Onks kellään Ikean sijauspatjaa?
Onks ne "muistipatjat" ajan myötä aina kuoppasia ja epämukavia?
Entä ne, missä on lateksia, onko niissä hyvä nukkua?
160 cm leveä sijauspatja hakusessa.
Kommentit (6)
Meillä on noin 10 vuotta vanha Ikean petari ja mielestäni yhä täysin käyttökelpoinen. On juurikin tuollainen "muistipatja". Tosin eipä tämän päivän patjat välttämättä ole samaa laatua kuin nuo vanhat.
On, aika uusi (keväällä ostettu) 'muistipetari' ja hyvä on. Ei tule kuoppia, ei jää kuoppia. Tosin käännän tämän lakanoita vaihtaessa silloin tällöin kuten teen aina petareille.
Jyskin patja on ollut ainakin hyvä, miksi juuri Ikea?
minulla on ollut vuoden pari Ikean kalliimpi muistipatja, tuotemerkki alkaa muistaakseni S-kirjaimella hinta jotain 199€ 120cm leveä ja olen ollut oikein tyytyväinen, ei ole menettänyt muistiaan tämä patja :)
Jyskun paksu sijauspatja ihan ok! Syy ei autoa ja sain sen hyvin rullassa kotia kanetua.Autotomana liian hankala rajata Ikeasta yhtään mitään toimivaa tuote! Monella on ikean ja sanovat todella hyvät.
Muutaman vuoden ollut puolikiinteä Ikean petauspatja käytössä mulla ja miehelläni. Halusin meille erilliset, kun olen niin herkkäuninen, että herään kun toinen kääntelehtii ja tunnen sen patjan kautta. Ei petariin mitään kuoppia ole tullut. Hyvä on ollut!