalta lähes täydellinen. Isoin miinus vaan oli ikä. Duunarimies kun sattuu olemaan lähes 20 vuotta minua nuorempi XD Jätän suosiolla nuoremmille naisille tämän miehen. Ainesta perheenisäksi ja hyväksi puolisoksi sopivalle naiselle.

Vierailija
32/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Itse pidän omasta kunnostani hyvää huolta ja jos jotakin vakavaa tapahtuu aikuinen lapseni osaa kyllä hankkia minulle apua ihan siinä missä minäkin vanhempana hänelle. En tosiaan ole etsimässä omaishoitajaa tai ryhtymässä sellaiseksi. Toki minä empaattisena ihmisenä auttaisin ihan jokaista lähipiirissäni olevaa tiukalla hetkellä, mutta ei sellainen parisuhdestatusta katsoisi.

Vierailija
33/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Itse pidän omasta kunnostani hyvää huolta ja jos jotakin vakavaa tapahtuu aikuinen lapseni osaa kyllä hankkia minulle apua ihan siinä missä minäkin vanhempana hänelle. En tosiaan ole etsimässä omaishoitajaa tai ryhtymässä sellaiseksi. Toki minä empaattisena ihmisenä auttaisin ihan jokaista lähipiirissäni olevaa tiukalla hetkellä, mutta ei sellainen parisuhdestatusta katsoisi.

Mutta eihän lapsesi asu samassa asunnossa kanssasi ja elä elämääsi? Kumppani on aina vierellä

Vierailija
34/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin vanhoilla stondaa enää.

Ei nuoremmillakaan jos niillä on maha ja taipumus päihteisiin. Maharasva tuottaa estrogeenia ja päihteillä saa paisuvaiskudoksen hiussuonet tukkoon.

Ihanaa päästä tuulettumaan ja vähän haukkua miehiä.

Kuten kunnon palstanartun kuuluukin tehdä. Tässä on elämänne!

Sitten itkette muutaman vuoden päästä kun ette kelpaa miehille.

Miksiköhän

Oho, jopas kolahti. Lisää kasviksia ruokavalioon ja alkoholi pois niin sinäkin saat vielä lipun salkoon!

Oho, jopas kolahti. Hanki harrastus ja mieti omia valintojasi jotta ei tarvitse kaikesta miehiä syyttää.

Vierailija
35/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan näin että tähän ei löydy ratkaisua? Löytyisiköhän mies helpommin jostain sisämaasta?

-Ap

Millä säteellä olisit valmis hakemaan parittelusuhdetta?

Pääkaupunkiseudulta nyt alkuun...

-AP

Vierailija
36/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

-Ap

Sulla on trauma, sun kohdalle on sattunut huonoja kumppaneita. Ei silti kannattaisi yleistää kaikkiin naisiin.

En yleistänyt kaikkiin naisiin.

Suomessa ja maailmassa on valtavasti ihania naisia ja miehiä. Niillä on yksi yhteinen tekijä: ne on varattuja.

Vierailija
37/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pääkaupunkiseudulta en löytänyt mutta Uudeltamaalta kyllä. Akateemisesti koulutettu yrittäjämies, savuton, ongelmaton leski. Molemmat olimme 50+.

Vierailija
38/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pääkaupunkiseudulta en löytänyt mutta Uudeltamaalta kyllä. Akateemisesti koulutettu yrittäjämies, savuton, ongelmaton leski. Molemmat olimme 50+.

ap ei tajua olevansa itse se ongelma jos ei löydä miestä.

Hyvät miehet ja naiset saa kyllä parisuhteen halutessaan. Huonoilla ei pelkkä haluaminen riitä.

Vierailija
39/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan halua enää yhteen muuttaa, ja miksi pitäisi.

Monet hengaavat porukoissa kaveruuspohjalta koska siinä on helpompaa ja harmittomampaa kuin suhteessa.

Ei kukaan nykyään ihmettele viisikymppistä yksineläjää, normihan tuo alkaa jo olla. Sitten nämä lyhytsuhteilijat oma lukunsa, samoin seksihullut, joilla omat kerhonsa ja miittinsä.

Voi olla ihan hyvä opetella viihtymään yksin. Niin moni keski ikäinen on rikki, kyvytön intiimiyteen ja sitoutumiseen. Mitä semmoisiin aikaansa haaskaa.

Vierailija
40/49 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Menet isot kauppakeskus kahvilat esim. kello joskus 14 jälkeen tarjontaa riitää iltaan asti.Aivan varmasti Miehistä ! Ainakin ITÄKESKUS ITIS ja ESPOO: iso Omena!Uimahallit on uusi isku paikka miehillä esim itis uimahalli työaikojen jälkeen illalla.